بازدید 6838
بخشش باقیمانده قرارداد و لغو شکایت از الاهلی

علی کریمی در پرسپولیس !

مدیرروابط عمومی باشگاه استیل آذین از احتمال حضور علی کریمی در تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷ 10 January 2011
محمدتقی حق شناس در مورد جدایی علی کریمی از تیم استیل آذین ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از توافق حسین هدایتی و علی کریمی، قرار است رضایتنامه وی صادر شده و این بازیکن بصورت مسالمت آمیز از جمع ما جدا شود. این حداقل کاری بود که باشگاه استیل آذین می‌توانست برای کریمی انجام دهد.

وی در گفتگو با مهر ، خاطرنشان کرد: البته علی کریمی هم که دو سال برای تیم استیل آذین زحمت کشیده است، مابقی مطالباتش را به باشگاه بخشید. ما از این جدایی ناراحتیم اما برای کریمی آرزوی موفقیت داریم.

مدیرروابط عمومی باشگاه استیل آذین در خصوص بحث مطرح شده از سوی صادق درودگر سرپرست تیم فوتبال این باشگاه در مورد شکایت از باشگاه الاهلی امارات اظهار داشت: اصلا چنین کاری درست نیست زیرا باشگاه الاهلی با توجه به احترامی که برای کریمی قائل بود، برای حضور در دیدار دوستانه با میلان از او دعوت کرد. البته آقای هدایتی هم اعتقادی به شکایت از این باشگاه اماراتی ندارند.

وی در مورد اینکه بحث حضور علی کریمی در پرسپولیس تا چه اندازه صحت دارد، افزود: چندی پیش باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن علی کریمی ابراز تمایل کرده بود که با جدایی این بازیکن از استیل آذین، احتمال حضورش در پرسپولیس افزایش خواهد یافت.

حق شناس در پایان گفت: علی کریمی مستحق حضور در تیم‌های مطرح اروپاست. وی بازیکنی دوست داشتنی است و برخلاف عقیده دیگران، وی اصلا اخلاق تندی ندارد. قطعا هرکس به کریمی نزدیک باشد متوجه این مسئله می شود.

علی کریمی کاپیتان دوم تیم فوتبال استیل آذین عصر روز یکشنبه پس از توافق با مالک باشگاه، با دریافت رضایتنامه از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار