بازدید 99650

زمان اعزام نخستین کاروان حج عمره اعلام شد

در حالی که سال گذشته با توجه به مشکل فنی اعزام زائران عمره انجام نشد، سازمان حج از برطرف شدن موانع و «اعزام نخستین کاروان از ۳ اردیبهشت» خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ 09 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «حدود ۵ هزار ایرانی قبل از حج تمتع، راهی عمره مفرده می‌شوند.» این را رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی می‌گوید.با تلاش و پیگیری‌های انجام شده توسط وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ها با مجوزهای پروازی «اعزام‌ زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.»

پاییز سال گذشته ثبت‌نام از متقاضیان عمره صورت گرفت اما ۱۲ دی یعنی روز قبل از برقراری سفر، پروازها لغو و هیچ زائری به دلیل «مشکل فنی» به سرزمین وحی اعزام نشد و سازمان حج و زیارت به دلیل نامشخص بودن وضعیت پروازها، هزینه سفر (۴۱ تا ۴۴ میلیون تومان) را به متقاضیان بازگرداند.

اکنون در این مرحله از اعزام‌ها اولویت ثبت‌نام عمره با افرادی است که هزینه سفر خود را در مرحله قبل زودتر واریز کرده بودند و اعزام سایر متقاضیان بعد از برگزاری حج تمتع برنامه‌ریزی خواهد شد. رئیس سازمان حج با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به متقاضیان مشمول تشرف، صرفاً از طریق تماس دفاتر استانها با واجدین شرایط انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست، می‌گوید که «هزینه این سفر ۱۰ روزه با توجه به گروه قیمتی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار