بازدید 34078

اقدام خيره‌کننده وزارت ارشاد «براي ايران»!

در اين اقدام که احتمالا با واکنش منفي رئيس‌جمهور کشورمان دکتر احمدي‌نژاد روبه‌رو خواهد شد، با استفاده از عالي‌ترين مقواي گلاسه، آلبومي نفيس و گرانبها در تيراژ سه هزار نسخه از تصاوير ديدني رئيس‌جمهور آماده و توزيع شده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۲ 28 June 2008
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ماه‌هاي اخير، دست به اقدامي خيره‌کننده «براي ايران»! زده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در اين اقدام که احتمالا با واکنش منفي رئيس‌جمهور کشورمان دکتر احمدي‌نژاد روبه‌رو خواهد شد، با استفاده از عالي‌ترين مقواي گلاسه، آلبومي نفيس و گرانبها در تيراژ سه هزار نسخه از تصاوير ديدني رئيس‌جمهور آماده و توزيع شده است.

اين مجموعه که با مقدمه محمدحسين صفارهرندي و عکسي خندان از او و رئيس‌جمهور آغاز شده و پايان مي‌يابد، به کوشش کرمي، مسئول دفتر او آماده شده و توضيحات تصاوير آن به دو زبان فارسي انگليسي زير آنها آمده است.

گويا تصاوير گردآوري شده در اين مجموعه ـ که انصافا بيشتر آنها کيفيت هنري بالايي دارند ـ حاصل کار هيأت داوران جشنواره عکسي با عنوان «براي ايران» است که به منظور ثبت تلاش‌هاي دولت در سفرهاي استاني برگزار شده است. با اين حال، قريب به اتفاق اين تصاوير از شخص رئيس‌جمهور گرفته شده و کمتر به فعاليت‌هاي انجام‌شده در سفرهاي استاني پرداخته است.

تنها راه توجيه چنين اقدامي، ارسال اين آلبوم نفيس به کشورهاي خارجي براي اصلاح باور نادرست ايجادشده از دکتر احمدي‌نژاد است که در اين صورت هم استفاده از برخي تصاوير در اين آلبوم چندان توجيه ندارد.

مشخص نيست در دوره رؤساي جمهور پيشين نيز چنين مجموعه‌هايي با اين کيفيت سابقه دارد يا نه، اما توليد چنين آلبومي در دوران دکتر احمدي‌نژاد که جلوگيري از اسراف و تشريفات يکي از شعارهاي اصلي و مردم‌پسند او بوده است، جاي پرسش جدي دارد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خوب دیگه گویا این بار ستاد های مردمی کارشون را خیلی زودتر آغاز کردند...
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی