بازدید 28394

ماجرای پسري که يك روزه مديرعامل شركت شد!

حدود يك سال قبل براي يافتن كار از روستايمان در غرب كشور به تهران آمدم. ساعتي پس از ورود در حوالي ميدان انقلاب با جواني به نام حميد آشنا شدم. وقتي از اوضاع و احوالم باخبر شد پيشنهاد يك كار خوب داد و با خوشرويي مرا به دفتر شركت برد و گفت: از فردا مديرعامل شركت تو هستي!
کد خبر: ۱۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۰ 02 January 2011
ایران: پسر روستايي كه به اميد رسيدن به رؤياهايش راهي تهران شده بود يك روز پس از ورود، مديرعامل شركت كلاهبرداري شد.

نخستين شكايت از مديران شركت كلاهبرداري كاريابي «آذين عرشيا آسيا» كه در حوالي ميدان انقلاب فعاليت مي‌كرد اوايل سال 87 در شعبه نهم بازپرسي دادسراي سعادت‌آباد مطرح شد.

يكي از مالباخته‌ها در شكايتش گفت: از طريق آگهي با يك شركت كاريابي آشنا شدم و پس از تماس تلفني، در وقت معين به دفتر شركت رفتم. يكي از كارمندان فرمي در اختيارم قرار داد و پس از تكميل و ارائه مدارك 200 هزار تومان پول نقد پرداختم. وقتی دوباره به آنجا رفتم دركمال ناباوري با دفتر خالي شركت روبه‌رو شدم.

پس از اين شكايت پرونده در اختيار كارآگاهان اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. تا اينكه پس از يك سال «امير» - مديرعامل شركت – شناسايي و دستگير شد. وي در بازجويي‌ها گفت: حدود يك سال قبل براي يافتن كار از روستايمان در غرب كشور به تهران آمدم. ساعتي پس از ورود در حوالي ميدان انقلاب با جواني به نام حميد آشنا شدم. وقتي از اوضاع و احوالم باخبر شد پيشنهاد يك كار خوب داد و با خوشرويي مرا به دفتر شركت برد و گفت: از فردا مديرعامل شركت تو هستي!اما در حقيقت همه‌كاره شركت حميد بود. اما چندي بعد او به بهانه ركود بازار و ورشكستگي دفتر را جمع كرد و ديگر خبري از او ندارم!

با اعترافات متهم، كارآگاهان مدتي بعد حمید را در تهران دستگير كردند. اما وي در بازجويي‌ها منكر هرگونه كلاهبرداري شد و گفت كه شركت را به فرد ديگري واگذار كرده و از اتفاقات پيش آمده بي‌خبر است.

سرهنگ عباسعلي محمديان – رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ – با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تحقيق از متهمان براي افشاي حقيقت ادامه دارد. افرادي هم كه با اين شيوه هدف كلاهبرداري قرار گرفته‌اند مي‌توانند براي شناسايي متهمان به اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست