بازدید 2443

انتقاد وزیر دفاع آمریکا از گالانت به دلیل حمله به دمشق

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد که وزیر دفاع آمریکا از یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل عدم اطلاع وی از حمله این رژیم به دمشق انتقاد کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ 12 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشته که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا از یوآو گالانت به دلیل عدم اطلاع وی از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انتقاد کرده است.

براساس این گزارش، آستین معتقد است که تل آویو باید از قبل او را از حمله به دمشق مطلع می‌کرد، زیرا این حمله عواقب گسترده‌ای بر نیروهای آمریکایی در منطقه داشته است.

به گزارش ایرنا، مایک ترنر نماینده جمهوری‌خواه و رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا، پیش تر گفته بود: در حالیکه واشنگتن سعی در دور نگه داشتن ایران از جنگ در غزه دارد، حمله (رژیم) اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق کار عاقلانه‌ای نبود.

رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا در گفت وگو با سی ان ان اظهار کرد که حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و قول ایران برای مقابله به مثل، مسلماً تنش را در کل منطقه تشدید می‌کند.

منابع خبری عصر دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق خبر دادند که بر اساس آن، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و خودروهای مقابل آن نیز خسارت دیدند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

به دنبال این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، بسیاری از کشورهای جهان آن را قویا محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار