بازدید 3187

گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران

معاون عملیات پلیس راهور  تهران بزرگ گفت: هدف از بکارگیری خودروها و موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین، اعمال قانون، جهت کاهش ترافیک و ایجاد نظم بیشتر است.
کد خبر: ۱۲۳۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 17 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
برای طرح های پول دربیار و .... زود سریع انقلابی تجهزات رو ردیف میکنن نه مشکلات خیابان و جای پارک و کیفیت خودرو و کیفیت بنزین و ‌...... مهم نیست
دوربینهاتون هم به درد نمی خوره!دم عید برای من پیام تخلف در شاهرود آمده(در صورتیکه من اصلا آنجا نبودم) پیگیر شدم دیدم یک پژو 206 سفید بوده!در صورتیکه ماشین بنده پژو 405 مشکیه!
آیا پارکینگ برای مردم ساخته شده که حالا متخلفین را جریمه کنید؟ پول مالیات برای این کارهاست دیگه ولی کجا میره و کجا خرج میشه خدا هم نمیدونه
من بدون ماشینمیرم سر کار، واسه من زده ورود به طرح ترافیک
از اتوبوس های شرکت واحد هم میتونید استفاده کنید.
ساعت 3 نصف شب که من خواب بودم برای من پیامک جریمه آماده که الان توی فلان بزرگراه تخلف کردی
اگه زحمتتان نمیشه یه سر غروبها به خیابان شیخ بهایی و ملاصدرا بزنید که از دویله گذشته به سوبله و چوبله رسیده
جای پارک پیدا نمی شود بعد قیمت پارکینگ های شهرداری هم گران کردید. شهرداری هم که هی از خیابان می کند و به پیاده رو اضافه می کند. اول جای پارک بسازید بعد جریمه کنید.
به نظرم همه مردم رو یک جا جریمه کنید . همه رو یک جا . پول برای این دوربینها هم ندید
از وقتی اسرائیل رو زدید قند تو دلم آب میشه هر خبری در مورد ایران می شنوم درود بر شما
بالای 10 تا پیامک تخلف یک پراید سفید تو کرمانشاه برای من اومده ، من نه پراید دارم نه پامو کرمانشاه گذاشتم ، کلا تو ایران اول مجرمی بعد باید بدویی خلافشو ثابت کنی
مربوط به طرح حجاب است. می خواهند مردم حساس نشوند اینگونه می گویند. این روش عجیب در کدام کشور برای کنترل ترافیک انجام می شود که حالا ایران پیش رو شده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست