بازدید 2267

مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: هیئت منصفه در پرونده مربوط به خبرگزاری ایسنا که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آرا مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق این خبرگزاری را مجرم نشناختند.  
کد خبر: ۱۲۳۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ 15 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، اکبر نصراللهی اظهار کرد: در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای هیئت منصفه امروز در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی با تشکر از رسانه‌ها در ادای مسئولیت‌های حرفه‌ای، دینی و ملی خود گفت: هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در پرونده مربوط به خبرگزاری ایسنا که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آرا مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق این خبرگزاری را مجرم نشناختند.

وی تصریح کرد: امروز همچنین پرونده روزنامه سازندگی به ریاست قاضی کریمی و با حضور اعضای هیئت منصفه برگزار شد. اعضای هیئت منصفه بعد از استماع شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول سازندگی را با اکثریت مطلق آرا مجرم و با اکثریت آرا، وی را مستحق تخفیف دانسته‌اند.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مهدی عرفاتی و سید افضل موسوی مدیر مسئول روزنامه سازندگی که جداگانه به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم و قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست