بازدید 16778

بلوتوث غيراخلاقي جان 2 نفر را گرفت

ماه پيش در پي اختلاف با همسرم از او جدا شدم ولي با ميانجيگري خانواده‌ام و به خاطر آينده 3 فرزندم به ادامه زندگي با همسرم رضايت داده و او نزد من و فرزندان بازگشت. تا اينكه 2 هفته پيش در يكي از پاتوق‌هايم فردي فيلم ضبط شده در گوشي تلفنش را به من نشان داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴ 22 November 2010
جام‌جم: مردي كه با شليك گلوله 2 نفر را در شهر قدس شهريار به قتل رسانده و تحت تعقيب پليس بود، دستگير شد.

عامل جنايت پس از مشاهده يك فيلم غيراخلاقي به گمان اين كه تصوير متعلق به همسرش است، قصد مجازات عاملان حادثه را داشت كه 2 نفر را كشت و در قتل 11 مرد و چند زن ديگر كه در ليست سياه وي بودند، ناكام ماند.

ساعت 8/40 روز يكشنبه گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهر قدس شهريار تماس گرفت و از كشف جسد مردي جوان در كوچه‌اي بن‌بست نبش خيابان استقلال خبر داد.

كارآگاهان جنايي آگاهي شهر قدس با اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام و با جسد مردي كه با گلوله كشته شده بود، مواجه شدند. ماموران پس از كشف جسد ماجرا را به قاضي وليعهدي كشيك ويژه قتل حوزه شهر قدس اطلاع دادند و با انتقال جسد به پزشكي قانوني، تحقيقات آغاز شد. تحقيق از ساكنان محل حادثه مشخص كرد مقتول مهدي نام دارد كه در زمينه خريد و فروش مواد مخدر فعاليت مي‌كند.

دومين حادثه

جستجوهاي پليسي ادامه داشت تا اين كه 2 روز بعد از حادثه فوق، يكي از اهالي 30 متري شورا با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهر قدس تماس گرفت و از درگيري مسلحانه در خيابان خبر داد. با حضور ماموران در اين محل مرد زخمي به نام محمدعلي به بيمارستان منتقل شد و در ميانه راه به ماموران گفت مردي مسلح كه اكبر نام دارد و از اراذل و اوباش سابقه‌دار است به سويش شليك كرده است. مرد زخمي چند ساعت پس از انتقال به بيمارستان تسليم مرگ شد. در پي اين 2 جنايت با دستور قاضي كريم‌نژاد، رئيس حوزه قضايي شهرقدس، قاضي وليعهدي تحقيقات در رابطه با اين دو پرونده را آغاز كرد.

دستگيري در آخرين مخفيگاه

تحقيقات كارآگاهان جنايي براي دستگيري عامل تيراندازي‌هاي مرگبار ادامه يافت تا اين كه معلوم شد، متهم فراري با زور و تهديد وارد خانه يك زن در يكي از محله‌هاي جنوبي شهر قدس شده است. بنابراين با هماهنگي قضايي آن خانه را محاصره و نيمه‌شب شنبه 29 آبان وارد خانه شدند و متهم فراري مسلح را دستگير و يك قبضه سلاح از وي كشف كردند.

اعتراف به 2 جنايت

با انتقال اين مرد به پليس آگاهي شهرقدس وي در بازجويي به جرم خود اعتراف و عنوان كرد پس از مشاهده يك فيلم غيراخلاقي كه تصور مي‌كرده مربوط به همسرش است، تصميم گرفته عاملان حادثه را مجازات كند. با اعتراف اين مرد، محل‌هايي كه وي پيش از دستگيري در آنجا حضور يافته بود، شناسايي و معلوم شد، محل‌ها پاتوق موادفروشان و خانه‌هاي فساد بوده كه در اين رابطه 11 زن و مرد دستگير شدند. روز گذشته عامل جنايت و ديگر افراد بازداشت شده براي ادامه تحقيقات به شعبه 103 دادگاه حوزه قضايي شهرقدس اعزام و از سوي قاضي وليعهدي بازجويي شدند.

اعتراف به تهيه ليست سياه

اكبر ـ متهم به قتل ـ در اظهاراتش به قاضي وليعهدي گفت: 3 ماه پيش در پي اختلاف با همسرم از او جدا شدم ولي با ميانجيگري خانواده‌ام و به خاطر آينده 3 فرزندم به ادامه زندگي با همسرم رضايت داده و او نزد من و فرزندان بازگشت. تا اينكه 2 هفته پيش در يكي از پاتوق‌هايم فردي فيلم ضبط شده در گوشي تلفنش را به من نشان داد. وي افزود: با ديدن فيلم و تصوير زني كه مورد آزار و اذيت قرار گرفته بود بشدت شوكه شدم، چون آن تصوير به همسرم شباهت داشت و من به گمان اين كه تصوير متعلق به همسرم است، ماجرا را برايش بازگو كردم، اما او منكر اين فيلم شد و از ترسش همراه بچه‌ها شبانه فرار كرد.

 عامل جنايت ادامه داد: چندين بار فيلم را بررسي كرده و پي بردم نشانه‌اي كه روي دست آن زن وجود دارد، با مشخصات دست همسرم مطابقت دارد. بنابراين تصميم گرفتم هويت عاملان اين فيلم غيراخلاقي را شناسايي و همه را مجازات كنم.

عامل جنايت در رابطه با تهيه ليست سياه گفت: براي پيدا كردن آنها به خانه يك زن آشنا به نام زهرا رفتم كه وي مدعي شد تصوير متعلق به همسر من است و از من خواست از عاملان حادثه انتقام بگيرم. متهم افزود: بعد از آن ماجرا را با رمالي آشنا درميان گذاشتم كه وي هم ادعا كرد به او الهام شده كه بايد چنين افرادي از بين بروند. با شنيدن اين حرف‌ها مصمم شده و نام 11 مرد و چند زن را كه گمان مي‌برم عاملان حادثه آن فيلم شوم هستند، شناسايي كرده و درصدد انتقام از آنها بودم كه فقط 2 نفرشان را كشتم اگر دستگير نمي‌شدم، همه آنها را به قتل مي‌رساندم.

با اعتراف اين مرد، زهرا و مرد رمال در تحقيقات مدعي شدند، عامل جنايت را تحريك به كشتن 2 مرد جوان نكرده‌اند و از فيلم سياه اطلاعي نداشته‌اند.

ديگر زنان و مردان بازداشت شده نيز بازجويي شدند كه معلوم شد يكي از زن‌ها فيلم را در اختيار عامل جنايت قرار داده و از محتواي آن بي‌خبر بوده و يكي از متهمان مرد نيز جزو ليست سياه متهم براي قتل قرار داشته است. اين فرد پس از دستگيري در پاتوق معتادان، هنگام انتقال به بازداشتگاه از سوي عامل جنايت در بستر خواب مورد سوءقصد قرار گرفته كه با هوشياري ماموران نجات يافته است.

بنابراين گزارش، براي عامل جنايت قرار بازداشت موقت و براي ديگر متهمان قرار قانوني صادر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست