بازدید 2858

بلوتوث سياه خواستگار كينه‌جو

کد خبر: ۱۳۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۴ 02 December 2010
جوان خواستگار وقتي با مخالفت خانواده دختر مورد علاقه‌اش براي ازدواج روبه‌رو شد، نقشه شيطاني را رقم زد. متهم پس از بيهوش كردن دختر جوان، او را ربود و با انتقال به خارج از شهر مورد آزار و اذيت قرار داد و فيلم غيراخلاقي تهيه شده از دختر جوان را براي دوستانش بلوتوث كرد.

به گزارش «جام‌جم»، روزهاي پاياني آبان ماه امسال مردي با حضور در اداره اطلاعات شهرستان ياسوج از خواستگار دخترش به اتهام آدم‌ربايي و آزار و اذيت شكايت كرد.

ماموران در تحقيق از اين مرد متوجه شدند كه جوان خواستگار علاوه بر ربودن دختر مورد علاقه‌اش و آزار و اذيت وي، با تهيه فيلم غيراخلاقي از دختر جوان آن را براي برخي از دوستان خود و همسايه‌هاي شاكي از طريق تلفن همراه بلوتوث كرده است. با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط در دادسراي ياسوج، ماموران اداره اطلاعات اين شهرستان تحقيقات در اين باره را آغاز كردند.

جستجوي ويژه براي دستگيري مرد شرور

با احضار دختر جوان براي ادامه تحقيقات به مركز پليس وي حادثه تلخي كه برايش رقم خورده بود را بازگو كرد.

با شنيدن گفته‌هاي دختر جوان، جستجوهاي ويژه براي يافتن متهم فراري ادامه پيدا كرد تا عاقبت اوايل هفته جاري خواستگار انتقامجو وقتي خود را در خانه يكي از اقوامش مخفي كرده بود، شناسايي و دستگير شد. پس از منتقل شدن متهم به اداره اطلاعات شهرستان ياسوج وي در بازجويي‌ها با اظهارات متناقض قصد فرار از مجازات را داشت كه در ادامه بازجويي‌ها به جرم سياه خود اعتراف كرد.

اعتراف به نقشه شيطاني

متهم در اظهاراتش گفت: چندي پيش با حضور در مهماني خانوادگي با دختر جوان ـ شاكي ـ آشنا شدم. پس از اين ملاقات ارتباطمان شكل گرفت. پس از مدتي تصميم به ازدواج با وي گرفتم. دخترمورد علاقه‌ام مي‌‌گفت به خاطر وضعيت مالي‌ام و شرايط 2 خانواده نمي‌توانيم ازدواج كنيم.

متهم يادآور شد: دختر جوان از من مي‌خواست براي هميشه او را فراموش كنم. با اصرارهاي من با خانواده‌اش صحبت كرد تا به خواستگاري‌اش بروم. ولي پس از چند بار ملاقات با خانواده‌اش، آنها نيز با اين وصلت مخالفت كرده و پاسخ منفي دادند. خواستگار انتقامجو افزود: چندين بار از دختر مورد علاقه‌ام خواستم تا دوباره با خانواده‌اش صحبت كند تا شايد آنها با اين وصلت موافقت كنند كه نپذيرفت و خواست او را فراموش كنم و ديگر براي خانواده‌اش ايجاد مزاحمت نكنم.

انتقام خواستگار

متهم اذعان كرد: پس از اين كه راهي براي ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام پيدا نكردم، تصميم به انتقام از وي گرفتم.

بنابراين روز حادثه او را كه از خانه‌اش خارج شده بود، تعقيب كرده و بعد از طي مسافتي راهش را سد كرده و قصد ربودن دختر جوان را داشتم كه مقاومت كرد.

انتشار بلوتوث در شهر

متهم اضافه كرد: در همين موقع با زدن اسپري به چهره‌اش دختر جوان را بيهوش كردم و با انداختن او به داخل خودرو از آن محل دور شدم. با انتقال وي به خارج از شهر، دختر جوان به هوش آمد و با داد و فرياد ملتمسانه مي‌خواست رهايش كنم. ولي توجهي نكرده و پس از آزار و اذيت او ، فيلم غيراخلاقي از وي تهيه كردم.

متهم در ادامه گفت: پس از آن دختر مورد علاقه‌ام را در يكي از محله‌هاي شهر رها كرده و متواري شدم. در اين مدت فيلم غيراخلاقي را از طريق تلفن همراه براي دوستانم و حتي برخي از همسايه‌هاي شاكي بلوتوث كردم تا با از بين رفتن آبروي خانوادگي‌شان با ازدواج من با دخترشان موافقت كنند. بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار