بازدید 2635
۴

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

«شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است. مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است.»
کد خبر: ۱۲۳۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ 04 May 2024

 به گزارش تابناک به نقل از اکوایران، پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.
 

او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
حواشی اقای زاکانی در تصدی شهردار تهران کم نیست و قابل و انتقاد ولی از عجایب آنکه متهمان چند ساله اخیر بسیار زبان دراز و پرمدعا و طلبکار هم شده اند
ذاکانی فقط حاشیه درست می کند .
خودت رو کنترل کن اول جواب بده بعد برو شکایت کن
بهترین دفاع حمله هست !!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی