بازدید 4965

هلاکت 11 نفر از اشرار در مرز سراوان

وی تصریح کرد: در طول دو هفته گذشته ماموران مرزبانی موفق شدند بیش از 11 نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و مقادیر زیادی مواد مخدر کشف کنند.
کد خبر: ۱۴۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲ 19 January 2011
جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از هلاکت بیش از 11 نفر از اشرار در طول دو هفته گذشته خبر داد و گفت: این اشرار افراد آموزش دیده‌ای هستند که از سوی کشورهای بیگانه حمایت می‌شوند.

به گزارش مهر، امیر احمد گراوند صبح چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به عملکرد فرماندهی مرزبانی ناجا در روز گذشته گفت: به دنبال کشف دو تن و 540 کیلوگرم مواد مخدر و کشته شدن یک تن از اشرار در مرز سراوان گروهی از بستگان این اشرار با جمع‌آوری مهمات و اسلحه قصد انتقام از ماموران هنگ مرزی سراوان را داشتند.

وی اظهار کرد: ‌پس از ارسال این خبر به ماموران هنگ مرزی سراوان ماموران به محل اعزام شده و با محاصره اشرار از طریق زمینی و هوایی سه تن از آنان را دستگیر و سه تن دیگر را به هلاکت رساندند.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در این درگیری که دو ساعت به طول انجامید چهار دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه موبایل و 4 قبضه اسلحه کشف و ضبط شد و همچنین یک نفر از ماموران مرزبانی مجروح شد.

وی افزود: همچنین روز گذشته خبری به نیروهای مرزی سراوان مبنی بر ورود مواد مخدر از مرز پشتگان سراوان ارسال شد.

گراوند تصریح کرد: با ارسال این خبر نیروهای هنگ مرزی سراوان وارد عمل شده و در درگیری با اشرار یک تن از آنان را به هلاکت رسانده، یک قبضه اسلحه و دو خودرو از آنان کشف و ضبط کردند.

وی گفت: اشرار با برجای گذاشتن یک تن و 330 کیلوگرم تریاک از محل متواری و به مرزهای پاکستان گریختند.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: در مجموع در روز گذشته ماموران هنگ مرزی سراوان موفق شدند چهار نفر از اشرار را به هلاکت رسانده، سه نفر را دستگیر، هزار و 330 کیلوگرم مواد مخدر، 5 قبضه اسلحه، دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور کشف و ضبط کنند.

وی تصریح کرد: در طول دو هفته گذشته ماموران مرزبانی موفق شدند بیش از 11 نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و مقادیر زیادی مواد مخدر کشف کنند.

گراوند گفت: این اشرار افراد آموزش دیده‌ای هستند که از سوی کشورهای بیگانه حمایت می‌شوند. بر همین اساس به کشورهای افغانستان و پاکستان توصیه می‌کنیم تا با تشدید اقدامات امنیتی خود مانع از ورود اشرار پس از درگیری با ایران به این کشورها شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی