بازدید 1923

پیروزی اتلتیکو بر ژیرونا؛ سلام به سهمیه اروپا

کد خبر: ۱۲۳۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ 13 April 2024

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با کسب یک پیروزی مهم برابر رقیب مستقیم خود، شانس‌شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را افزایش دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز دومین روز از هفته سی‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 15:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و جیرونا در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک میزبان مادریدی همراه بود.

3 امتیاز این بازی در حالی به شاگردان دیه‌گو سیمئونه رسید که جیرونا در دقیقه 4 توسط آرتم دووبیک گل نخست را زده بود. اتلتیکومادرید پس از 30 دقیقه از زمان دریافت گل، با گلزنی آنتوان گریزمان از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. روخی بلانکو در دقیقه ششم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم توسط آنخل کوره‌آ گل دوم را زد و در دقیقه 50 با گلزنی مجدد گریزمان اختلاف را به 2 گل افزایش داد.

با این نتیجه؛ اتلتیکومادرید 61 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده چهارم، فاصله خود با جیرونای رده سومی را به 4 امتیاز کاهش داد تا شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را افزایش دهد.

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌یکم لالیگا؛ امروز سه بازی دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت 20 رئال مادرید میهمان مایورکا خواهد بود و از ساعت 22:30 نیز بارسلونا در خانه کادیس به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب با 75 و 68 امتیاز (هر دو از 30 بازی) رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند و پس از آنها جیرونای 65 امتیازی و اتلتیکومادرید 61 امتیازی نیز سوم و چهارم هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست