بازدید 9816

اگر بخواهید مصر را نجات دهید باید قیام کنید

ر ـ ثرایی
کد خبر: ۱۴۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۰ 29 January 2011
آنچه خمینی کبیر (ره)، برای آینده جهان پیش بینی کرده بود، غلبه مستضعفان بر مستکبرین و افراشته شدن پرچم الله در سراسر جهان بود که با دمیدن بارقه های انقلاب اسلامی، رخ نمود و آنگاه بود که امام فرمودند:

 «ما مى خواهيم اين انقلابمان را، انقلاب فرهنگى مان را، انقلاب اسلامى مان را به همه ممالك اسلامى صادر كنيم و اين انقلاب هر جا صادر بشود، مشكل حل می شود.» (18/5/59 درجمع اعضاى کنگره قدس)

اینجا بود که دشمنان بشریت، ایران را به برنامه ریزی برای صدور انقلاب با زور نظامی گری متهم کردند، تا از این راه، بذر جدایی را در کشورهای منطقه و اسلامی بپاشند و امام نیز فرمودند:

«اسلام صادر شد به سراسر دنیا» (4/2/62 به مناسبت سالگرد شهادت شهید مطهرى)

نگاه حق گرای امام، نه تنها به مسلمانان بلکه همه مردمی بود که به دنبال آزادگی اند؛ همان پیامی که امام حسین (ع) در واپسین نفس های خون آلود خود به یادگار گذاشت: «اگر دین ندارید پس در دنیا آزاده باشید»

و امام ما نیز فرمودند:

«همه مى دانيم كه جهان اسلام در انتظار به ثمر رسيدن كامل انقلاب ماست، ما از همه كشورهاى زير سلطه براى به دست آوردن آزادى و استقلال، كاملا پشتيبانى مى نمایيم و به آنان صريحا مى گوييم كه حق گرفتنى است، قيام كنيد و ابرقدرت ها را از صحنه تاريخ و روزگار براندازيد. من بارها گفته ام و هم اكنون هشدار مى دهم كه اگر شرق ستم كشيده و آفريقا به خودشان متكى نباشند، تا ابد گرفتارند.» (22/11/58 به مناسبت سالروز پيروزى انقلاب)

امام راحل همواره سران کشورها به ویژه کشورهای منطقه را به همراه شدن با آموزه های تعالی بخش اسلام، دعوت کردند و سرانجام از مردم منطقه می خواستند بر سران مستبد و خودکامه ای که یوق بندگی قدرت های استکباری را به گردن انداخته اند، ولی حاضر نیستند به پیروی اسلام گردن نهند، شوریده و همواره نزدیکی تحقق وعده الهی را در پیروزی مسلمین و انسان های آزاده و آزادیخواه بر فرعون صفتان مستبد و دیکتاتور، گوشزد می کردند.

اکنون که کشتی حق جویی و عدالت طلبی و بازگشت به اسلام و مقابله با زیاده خواهی های زورگویان سوار بر امواج ویران کننده خشم فرو خورده سالیان متمادی مردم در بند، لنگر کشیده و بی پروا به پیش می رود، برگشت دوباره به اندیشه های ژرف و والای آن امام سفر کرده و تفکر عمیق در آینده نگری وی، بیشتر خودنمایی می کند.

در نگاه امام، سران کشورهایی همچون اردن و به ویژه حسنی مبارک، حاکم مستبد کشور بزرگ و مسلمان مصر، جایگاه ویژه ای داشته است.

ما با دعوت از همه صاحب نظران و داعیه داران پیروی از امام راحل (ره) خاصه «رسانه ملی» به تعمقی هنرمندانه و بازآفرینی نظریات و پیش بینی های الهی ایشان برای جوانان تشنه حقیقت ایران و سراسر جهان، بدون تفسیر و توضیح، بخشی از سخنان مراد و مقتدای همه آزادگان جهان را، از «صحیفه نور ایشان» عینا مرور می کنیم:

***
اگر بخواهيد مصر را نجات بدهيد و دیگر ممالك عربى را نجات بدهيد، از دست اين عمال، از دست اجانب، ملت ها بايد قيام بكنند (17/1/58 در جمع گروهی از مردم فلسطین لیبی و مصر).

 ***
... و شما بدانيد آنقدر كه ابرقدرت ها از صدام، اين نوكر چشم و گوش بسته پشتيبانى كردند از شماها كه قدرت هاى كوچـك و حكومت هاى ضعيف هستيد، پشتيبانى نمى كنند و شما عاقبت اين جنايتكار و هم قطار جنايتكارش شاه مخلوع را به عيان ديده ايد. قدرت هاى بزرگ بيش از آنچه از شما استفاده کنند، از شما طرفدارى نمى كنند و شماها را براى منافع خويش به هلاكت مى كشند و من نصيحت برادرانه به شما مى كنم كه كارى نكنيد، قرآن كريم براى برخورد با شما تكليف نمايد و ما به حكم خدا با شما رفتار كنيم و يقين بدانيد كه امثال حسنى مبارك مصرى و حسين اردنى و ديگر هم جنايتكاران آنان براى شما سودی ندارند و دين و دنياى شما را تباه مى كنند و اگر با تشتت هاى خود بخواهيد طرح كمپ ديويد يا فهد را كه مرده اند، زنده كنيد، كه ما خطر بزرگ براى كشورهاى اسلامى به ویژه حرمين شريفين مى دانيم، اسلام به ما اجازه سكوت نمى دهد.

و اينجانب در پيشگاه مقدس خداوند تكليف الهى خود را ادا کردم. اكنون دست تضرع و دعا به سوى خالق يكتا بلند كرده و به قواى مسلح اسلام و فداكاران قرآن كريم و ميهن عزيز ايران دعا مى كنم و سلامت و سعادت و پيروزى آنان را خواستار هستم. (3/3/61پيام به مناسبت فتح خرمشهر)

 ***
من به دولت هاى عربى منطقه هشدار مى دهم كه با تسليم شدن در برابر اين گونه طرح ها، افزون بر پذیرش اسارت خويش به دست آمريكا و از آن ننگين تر اسرائيل، دشمنى ملت و دولت و قواى مسلح نيرومند ايران را براى هميشه به بار مى آورد و اگـر امروز به دامن اسلام برنـگـرديد، فردا دير است. شما را فریبكارى هاى آمريكا و رجزخوانى هاى حسنى و حسن و حسين و قابوس، كه حقا احتياج به قيم دارند و سفيهانه جوانان كشورهاى خود و اسلحه و مهمات ارتش خويش را كه بايد در راه نجاتشان از چـنگال اسرائيل به كار برند و گول نزند، با يك كشور اسلامى ـ كه شاه معدوم را با آن قدرت شيطانى و حمايت شيطان هاى بزرگ و كوچك و صدام جنايتكارتر از شاه معدوم را به جهنم فرستاد ـ به ستيز برنينگيزاند.

شما به مطبوعات و رسانه هاى گروهى خود اجازه ندهيد، به تبعيت از بوق هاى ابرجنايتكاران، به سمپاشى و تهمت و افترا نسبت به كشور نظامى كه مى خواهد با همه مسلمانان و دولت هاى منطقه با برادرى و حسن جوار رفتار كنند، مشغول باشند. شما كه هر روز می بینيد، رئيس جمهور محترم و دولت و مجلس ايران، بارها شما را نصيحت و به دوستى دعوت كرده اند و مى خواهند قدرت عظيم اسلامى ايران را براى دفع دشمنانى كه به كشورهاى شما چشم طمع دوخته اند، در كنار شما به كار برند و شما و ذخاير شما را از حلقوم جهنمى جهانخواران براى نفع ملت هاى شريف مظلوم منطقه بيرون كشند. (6/3/61 به مناسبت ميلاد امام حسين (ع) )

 ***
در سال گـذشته، توطئه گران مطبوعات و بازيگران رسانه هاى گـروهى وابسته به آمريكا و صهيونيسم با كمال وقاحت، ايران را متهم مى كردند كه از اسرائيل اسلحه وارد مى كند و طرفدار اسرائيل جنايتكار است، ولی اكنون در كنفرانس فاس، فاش و روشن شد كه طرفدار اسرائيل، صدام جنايتكار و بیشتر دولت هاى منطقه هستند؛ طرفدارى از جنايتكارى كه با كمال جسارت پس از آن همه تبهكارى هايش و خدمتگزارى هاى دويله هاى منطقه، آنان را به باد مسخره گـرفته است و آنان را آنچنان تحقير کرده كه جز خود آنان، هر انسانى را خجالت زده مى كند و خجالت نه از براى سران اين دولت ها، كه براى انتسابشان به اسلام و از آن جهت كه متأسفانه، امور مسلمانان به دست اينان است و پيامد آن خدمتگزارى ها به اين جنايتكار، قتل عام بي گناهان بيروت، جنايتى كه عمق آن را ما نمى دانيم، حجم جنايت به اندازه ای بوده كه به حسب گزارش خبرگزارى ها، خشم جهانيان را برافروخته است، حتى جنايتكاران جهان چون ريگان و حسنى مبارك را ظاهرا وادار به محكوم کردن آن نموده است.

حجم جنايت به گـونه اى بوده است كه حتى خبرگزارى ها و روزنامه هاى طرفدار اسرائيل آن را محكوم کرده و آن را بزرگترين جنايت پس از جنگ جهانى دوم دانسته و به گـونه اى بوده است كه حتى خود جنايتكاران نمونه جهان چون اسرائيل و فالانـژها و ديـگر هم دستانشان، هر يك به ديگرى نسبت مى دهند.

البته ناگفته نماند که بزرگترين مصيبت براى مسلمانان آن است كه از سران دولت هاى منطقه نفس برنمى آيد و از آن فجيع تر و ننـگ آورتر، طرفدارى بى قيد و شرط بعض حكام منطقه است و این که باز هم در حجاز از جنايت اسرائيل و پـدربزرگ آو امريكا نمى شود، نام برد. (31/6/61پيام به مناسبت دومين سالگرد جنگ تحميلى)

***
سردار نگونبخت قادسيه، دست دريوزگى به هر طرف دراز کرده و چشم اميد به جنايتكاران ورشكسته دوخته كه چند روزى ديگر به جنايات خود نسبت به ملت مظلوم عراق و مسلمانان عرب و غير عرب ايران و منطقه ادامه دهند و آنچنان بيچاره و درمانده شده كه با و قاحت تمام، قلم سياه بر ادعاهاى پوچ خود كشيده و با اسرائيل ـ كه تا ديروز ادعاى دشمنى با آن را مى كرد ـ دوستى صميمى شده و با آمريكا ـ كه مدعى ترك روابط با آن بود ـ آرزوى وابستگى مى كند و هم اکنون با دويله هاى وابسته به آمريكا ـ كه با ارعاب و عربده جيب آنان را خالى كرده بود ـ با تملق و سرافكندگى، چشم طمع دوخته است و به حسنى و حسن و حسين و نميرى و ديگر جنايتكاران تاريخ ـ كه خود ورشكستگانى بيش نيستند ـ اميد نجات بسته است و بوق و شيپور رسانه هاى گروهى سراسرى با تبليغاتى كه امروز دروغ هاى شاخدارشان بر همگان روشن شده است، براى نجات اين غريق وامانده به دست و پا افتاده اند تا چند روز ديگر، بر رخسار درخشنده آفتاب عالمتاب اسلام پـرده پـوشند؛ با آنكه خود دانند نمی توان از اين سيل خروشان رحمت الهى، براى نجات مسلمانان و جميع مستضعفان و محرومان جهان آن هم با حيله هاى شيطانى نتوان جلوگيرى و اين خورشيد آسمان معنويت را با تبليغات دروغين خاموش کرد.

اميد است، به زودی وعده الهى اراده منت بر مستضعفان، تحقق يابد و دست قدرتمند حق تعالى هر چـه سريعتر از آستين ملت هاى مظلوم بيرون آيد و تحول الهى كه در ملت ايران پدید آمده، در همه ملل و نحل به خواست خداوند تعالى تحقق يابد كه دست ستمكاران از جنايت نسبت به مستضعفان جهان كوتاه شود (22/11/61 به مناسبت چهارمين سالگرد پيروزى انقلاب)

***
اين كنفرانسى كه سران اول در سابق راه اندازی كردند، افراد بسيار متعهدى به اسلام و به كشورهاى خود بودند و نیز غيرمتعهد نسبت به قدرت هاى بزرگ، لكن امروز از جنس های گوناگون با هم درآمیخته اند؛ بسياريشان آنها هستند كه غير متعهدند و بعضى از آنها، کسانی هستند كه اگر اينها غيرمتعهد باشند، ما نباید متعهد باشيم.

یعنی اگر بنا باشد كه حسين اردنى و حسن و حسنى مبارك و امثال اينها غيرمتعهد باشند، همه غيرمتعهدند! پس نبايد بگويند كه يك دسته متعهد، يك دسته غيرمتعهد.

از جمله كارهایى كه بايد اين كنفرانس متعهدين غيرمتعهدين انجام دهند كه در رأس همه كارهاست و بايد بعدها هم اين مطلب را انجام بدهند، اين است كه نخست متعهد و غيرمتعهد را از هم جدا كنند... اگر شما بخواهيد كه واقعا يك جمعيت غيرمتعهد، يك سران غيرمتعهد باشيد و بتوانيد به آن عدم تعهد خودتان عمل بكنيد، در رأس امور تصفيه است. اگر يك نفر فاسد در بين شما باشد، نمى گذارد كار شما انجام بـگـيرد. بايد نخست امثال اينها را، صدام را، حسين را، حسنى را، حسن را و... از خودتان دور كنيد تا بتوانيد يك كنفرانس صحيح تشكيل بدهيد. (22/12/61بیانات در جمع گروهى از بانوان)

***
كارگزاران سياست آمريكا بايد طرز تفكر و سياست هاى خود را تغيير دهند و گمان نكنند اداره همه جهان در دست آنهاست و همه كشورها چشم و گوش بسته در اختيارشان هستند. بايد توجه كنند كه قطع رابطه و تحريم اقتصادى و ليست هاى دروغين آنها، دنيا را بر كشورى تنـگ نخواهد كرد. چنانچه وارد کردن مصر در سازمان كنفرانس به اصطلاح اسلامى با آن مقدمات و موخرات و بست و بند نمودن با حسين و حسن و حسنى، عقده هایى را كه از بيدارى ملت ها و پـرخاشـگـرى آنها براى اينان حاصل شده است، حل نخواهد کرد.

عجب نيست كه آمريكا و سرسپردگان او براى برگشتن مصر به جرگه اعراب، به هر درى مى زنند و تأسف آور و عجيب، وضعيت سران اعراب است كه پـس از مقدمات طولانى و تبليغات و رفت و آمدهاى پشت پرده و روى پرده و هياهوهاى عجيب و غريب و صحبت از طرح هايى كه در اجتماع ملوك و روساى جمهور و سران بلندپـايه كشورهاى عربى و غيرعربى مى شد و  شايد كسانى كه آنان را نمى شناختند، منتظر بودند، در اين گردهمايى از مشكلاتى كه براى اسلام و مسلمانان و ملت هاى مظلوم جهان از دست ابرقدرت ها بود، شرکت کنند. (22/11/62 به مناسبت پنجمين سالگرد پيروزى انقلاب)

***
و اكنون نيز كه بازيگران حرفه اى با ترفندهاى گوناگون مى خواهند سلطه غارتـگـرانه سال هاى طولانى را حفظ کرده و از وحدت مسلمين و اسلام بزرگ سيلى خورده اند و سخت آشفته هستند، عمال معلوم الحال خود را به راه انداخته اند تا نگذارند اسلام به پيروزى برسد؛ همچون حسن مراكشى كه با دیدار و دست دوستى دادن به (پـرز) به اسلام و ملت هاى مسلمان، به ويژه ملت عرب و فلسطين خيانت فاحش نابخشودنى کرد؛ بنابراین، بر ملت و دولت هاى اسلامى و عربى است كه با برخورد قاطع، دست اين خيانتكار را قطع كنند و چـون حسين اردنى، اين دلال دوره گـرد خيانتكار ـ كه تا دولت هاى منطقه را به دام شيطان بزرگ نيندازد، از پاى نخواهد نشست ـ و چون (حسنى مبارك ) نسخه دوم انورالسادات و ديگر خائنين به اسلام را از خود برانند كه اينانند كه شما را بازيچه خود قرار داده اند تا متعمدا يا بدون عمد، سد راه شرف و عزت اسلام شوند. (16/5/65 پيام به زایران بيت الله )

***
ملت ما، بلكه ملت هاى اسلامى و مستضعفان جهان مفتخرند به اين كه دشمنان آنان كه دشمنان خداى بزرگ و قرآن كريم و اسلام عزيزند، درندگانى هستند كه از هيچ جنايت و خيانتى براى مقاصد شوم جنايتكارانه خود دست نمى كشند و براى رسيدن به رياست و مطامع پست خود، دوست و دشمن را نمى شناسند و در آنان، آمريكا اين تروريست بالذات، دولتى است كه سرتاسر جهان را به آتش كشيده و هم پـيمان او صهيونيست جهانى است كه براى رسيدن به مطامع خود، جناياتى مرتكب مى شود كه قلم ها از نوشتن و زبان ها از گـفتن آن شرم دارند و خيال ابلهانه اسرائيل بزرگ، آنان را به هر جنايتى مى كشاند.

ملت هاى اسلامى و مستضعفان جهان مفتخرند كه دشمنان آنها ،حسين اردنى اين جنايت پيشه دوره گرد،و حسن و حسنى مبارك هم آخور با اسرائيل جنايتكارند و در راه خدمت به آمريكا و اسرائيل، از هيـچ خيانتى به ملت هاى خود رویگردان نيستند.

ما نیز مفتخريم كه دشمن ما، صدام عفلقى است كه دوست و دشمن، او را به جنايتكارى و نقض حقوق بين المللى و حقوق بشر مى شناسند و همه مى دانند كه خيانتكارى او به ملت مظلوم عراق و شيخ نشينان خليج، كمتر از خيانت به ملت ايران نباشد. (وصیت نامه سیاسی الهی امام)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
خدا رحمت کند امام عزیز را.
من نمی دانم شما تابناکیها چرا اینقدر در کار کشورهای دیگر دخالت می کنید.
دست گل نویسنده و مسئولین با سلیقه سایت تابناک درد نکنه. حقا و انصافا به جاترین و بهترین مطلبی که در این خیزش ها می شه گفت و روش فکر کرد همین سخنان امام است که یکی یکی داره تحقق پیدا می کنه . بیایید یک بار یگه در سخنان امام خودمون ریز بشیم ببینیم چیزی هست که گفته باشه و محقق نشده باشه. باید رفتن اسرائیل و امریکا را هم به همین زودیها انتظا ر بکشیم
اما مهم مواضع مسئولان ما در قبال این تحولاته که عاقلانه به پیش بروند.
آفرین به این سلیقه تابناک با این تیتر بی نقصش !
هرکه با خمینی و انقلاب خمینی در افتاد با خواری و خفت ور افتاد!
عزیزان لطفا تمام فرمایشات امام را به دقت بخوانید .
با خواندن این جمله ها بدنم لرزبید و اشکم جاری شده .
می گویندحضرت موسی (ع) دعا کرد و خداوند دعایش را چهل سال بعد مستجاب کرد.

به این جمله امام دقت کنید که 20 سال پیش دعا کرده و امروزه چقدر زیبا و دقیق در حال اجابت است :

"اميد است، به زودی وعده الهى اراده منت بر مستضعفان، تحقق يابد و دست قدرتمند حق تعالى هر چـه سريعتر از آستين ملت هاى مظلوم بيرون آيد و تحول الهى كه در ملت ايران پدید آمده، در همه ملل و نحل به خواست خداوند تعالى تحقق يابد كه دست ستمكاران از جنايت نسبت به مستضعفان جهان كوتاه شود "

واقعا چیزی نمی توان گفت جز
تبارک الله !!!
خمینی خمینی خمینی
ياد امام به خير . دلمان برايش تنگ شده است.
رحمت و رضوان خدا بر روح بلند و تابناک امام راحل.
امام عزیز. روحت شاد. حکومت جهان از آن مستضعفین است و سرنوشت هیچ ملتی تغییر نمی کند جز به دست خود ملت ها. خمینی کبیر قرآن ناطق بود. برایمان کلام قرآن را به زبان ساده می گفت و باید سالها می گذشت تا ما این پیامها را درک کنیم. امیدوارم سایرین ادامه دهنده راه ایشان باشند که همان راهی است که در قرآن وعده داده شده است.
می بینیم که حرف های آن امام همام مصداق پیدا می کند و آنچه در مورد کمونیسم و فروپاشی فرموده بودند الان تغییرات کشورهای عربی نیز فرا رسیده است و آن دلاور مرد تاریخ آینده را خوب می دید . روحش شاد
واقعا خدايش راه امام بزرگوار وبلند مرتبه وعارف حقيقي كشورعزيزمان را مستدام وپاينده بفرمايند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار