بازدید 10672

کیهان اظهارات توکلی و زاکانی را سانسور کرد

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان در این گزارش 1300 کلمه‌ای، با القای این مطلب که «مجلس» عمدا وزیر راه را برکنار کرده و نه یک تکیلف قانونی را انجام داده، به مخاطب خود القا می کند که رییس مجلس قانون مجلس را نقض کرده است.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷ 03 February 2011
روزنامه کیهان در شماره امروز خود ـ 5شنبه 14بهمن ـ جلسه استیضاح وزیر راه را تنها به تذکرات نمایندگان حامی دولت اختصاص داد و هیچ گونه حرفی از موافقان استیضاح منتشر نکرد.

 به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان در این گزارش 1300 کلمه‌ای، با القای این مطلب که «مجلس» عمدا وزیر راه را برکنار کرده و نه یک تکیلف قانونی را انجام داده، به مخاطب خود القا می کند که رییس مجلس قانون مجلس را نقض کرده است.

در این گزارش تنها یک بند راجع به استیضاح و تخلفات وزیر راه وجود دارد که در آنهم طی 100کلمه تنها اسامی موافقان و برخی کلیات بیان شده از سوی این نمایندگان موافق استیضاح بهبهانی ذکر شده است ضمن اینکه در جای‌جای این گزارش، سخنان نمایندگان حامی دولت با عباراتی همچون «گفت، تذکر داد، تصریح کرد»، آمده و سخنان رییس مجلس و موافقان استیضاح با عباراتی چون «مدعی شد، مدعی شدند و متهم کردند!».

نکته قابل تامل در خصوص این گزارش، عدم اشاره به هیچیک از موارد عنوان شده از سوی احمد توکلی و علیرضا زاکانی است که این روزنامه در مواقع مورد نیاز اظهارات این افراد را به شدت برجسته و تیتر می‌سازد!

ذکر 100 کلمه از یک ساعت و نیم سخنان موافقان استیضاح در این روزنامه نشان‌دهنده نارضایتی روزنامه کیهان از برکناری وزیر راه است! این در حالی است که هزار کلمه این گزارش یعنی 85 درصد گزارش به اعتراضات تکراری نماینگان حامی دولت و پاسخ‌های لاریجانی با همان عبارت «مدعی شد» اختصاص یافته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
جیگرتو شریعتمداری بخورم!!!!!!!!!!!!!!
درودبرکیهان
درودبرکیهان
درودبرکیهان
میدونم سایت تابناک همین سه کلمه راهم سانسورمیکنه بعدمیگه کیهان سانسورچی هست...
خفه شو تابناک ساندیس خور
سلام
اين از روزنامه مدعي عدالت
آقاي شريعتمداري انصاف داشته باشيد.اينگونه رفتار دولت به صلاح مملكت نيست
سلام. تابانک دروغ؟؟؟؟ خریدن کیهان که کاری نداره. با خبر شما فروش این روزنامه را زیاد نکیند. مرد باشید و این کامنت را درج کنید.
(در گوشی)تابناک جونم تو که میدونی این کارها بده خودتم بعضی وقتها نکن...باریک الله
این کار رو نکنه چی کار کنه؟! نکته ی قابل تامل اینه که نمایندگان طرفدار دولت هم در دفاع از وزیر راه سخنرانی نکردند و فقط سعی داشتند با تذکر که حالا مصلحت نیست و دهه ی فجر است و ... استیضاح رو عقب بندازن که خوشبختانه اینطور نشد، اینکه مصلحت مورد نظر آقایان چیست هم که کاملا مشخصه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی