بازدید 8295
۸

هفته نامه پرتغالي:موساد شهرياري را ترور کرد

سرويس مخفي اسرائيل بار ديگر مسوولان برنامه هسته‌اي را مورد هدف قرار داد. روساي سرويس مخفي اسرائيل در مقر آن در جليله (شمال تل آويو) گردهم آمده و اظهار داشتند كه اين آخرين عمليات فرمانده فعلي موساد است. آنان در مورد قتل دانشمند ايراني (مجيد شهرياري) كه اخيرا‌ در تهران رخ داد صحبت كردند. به نظر مي‌آيد كه اين قتل بخشي از عمليات ديگر موساد بوده است. فيزيكدان ديگري به نام فريدون عباسي نيز در يك عمليات مشابه زخمي شد.
کد خبر: ۱۴۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۹ 04 January 2011
هفته‌نامه پرتغالي «اكسپرسو» در گزارشی از دخالت «موساد» سرويس مخفي رژيم صهيونيستي در به شهادت رساندن مجيد شهرياري دانشمند هسته‌اي ايران پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاري فارس، هفته‌نامه اكسپرسو چاپ پرتغال در شماره اخير خود با انتشار گزارشی به قلم «سيمرمن» خبرنگار اين هفته‌نامه در بيت المقدس فاش كرد كه سرويس مخفي اسرائيل دانشمند هسته‌اي كشورمان را به شهادت رسانده است.

در این گزارش آمده است: سرويس مخفي اسرائيل بار ديگر مسوولان برنامه هسته‌اي را مورد هدف قرار داد. روساي سرويس مخفي اسرائيل در مقر آن در جليله (شمال تل آويو) گردهم آمده و اظهار داشتند كه اين آخرين عمليات فرمانده فعلي موساد است. آنان در مورد قتل دانشمند ايراني (مجيد شهرياري) كه اخيرا‌ در تهران رخ داد صحبت كردند. به نظر مي‌آيد كه اين قتل بخشي از عمليات ديگر موساد بوده است. فيزيكدان ديگري به نام فريدون عباسي نيز در يك عمليات مشابه زخمي شد.

بر اساس گزارش اکسپرسو، گوردن توماس متخصص انگليسي كه اخيرا‌ كتابي در مورد سرويس‌هاي اسرائيلي نوشته طي گفت‌وگو با روزنامه انگليسي ساندي تلگراف افشا كرده است كه اسرائيل مسوول اين عمليات جديد بوده و هدف آن به تعويق انداختن برنامه‌ هسته‌اي ايران است. فرماندهي كه ماموران موساد در خصوص آن صحبت مي‌كردند، همان مير داگان (Meir Dagan)است كه به زودي هشتمين سالگرد فرماندهي خود بر سازمان موساد را جشن گرفته و بازنشسته خواهد شد.

جاسوسان اسرائیلی فارسی صحبت مي‌کنند

بنا به اظهارات گوردن توماس تمامي حملات سال‌هاي اخير عليه شخصيت‌هايي كه در رابطه با پروژه هسته‌اي ايران فعال بوده‌اند، توسط واحد كيدون (Kidon)صورت گرفته است. روزنامه عبري زبان يديعوت آحارونوت افشا كرده است كه اين واحد متشكل از 38 مامور است كه 5 نفر آنان زن مي‌باشند. پايگاه آنان واقع در صحراي نقب بوده و همگي 20 تا 30 ساله هستند. آنان زبان‌هاي مختلفي ازجمله فارسي را صحبت مي‌كنند و به طور متداول با هويت‌هاي جعلي به ايران وارد و از آن خارج مي‌شوند.

تعقیب شهریاری از کره شمالی تا تهران

بر اساس گزارش خبر گزاری فارس به نقل از هفته نامه اکسپرسو، مجيد شهرياري دانشمند ايراني يك هفته قبل از شهادت به كره شمالي سفر كرده بود. وي در پرواز بازگشت به ايران توسط يك مامور موساد كه در يك ماموريت جعلي كار مي‌كرد شناسايي و پس از آن قدم به قدم تحت تعقيب قرار گرفت. برنامه‌ريزي دو عمليات اخير در دفتر فرمانده سازمان مير داگان انجام شد.

در روز عمليات در تهران مردي موتورسوار در كنار خودرو دانشمند هسته‌اي توقف كرد و بمبي را به خودروي وي كه در نزديكي خانه‌اش بود متصل كرد. 30 ثانيه بعد اتومبيل منفجر و مجيد شهرياري دانشمند ايراني كشته شد. تقريبا‌ در همان زمان در محل ديگري از شهر مردي موتورسوار مشابه همان اقدام را با اتومبيل يك دانشمند ايراني ديگر به نام فريدون عباسي انجام داد. بمب به اتومبيل نصب و منفجر شد، ولي اين فيزيكدان فقط مجروح شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
مگر مجيد شهرياري تازه میخواست اتم را کشف کند؟
قدری فکر کنید؟
با سلام
دکتر شهریاری در این ترم تقریباً هر روز کلاس داشت و در تمام کلاس ها شرکت می کرد. پس حرفی نزنید که نمی دانید منبع آن از کجا آمده است(دانشجوی دکتر شهریاری)
وای و تاسف به حال ما که یک روزنامه نگار کشور خارجی دارای اطلاعات دقیقتری در مورد یک واقعه از سیستم های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان است. !!!!
اگر شهيد شهرياري از زمان برگشت ار مسافرت تعقيب ميشد كوتاهي از ماست كه چرا امنيتش را حفظ نكرديم وبايد اين امر تذكري باشد تا از نيروهاي كارامدمان از هر جهت مواظبت كنيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار