بازدید 3807

سقوط مرگبار راننده به كانال آب

آتش‌نشانان با بكارگيري تجهيزات ويژه نجات راننده خودرو را خارج و تا حضور عوامل اورژانس به كمك‌هاي اوليه پرداختند. با حضور عوامل اورژانس و معاينه وي مرگ راننده تاييد شد. نجاتگران با استفاده از برانكارد ويژه، راننده فوت شده را به سطح خيابان انتقال دادند.
کد خبر: ۱۲۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۹ 02 November 2010
جمهوری اسلامی: خودرو سواري به رانندگي خانم ميانسالي در بزرگراه جلال آل احمد پس از انحراف از مسير اصلي، درون كانال آب سقوط كرد و متلاشي شد.

ستاد فرماندهي آتش‌نشاني ساعت 10:38 يكشنبه گذشته با دريافت خبر وقوع اين حادثه، آتش‌نشانان ايستگاه 10و گروه نجات سه را به محل حادثه در مسير غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد، اعزام كرد.

سيد تقي رضواني مدير منطقه چهار عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران، در اين باره گفت: اين خودرو سواري به رانندگي خانم 45 ساله‌ پس از منحرف‌شدن از مسير به دليل ناتوانايي در كنترل خودرو با بلوك سيماني و نرده‌هاي محافظ كانال آب به عمق 3 متر سقوط كرد و در كانال واژگون شد.

رضواني افزود: آتش‌نشانان با بكارگيري نردبان دستي، خود را به كنار خودرو رسانده و به دليل جريان آب به ارتفاع يك متر و قرار گرفتن راننده خودرو درون آب، خودرو سواري را به حالت اوليه بر گرداندند.

وي گفت: آتش‌نشانان با بكارگيري تجهيزات ويژه نجات راننده خودرو را خارج و تا حضور عوامل اورژانس به كمك‌هاي اوليه پرداختند. با حضور عوامل اورژانس و معاينه وي مرگ راننده تاييد شد. نجاتگران با استفاده از برانكارد ويژه، راننده فوت شده را به سطح خيابان انتقال دادند.

رضواني افزود: نجاتگران در كانال آب به وسعت يك كيلومتر براي اطمينان از نبود شخص ديگري جستجو كردند كه موردي مشاهده نشد. آتش‌نشانان با ايمن‌سازي محل به ماموريت خود پايان دادند.

اين گزارش مي‌افزايد:20 روز پيش در حادثه كاملاً مشابهي در همين محل خودروي سواري ديگري در داخل كانال سقوط كرد و راننده آن به شدت مجروح شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست