بازدید 2093

آتش زدن دفتر سندرز سناتور آمریکایی

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که «شانت سوغومونیان» مرد آمریکایی به اتهام آتش‌ زدن دفتر سناتور برنی سندرز در ایالت ورمونت دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶ 08 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه خبری ان بی سی، در این بیانیه آمده است که سوغومونیان مرد ۳۵ ساله آمریکایی به اتهام استفاده از «آتش» برای آسیب رساندن به ساختمانی که تنها دفتر سندرز در شهر برلینگتون واقع در ایالت ورمونت در آن قرار دارد، دستگیر شده است.

این بیانیه می‌افزاید: تصاویر ضبط شده توسط ویدئوهای امنیتی نشان می‌دهد که سوغومونیان پس از رفتن به طبقه سوم ساختمانی که دفتر سندرز در آن قرار دارد، مایعی را به در بیرونی دفتر وی پاشیده و آن را با استفاده از فندک دستی به آتش می‌کشد.

بر اساس این بیانیه، این آتش‌سوزی به در بیرونی دفتر سندرز و مناطق اطراف آن آسیب زده و باعث فوران آب از آبپاش‌های اضطراری ساختمان در چندین طبقه شده است.

در این بیانیه آمده است: در جریان این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسیده است.

سندرز در واکنش به این حادثه با تشکر از تلاش‌های سریع، حرفه‌ای و هماهنگ مجریان قانون در پاسخ به وقوع آتش‌سوزی در دفتر وی در ورمونت، اعلام کرد: از شنیدن اینکه هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندیده است بسیار خوشحال شدم و از حمایت اهالی ایالت ورمونت از خود و کارکنانم قدردانی می‌کنم. ما مفتخر هستیم که می‌توانیم در این دوران پرتلاطم به ورمونتی‌ها خدمت کنیم.

به نوشته ان بی سی، زمان برگزاری جلسه اول دادگاه سوغومونیان هنوز برنامه‌ریزی نشده است اما وی در صورت مجرم شناخته شدن به تحمل پنج تا ۱۰ سال زندان و پرداخت حداکثر ۲۵۰ هزار دلار جریمه محکوم خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار