نبض خبر

لحظات ترور فرزندان اسماعیل هنیه و واکنش هنیه

کد خبر: ۱۲۳۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ 10 April 2024
تعداد بازدید : 10051
بازدید 36912
سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله هوایی ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطئ غزه به شهادت رسيدند. خودرو و پیکر فرزندان و نوه‌های هنیه پس از حمله هوایی و همچنین لحظات خبر دادن این حادثه به هنیه را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۲۸
وقتی هم خبر کشته شدن پسر استالین را دادند گفت من پسری نداشتم انالیز افکار عاشقان قدرت بسیار مشکل است در قامت تفکر انسانهای عادی نمی گنجد؟
خدا جای حقی نشته
خدای بزرگ به حق بزرگی و عظمتش حق مظلومان رو از این ظالمین حقیر و ددمنش خواهد گرفت. دیر و زود داره .. سوخت و سوز نداره. دور فلکی یکسره بر منهج عدل است/خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل
انگار می گفت فدای سرت
آقا زاده های هنیه وسط جنگ آقازاده های ایران درجبهه کانادا و اروپا!
۱۴تا بچه از ۶ زن داره
داره به ایران‌حمله میشه
چه بی خیال. آدم بچه اش بمیره و کشته بشه سکته میکنه. غش میکنه. ولی انگار یک مرغ و خروسی کشته شدند.
این اسرائیل چرا اینقدر عشق بچه کشی داره؟ والا روسیه و اوکراین هم دارن میجنگن ولی پوتین نیومده تا حالا یک نفر از اعضای خانواده مقامات اوکراین رو بکشه
خدا بهش صبر بده همچنین به همه بازماندگان جنایات صهیونیستهای بی شرف حرومزاده ! این حیوونهای درنده تقاص جنایاتشان را خواهند داد ! دست قهار خداوند انتقام این خونها را خواهد گرفت .
جالبه حتی یک کدوم از خانواده و فرزندانش در کانادا و آمریکا و... اقامت ندارن و همشون زیر بمباران کنار مردم غزه ان. بهتره بعضی مسئولین توجه داشته باشن.
ایشالا روزی را می بینیم که رژیم تروریستی صهیونیست ها از ریشه و بن کنده بشه. رهبران مقاومت از جان و مال و ناموس و زن و بچه خود برای مقاومت در برابر این تروریست ها مایه گذاشتن ولی هنوز یک عده آدم زبان نفهم و نادان میان میگن فلانی کجاست. بفرمائید تمام خانواده طرف را تروریست ها بمباران کردن این هزینه ای است که این افراد برای مقاومت میدن و فرزندان اونها هم در آمریکا یا قایق های تفریحی در حال گشت و گذار نیستند.
اسمائیل جان مبارک باشد، ما نود میلیون ایرانی پشتیبان شما هستیم به زودی برای جنگ به غزه خواهیم رفت. هشتک کار را یک سره می کنیم
خدا صبرش بده
کسی که نمی تواند از خانواده‌اش محافظت کند چطور می تواند از یک کشور محافظت کند
دوراغ است بابا
ماشاالله به هنیه
اونایی که میگفتن خودش کجاست حالا بیان حرف مفت بزنن
ای دادو بیداد .انا لله وانا الیه راجعون .
اینها چه جوری در قطر هستند و راست راست می چرخند اما قطر تحریم نمیشه؟
رژیم کودک کش
هنیه کجاس ؟
چن تا بچه داره ؟ماه پیش هم که ۴ تاشون کشته شده بودن !!!
آنکه باد بکارد طوفان درو میکند
مقصر باباعه اس
الان انتظار داری بگن چه مرد قوی ؟؟؟؟
نظر مزدوران آلبانی نشین که در کامنت های تابناک حضور دارن چیه
من به آقای هنیه تسلیت می گویم. خیلی برایش سخت است. به گذشته کاری ندارم. اما بهترین کاری که ایشان می تواند بکند این است که در آینده طوری تصمیم بگیرند که از جنگ و کشتار جلوگیری کند.
کلی فکر کرد نشناختشون . یعنی از کدم زنهامه ؟ خدارحمتشون کنه