بازدید 2302

هر ۵ فرنگی‌کار ایرانی در نیمه‌نهایی؛ دادمرز در فینال

کد خبر: ۱۲۳۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ 15 April 2024

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با صعود پنج ملی‌پوش ایران به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با تائه مین کیم از کره جنوبی کشتی می گیرد.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف آیاتا سوزوکی از ژاپن می رود.

در وزن 77 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان می رود.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار