بازدید 41872

هشدار آیت الله یزدی به مشایی

يزدي گفت: مي‌دانيم مقصود کساني که رسما به مراجع توهين مي‌کنند و درباره موسيقي اظهار نظر مي‌نمايند چيست، ما مي‌دانيم که چرا شوراي ايرانيان مقيم خارج را راه انداختند چون مي‌خواستند مکتب ايراني درست کرده و آن را در مقابل مکتب اسلامي علم کنند.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۶ 27 December 2010
رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با هشدار به اهانت كنندگان به مراجع گفت: از مقصود کساني که رسماً به مراجع توهين مي‌کنند و درباره موسيقي اظهارنظر مي‌نمايند و مکتب ايراني درست مي‌کنند مطلع هستيم.

به گزارش ايسنا، آيت‌الله يزدي، پيش از ظهر دوشنبه، در ديدار فرماندهان گردان‌ها، پايگاه‌ها، حوزه‌هاي مقاومت و مسوولان واحدهاي تيپ مستقل امام صادق(ع) که در دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري در قم برگزار شد، اظهار كرد: برخي قصد دارند ميان روحانيت دو دستگي و اختلاف ايجاد کنند حتي به مراجع عظام نيز چشم طمع دارند، ولي خوشبختانه مراجع و روحانيت بيدار، هوشيار و بصير هستند.

رييس جامعه مدرسين حوزه با اشاره به حضور با بصيرت مردم در 9 دي گفت: اين روز، تبيين کننده حماسه ملي است که از سوي مردم بصير و خودجوش ايجاد شد.

وي افزود: با حضور مردم و رهبري، فتنه نتوانست به هدف خود برسد البته تصور نشود که فتنه خاموش شده است، دشمنان تا اسلام و نظام اسلامي وجود دارد خاموش نمي‌نشيند و از هر سوژه استفاده مي‌کنند.

عضو خبرگان رهبري با اشاره به دو مفهوم اصولگرايي و اصلاح طلبي، ادامه داد: مفهوم اصولگرايي و اصلاح طلبي توسط مقام معظم رهبري تبيين شده و اصولگرا کسي است که به اسلام و انقلاب و رهبري و قانون و نظام حاکم وفادار بوده و ولايت را نقطه مرکزي و فصل الخطاب مي‌داند و نظر رهبري را بر نظر خود ترجيح مي‌دهد.

وي افزود: اصلاح‌طلبي به معناي مثبت توسط رهبري تبيين شد و همگان خواستار اصلاح مفاسد و آسيب‌هاي پيش روي کشور هستند.

يزدي بيان كرد: در فتنه 88 کارهاي زشت و قبيحي انجام دادند قوانين کشور و سخنان رهبري را کنار گذاشتند و مي‌بينيم دشمن سر سخت اين نظام کسي است که روزي نهج البلاغه درس مي‌داد و امروز متن قرآن کريم را کنار گذاشته است.

رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: امروز انحراف به اندازه‌اي رسيده كه کسي که وحي را منکر شده است، ملاصدراي نظام معرفي مي‌شود اين اهانت به ملاصدرا است چون کسي که اين حرف را زده اصلا سواد ندارد که بخواهد ملاصدرا را بشناسد تا به کسي نسبت دهد.

وي ادامه داد: وقتي حق و باطل در مقابل يکديگر قرار مي‌گيرند محل آزمايش انسان‌ها است و در حوادث و فراز و نشيب‌ها درون انسان‌ها مشخص مي‌شود.

يزدي گفت: مي‌دانيم مقصود کساني که رسما به مراجع توهين مي‌کنند و درباره موسيقي اظهار نظر مي‌نمايند چيست، ما مي‌دانيم که چرا شوراي ايرانيان مقيم خارج را راه انداختند چون مي‌خواستند مکتب ايراني درست کرده و آن را در مقابل مکتب اسلامي علم کنند.

وي تصريح کرد: برخي آن قدر بي سواد هستند که مي‌گويند پيامبر ايراني بوده چون قريش همان کوروش است پس پيامبر ايراني است، ما نمي‌دانيم اصلا قريش چه ربطي به کوروش دارد؟

يزدي بيان كرد: بنده رسما اعلام مي‌کنم عنوان اصولگرايي عنواني دين مداري است و اصولگراي واقعي کسي است که حاکميت نظام و مقدسات اسلامي را پذيرفته و ولايت‌مدار باشد و ولايت فقيه را فصل‌الخطاب بداند چون ولايت فقيه ادامه ولايت پيامبر و امام علي(ع) است و از سوي خدا منصوب مي‌شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: امروز اوجب واجبات حمايت از نظام است و حجت بر همه ما تمام شده و بايد پشتوانه ولايت فقيه باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی