بازدید 16976

افزایش قبض گاز به بهانه هدفمندی یارانه

نکته قابل توجه دیگر این است که ما به جز ماه گذشته در تمامی ماه های دیگر قبض های ارسالی را به موقع پرداخت کرده ایم که با این اوصاف تنها مبلغ ۱۶۳۴۱۰۰ تومان بدهی داشته ایم اما این بدهی در این ماه به مبلغ ۴۹۴۵۱۰۰ تومان تبدیل یافته است که باز هم علت آنرا قانون هدفمند کردن یارانه های ابراز داشته اند!! و از آنجا که قانون عطف به ما سبق نمی شود نمی دانم چرا در اداره گاز این اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۲۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲ 04 November 2010
دیروز و امروز، یعنی تنها چند روز پس از گذشت اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها اداره گاز خیابان آفریقا شاهد مراجعه معترضین به افزایش  ۵ - ۶ برابری مبلغ گاز خود به نسبت به گذشته بود.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در همین خصوص یکی از مشترکین گاز که به افزایش چند برابری قبض گاز مجتمع خود معترض بود، به خبرنگار ما گفت: قیمت گاز در قبض ارسالی برای مجتمع مسکونی ما در این ماه مبلغ ۱۲ میلیون تومان درج شده که در مقایسه با مبلغ ماه گذشته میزان نزدیک به ۱۱ برابر گردیده است.

خبرنگار «تابناک»، جزئیات این موضوع را از وی جویا شد و او گفت: بر اساس پرینتی که از میزان مصرف مجتمع ما مشاهده می کنید، میزان مصرف در ماه های گذشته با این ماه تفاوت چندانی نداشته است و همگی در همین رنج ۲۶۰۰۰ تا ۳۳۸۰۰ بوده است که به همین نسبت مبالغی میان ۱۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان را پرداخت کرده ایم . اما این بار با مصرفی در همان میزان همیشگی با مبلغ ۱۲۷۲۴۲۳۷,۵ تومان مواجه شده ایم که پس از پیگیری، علت این افزتیش بیش از ده برابری را اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در بخش انرژی اعلام کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: نکته قابل توجه دیگر این است که ما به جز ماه گذشته در تمامی ماه های دیگر قبض های ارسالی را به موقع پرداخت کرده ایم که با این اوصاف تنها مبلغ ۱۶۳۴۱۰۰ تومان بدهی داشته ایم اما این بدهی در این ماه به مبلغ ۴۹۴۵۱۰۰ تومان تبدیل یافته است که باز هم علت آنرا قانون هدفمند کردن یارانه های ابراز داشته اند!! و از آنجا که قانون عطف به ما سبق نمی شود نمی دانم چرا در اداره گاز این اتفاق افتاده است.




گفتنی است در ماه های گذشته شاهد چنین افزایشی در قبوض آب، برق و گاز مشترکان بوده ایم که درست یا نادرست دلیل این افزایش را موضوع هدفمند کردن یارانه ها اعلام کرده اند، با این اوصاف اگر این موضوع صحت داشته باشد که در تضاد کامل با اطلاعاتی است که به مردم داده شده و اگر مسئولان سازمان های یاد شده هدفمند شدن یارانه ها بهانه ای برای کار خود کرده اند باید با واکنش سریع و قاطعانه مسئولان امر همراه شود وگرنه چنین اقداماتی خود می تواند مهمترین عامل تخریب ذهنیت مردم برای همراهی با قانون هدفمند کردن یارانه ها باشد.

«تابناک» پیشاپیش آمادگی خود را برای انعکاس پاسخ و نظر مسئولین اعلام می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۷
خوب برن از محل پولهای واریز شده یارانه ها برداشت کنن و برای قبضشون پرداخت کنن دیگه
جاب تر این است دولت میگه گرانی زیاد نیست بازار ده برابر شد در یک اقدام جالب امروز سازمان حمایت از سرمایه داران ( مصرف کنندگان ) در بوشهر در اطلاعیه که در سایت سوک بوشهر نیز موجو د است قیمت انواع روغن نباتی اعلام کرده که هرکدام 3 تا 4 هزار تومان افزایش دارد باز اعلام کردند گران نمی شود جدا ما مردم خر می دانند و الی غیر از این نیست
لطفا پیگیر اصل ماجرا باشید و بخواهید تا مسوولان پاسخگو باشند . اگر صحت داشته باشد واقعا ادامه زندگی در کشور با این شرایط نه تنها سخت بلکه غیر ممکن می شود .نه باید بخوریم و نه مصرف کنیم و نه پس انداز ، بلکه همه حقوقمان را باید بدهیم به دولت محترم.
ما منتظریم و نگران اما امیدوار که اشتباهی رخ داده باشد
هنوز اولشه، جوحه رو آخر پاییز باید شمرد. اگه جوجه ای باقی بمونه
من توصیه می کنم مردم نگران نباشند هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم همین مقدار یارانه ایی که پرداخت میشود مردم با مدیریت اقتصادی میتوانند با باقی مانده آن یعنی 5000تومان بروند سهام بخرند تا منبع درامدشان شود
جدا از بحث افزایش ناگهانی و غیر منطقی گاز ، حقیقتاً 33000 مترمکعب خیلی زیاده ، اینم عاقبت خرید سیستمهای پرمصرف و دهن پرکن تهویه است.
در هیچ کجای دنیا مثل ما انرژی را بی محابا مصرف نمی کنند. در خیلی از مجمتعهای مسکونی برای از هم عقب نیفتادن در میزان پرداخت مشترک با یکدیگر در مصرف مسابقه میگذارند و سرمایه های ملی کشور را به هدر می دهند. اگر کنتورها جدا شود و قیمتها واقعی باشد مصرف به شدت پایین خواهد آمد و کشور عادلانه تر اداره خواهد شد.
اون81000 تومان را دولت خدمت گزار برای همین میده دیگه!!!!!!!!!!!!
هرچه بر سرمان بيايد حق مان است همين و بس.
واقعا مايه ي شرمساري است. مردم بايد چطور زندگي كنند؟؟؟؟؟؟
بنده بعنوان یک مسئول عرض می کنم لطفا گاز کمتر مصرف کنند . همچنین نسبت به بقیه مصارف آب , برق , بنزین , گازوئیل , ال ان جی , آب کشاورزی , نفت و غیره . جهت یادآوری عرض می کنم مگر سابقا ما اینقدر انرژی مصرف می کردیم . صرفه جویی کنید .
بابا اینها همش بهونه هست . مگه خودشان اعلام نکرد که سطح رفا عمومی بالا میره بعد اومدند گفتند این طور نیست فقط می خواهیم یارانه ها هدفمند شود
ما مردم چقدی بدبختیم. به نام ما به کام اونا.اونا میخوان دارامد خوشون بره بالا دلشون به حال منو شما نسوخته.حالا بشینیم و تماشا کنیم
اینها قانون هدفمندی یارانه ها را یواشکی و زیر جُلی پیاده کردن و میکنن . اینکه زمان رسمی اجرای قانون را نمیکن برای اینه که میخوان مردمو مقابل عمل انجام شده قرار دهند .نگاهی به قیمتهای سرسام آور برق وگاز دلیل این موضوع میباشد .
تاکنون گازمنزل مابیش از3هزارتومان نمی آمدبعدازاجرای طرح یکدفعه آمده 15هزارتومان باحداقل مصرفی که ماداریم اول آمدندکنتورگازرابه بهانه خراب بودن عوض کردندبعدهم این اتفاق جالبه نه ؟؟؟
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
آخرین اخبار
وب گردی