بازدید 2820
استقلال چند بازیکن اصلی‌اش را ازدست داده

نکونام: با رقابت نابرابر، به بازی سخت اراک رسیدیم

به دوست خوبم مجتبی حسینی بابت ساختن چنین تیم خوبی تبریک ‌می‌گویم. قطعاً بازی فردا، مسابقه راحتی برای هر دو تیم نخواهد بود
کد خبر: ۱۲۳۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ 11 April 2024

نکونام بار دیگر رقابت تیمش با مدعیان قهرمانی را نابرابر توصیف کرد!

جواد نکونام درنشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اظهار داشت: درباره بازی فردا کار و هدف ما کاملاً مشخص است. در بازی قبل ما همه دیدند که تمام تلاش‌مان را کردیم تا برنده شویم، اما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم، بنابراین تمرکز ما روی بازی فرداست. به دوست خوبم مجتبی حسینی بابت ساختن چنین تیم خوبی تبریک ‌می‌گویم. قطعاً بازی فردا، مسابقه راحتی برای هر دو تیم نخواهد بود و ما می‌خواهیم با تمرکز کافی و صرف فعل خواستن نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

شرایطی کاملاً نابرابر با سایر مدعیان داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آسیب‌دیدگی صالح حردانی در تمرینات تیم استقلال بوده یا در اردوی تیم ملی به وجود آمده است، گفت: آن چیزی که حردانی به من گفت، این بود که در تمرین دوم‌مان بعد از بازگشت از تیم ملی او شوتی زده که باعث آسیب‌دیدگی‌اش شده است. خوشبختانه حردانی الان شرایط بازی دارد و می‌توانیم از او استفاده کنیم، اما پزشکان باید نظر نهایی را بدهند. به هر حال خستگی حضور در تیم ملی هم در آسیب‌دیدگی حردانی تأثیرگذار بوده، اما ما نگاه‌مان به تیم ملی، ملی است.

نکونام درباره مصدومان کلیدی تیمش گفت: همه شرایط ما را می‌دانند، ما یامگا را به آن شکل از دست دادیم، در ادامه یکی از بهترین پاسورهای خودمان (مهدی‌پور) را هم از دست دادیم و شرایطی کاملاً نابرابر با سایر مدعیان داریم. با این حال امیدواریم مصدومیت‌های جزئی دیگر گریبان ما را نگیرد.

 

از روزی که آمدم سختی‌های کار در استقلال را می‌دانستم

نکونام در پاسخ به این پرسش که آیا او تا پایان فصل با مدیریت باشگاه تعامل خواهد کرد تا در پایان فصل نتیجه مدنظر هواداران را کسب کنند، خاطر نشان کرد: مربیگری سختی‌های خودش را دارد. از روز اولی که به استقلال آمدم سختی‌های کار را می‌دانستم. اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ایران زیاد رقم می‌خورد، من فوتبال را حرفه‌ای بازی کردم و هضم خیلی از مسائل برای من سخت است. نگاه من کاملاً فوتبالی است و تلاش می‌کنیم مشکلات حل شود. نگرانی من برای تیم است.

سرمربی استقلال افزود: بازیکنان من باید در تمرینات بهترین شرایط را داشته باشند و من هم بهترین شرایط را برای آنها رقم بزنم. تمام تمرکز من در هشت هفته پایانی روی تیم است، باشگاه و مدیریت هم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنند تا بتوانیم این هفته‌ها را به خوبی پشت سر بگذاریم. بازیکنان و کادر فنی واقعاً کار بزرگی انجام دادند و امیدوارم بتوانیم تا پایان لیگ بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام تیم‌ها مدعی هستند و دوست دارند جام بگیرند، اما یک جام است برای یک تیم.

وی راجع به اینکه آیا ممکن است، حذف احتمالی سرخابی‌ها از آسیا روی کیفیت تیمش تأثیر بگذارد، تصریح کرد: من چون اطلاعی ندارم نمی‌توانم نظری بدهم.

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه برای بازی فردا محروم و مصدومی دارند، گفت: داشته باشیم هم نمی‌گویم، طبیعی است. مهدی پور که در بازی گذشته مصدوم شد، آرمین سهرابیان هم بازیکن محروم ماست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست