بازدید 3464

پايان فرار 6 ساله عامل 3 جنايت

روز حادثه با دو تن از دوستانم در حال مصرف مشروب بوديم كه مأموران سررسيدند. همان موقع براي فرار به داخل آب پريديم، اما از آنجا كه دوستم شنا بلد نبود، دستانم را گرفت. من هم براي نجات جانم او را در آب غرق كرده و شناكنان دور شدم.
کد خبر: ۱۳۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۰ 11 November 2010
ایران: جنايتكاري كه به اتهام دو فقره قتل و شهادت مأمور پليس تحت تعقيب پليس كرمانشاه بود، پس از شش سال فرار در كرج دستگير شد.

سال 83 مأموران گشت پليس كرمانشاه در حوالي رودخانه «الهيه» اين شهر، جسد مرد جواني را يافتند كه شواهد نشان مي‌داد وي به قتل رسيده است.

پس از تحقيقات مقدماتي كارآگاهان با شناسايي هويت مقتول دريافتند او روز حادثه همراه دو تن از دوستانش در كنار رودخانه «الهيه» در حال مصرف مشروبات الكلي بوده‌اند كه در پي حضور مأموران، دو پسر جوان به داخل آب پريده و متواري شده بودند.

در حالي كه جسد دوستشان هم كه به طرز مرموزي جان باخته بود كنار آب كشف شد. با گذشت چند ساعت، در حالي كه تحقيقات جنايي در اين‌باره ادامه داشت، خودروي گشت پليس منطقه «الهيه» هدف شليك سرنشين مسلح خودروي سواري قرار گرفت كه يكي از مأموران به نام سروان شهبازي شهيد و يك مرد مكانيك كشته شد.

يكي از مأموران نيز قطع نخاع شد. همزمان با اين تيراندازي، تجسس‌هاي گسترده براي دستگيري قاتل فراري آغاز شد كه مأموران دريافتند مرد مسلح يكي از دوستان پسر جواني بود كه جسدش در رودخانه الهيه كشف شده بود. با گذشت شش سال از جنايت، سرانجام ردپاي رضا - قاتل 28 ساله - در محمدشهر كرج شناسايي شد.

بدين‌ترتيب تيمي از كارآگاهان پليس كرمانشاه با دريافت نيابت قضايي راهي كرج شده و حدود 10 شبانه‌روز مخفيگاه متهم را تحت نظر قرار دادند. آنها سرانجام روز دوشنبه - 17 آبان - در عمليات مشترك با مأموران پليس آگاهي كرج قاتل فراري را دستگير كردند.

«رضا» پس از انتقال به اداره آگاهي لب به اعتراف گشود و در تشريح جنايت گفت: روز حادثه با دو تن از دوستانم در حال مصرف مشروب بوديم كه مأموران سررسيدند. همان موقع براي فرار به داخل آب پريديم، اما از آنجا كه دوستم شنا بلد نبود، دستانم را گرفت. من هم براي نجات جانم او را در آب غرق كرده و شناكنان دور شدم.

وقتي از مرگ دوستم باخبر شدم، تصميم گرفتم از مأموران انتقام بگيرم. به همين خاطر اسلحه‌اي تهيه كرده و مأموران را به رگبار بستم. هم‌اكنون بازجويي‌ها از متهم در اداره آگاهي كرمانشاه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری