بازدید 9391

صعود تيم فوتبال اميد حتمی شد

تيم فوتبال اميد در دومين مسابقه خود موفق شد بحرين را شكست دهد.
کد خبر: ۱۳۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹ 10 November 2010
ديدار تيم هاي اميد ايران و بحرين از ساعت 14:30 با قضاوت داور استراليايي و در حضور بيش از هزار تماشاگر آغاز شد و با برتري يك بر صفر ايران خاتمه يافت.
دو تيم بازي پاياپايي را آغاز كردند. در دقايق ابتدايي مسابقه بازيكنان بحرين صاحب موقعيت خوبي شدند كه توپ اين تيم با برخورد به تيرك از دست رفت.

به گزارش فارس، در ادامه شاگردان غلامحسين پيرواني توانستند خودي نشان دهند و درنهايت در دقيقه 45+1 كريم انصاري فرد توانست دروازه بحرين را باز كند. اين بازيكن پيش از اين نيز يك بار تير دوازه حريف را به لرزه درآورده بود.

در نيمه دوم تيم ايران احتياط را در دستور كار خود قرار داده بود اما نگاهي نيز به ضد حملات داشت. بازيكنان بحرين كه 10 نفره كار را دنبال مي كردند تلاش داشتند نتيجه را تغيير دهند اما حملات آنها چندان خطرناك نبود تا بازي با همان نتيجه يك بر صفر به سود ايران به پايان برسد.

داور در اين مسابقه به چهار بازيكن بحرين و كمال كاميابي نيا كارت زرد نشان داد. اين داور پس از به صدا درآوردن سوت پايان نيمه اول يك بازيكن بحرين را به دليل اعتراض بيش از حد اخراج كرد.

تيم اميد ايران با اين پيروزي 6 امتيازي و صدرنشين گروه B شد. ملي پوشان اميد با اين امتياز صعودش به مرحله بعدي مسجل شده اما براي مشخص شدن تيم اول و دوم بايد منتظر نتايج بازي سوم اين گروه بود.
تيم ايران سومين ديدار خود را بايد شنبه مقابل ويتنام برگزار كند.

بازيكنان تيم فوتبال اميد:

مهدي رحمتي، سيد جلال حسيني، سيد رضا طلبه، حميد علي عسگر، احسان حاج صفي، سينا عشوري، كمال كاميابي نيا(63- علي مرزبان)، غلامرضا رضايي، آرش افشين(73- مهدي دغاغله)، محسن مسلمان( 80 - ايمان موسوي)و كريم انصاري فرد
سرمربي: غلامحسين پيرواني
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست