بازدید 15783

افشاي راز كودك سرراهي بعد از 7 سال

پس از بررسي مشخصات هر دو نفر از سوي كارمند ثبت‌احوال، مشخص شد هويت والدين آنها با هم تفاوت دارد و خانواده تهراني شناسنامه و كارت ملي فرزند خود را به طور غيرقانوني تهيه كرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۲ 29 November 2010
جام‌جم: يك زوج تهراني كه به طور غيرقانوني از كودكي به عنوان فرزندشان نگهداري مي‌كردند، به دادسراي ناحيه 2 تهران احضار شدند و راز اين ماجرا بعد از 7 سال فاش شد.

هفته گذشته نماينده حقوقي يكي از شعبات ثبت احوال تهران با حضور در شعبه چهارم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 از يك خانواده به خاطر داشتن شناسنامه جعلي شكايت كرد.

شاكي يادآور شد: چند روز پيش مدير يكي از مدارس تهران طي مكاتبه‌اي با محل كارم خواست تا درباره شماره ملي يكي از دانش‌آموزان مدرسه كه پسري 7 ساله‌ است، اطلاعاتي در اختيار وي قرار دهم.

وي افزود: پس از بررسي موضوع معلوم شد شماره ملي صادرشده براي اين دانش‌آموز با شماره ملي يك دانش‌آموز ديگر كه در حومه تهران زندگي مي‌كند، يكسان است.

پس از بررسي مشخصات هر دو نفر از سوي كارمند ثبت‌احوال، مشخص شد هويت والدين آنها با هم تفاوت دارد و خانواده تهراني شناسنامه و كارت ملي فرزند خود را به طور غيرقانوني تهيه كرده‌اند. به اين ترتيب، والدين پسر 7 ساله براي ادامه تحقيقات به دادسراي ناحيه 2 تهران احضار شدند. زوج تهراني در بازجويي گفتند پسر 7 ساله فرزند واقعي آنها نيست.

راز والدين قلابي بعد از 7 سال فاش شد

مرد متهم در اظهاراتش به پليس گفت: پس از چند سال زندگي مشترك، صاحب فرزندي نشديم.

7 سال پيش هنگام بازگشت از مشهد، در حاشيه جاده خودرو را متوقف كرده بودم كه صداي گريه‌هاي نوزادي را شنيدم. متهم يادآور شد:‌ پس از جستجو در آن حوالي، جعبه‌اي را يافتم كه نوزادي بدحال در آن قرار داشت. نوزاد را به بيمارستان برديم و پس از بهبود، تصميم گرفتيم به عنوان فرزندمان از او نگهداري كنيم.

به اين ترتيب از طريق يكي از دوستانمان براي اين نوزاد شناسنامه و كارت ملي گرفتيم. متهم يادآور شد: پسرم از اين موضوع كه ما والدين واقعي‌اش نيستيم، اطلاعي ندارد. او را از ما جدا نكنيد. با ثبت اظهارات اين مرد، همسرش نيز گفته‌هاي او را تاييد كرد.

بنابر اين گزارش، قرار قانوني در اين رابطه براي اين زوج صادر شد و تحقيقات براي يافتن صادركننده شناسنامه و كارت ملي به اين خانواده و پيدا كردن والدين واقعي كودك ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
به نظر شما والدینی که نوزادشان را در بیابان رها می کنند واقعی هستند یا این خانم و اقا که به بچه زندگی دوباره بخشیدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
البته اگر حرفهای این خانم و آقا درست باشد ... از کجا معلوم این طفل بیچاره از پدر و مادری دزدیده نشده و به این خانم و آقا فروخته نشده ؟ اگر واقعا بچه رو پیدا کرده بودن با طی مراحل قانونی حضانتش رو می گرفتن و نیازی به این دروغ و دغل بازی ها نبود
به نظرتون این اقدامات به نفع کودک خواهد بود!!؟ تیتر کودک سرراهی و چند گزارش زرد مثل گزارشهای اجتماعی تابناک میدونید چه بلایی سر آتیه این بچه میاره!؟
خب جالا کمک به یچه یتیم هم شد جرم؟که بشن پدر و مادرش..
معلومه که والدین اصلی آبچه را نمی خواسته ان و این لطف خدا بوده که این زوج مهربان بچه را پیدا کنند. نهایت بی انصافی است که زندگی آنها را به هم بزنند.
اميدوارم اين كودك را از مرد و زني كه باعث نجات و زندگي او شده اند جدا نكنيد
ای کاش با هماهنگی دادگاه این کودک را نگهداری میکردند علیهذا به این زوج بهشتی ، خدا قوت عرض میکنم
دست این زوج درد نکنه .
امید وارم هر چه صلاح هست اتفاق بیفتد .
در حالی که در کشور های دیگر، کودکان را از پدر و مادری که صلاحیت نگهداری شان را ندارند جدا می کنند و به خانواده دیگری می دهند. اینجا 7 سال خیر خواهی یک خانواده با "قرار قانوني در اين رابطه براي اين زوج صادر شد و تحقيقات براي يافتن صادركننده شناسنامه و كارت ملي به اين خانواده و پيدا كردن والدين واقعي كودك" خیر خواهی و انسان دوستی را نابود می کنیم......
تصور کنید پس از خواندن این خبر شما کودکی را در حال گریه در جاوی دور افتاده پیدا کنید....
آیا به او کمک خواهید کرد؟
بچه حالا یک خانواده دارد اگر صلاحیت دارند انان جریمه کند ولی بچه را نگیرند بچه بیشتر اسیب می بیند خانواده یعنی عشق ارامش همیاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی