بازدید 60189
با تحولات منطقه و جهان

آماده باش نظامی سطح بالای آمریکا برای حمله ایران/ نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله تروریستی سیستان و بلوچستان/ تایید تبادل پیام بین ایران و آمریکا

آماده باش نظامی سطح بالای آمریکا برای حمله ایران، نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله تروریستی سیستان و بلوچستان، تایید تبادل پیام بین ایران و آمریکا، رزمایش مشترک فیلیپین، آمریکا، استرالیا و ژاپن در دریای چین جنوبی و اتهام‌زنی متقابل ایروان و باکو درباره تنش‌های مرزی از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ 06 April 2024

آماده باش نظامی سطح بالای آمریکا برای حمله ایران/ نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله تروریستی سیستان و بلوچستان/ تایید تبادل پیام میان ایران و آمریکا

بین الملل تابناک: آماده باش نظامی سطح بالای آمریکا برای حمله ایران، نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله تروریستی سیستان و بلوچستان، تایید تبادل پیام بین ایران و آمریکا، رزمایش مشترک فیلیپین، آمریکا، استرالیا و ژاپن در دریای چین جنوبی و اتهام‌زنی متقابل ایروان و باکو درباره تنش‌های مرزی از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

آماده باش نظامی سطح بالای آمریکا برای حمله ایران

تلویزیون آمریکایی سی ان ان در گزارشی اعلام کرد، آمریکا در حالت آماده باش بالاست و فعالانه برای یک حمله مهم از جانب ایران آماده می‌شود.

در این گزارش گفته شده که ممکن است در یک هفته آینده، این حمله توسط ایران انجام شود و منافع اسرائیل یا آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد؛ این خبر را یک مقام ارشد دولت بایدن به سی ان ان گفته است.

مقامات ارشد آمریکایی در حال حاضر بر این باورند که حمله ایران حتمی است و این دیدگاه را اسرائیلی‌ها هم دارند. بر اساس این گزارش، تل آویو و واشنگتن پیش بینی می‌کنند که حمله ایران می‌تواند به طرق مختلف رخ دهد و هم منافع و پرسنل آمریکا و هم اسرائیل در خطر هدف قرار گرفتن هستند.

حمله آتی و احتمالی ایران موضوع اصلی گفت‌وگو در تماس تلفنی اخیر جو بایدن با بنیامین نتانیاهو در روز پنجشنبه بود. این مقام آگاه کاخ سفید همچنین گفت نه تل آویو و نه واشنگتن نمی‌دانند که ایران چه زمانی و چگونه برنامه ریزی کرده است تا به حمله اسرائیل علیه کنسولگری ایران در دمشق پاسخ دهد؟

همچنین گفته شده که حمله مستقیم ایران به اسرائیل، یکی از بدترین سناریوهایی است که دولت بایدن برای آن خود را آماده کرده است و چنین حمله‌ای می‌تواند منجر به گسترش جنگ اسرائیل و حماس به یک درگیری منطقه‌ای وسیع‌تر شود.

تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حمله، موجی از واکنش‌های منفی را در منطقه و جهان به راه انداخته‌ است.

علاوه بر اینکه برخی دولت‌ها با صدور بیانیه‌هایی این حمله متجاوزانه را که نقض آشکار قانون‌های بین‌المللی درباره مراکز دیپلماتیک به شمار می‌رود، محکوم کرده‌اند، افکار عمومی جهان نیز این اقدام نامتعارف رژیم صهیونیستی را برنتافته‌اند.

پیش از این نیز، «سابرینا سینگ»، معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون در کنفرانس خبری خود ادعا کرده بود که ایالات متحده هیچ نقشی در حمله اخیر اسرائیل در دمشق نداشته و از تصمیم اسرائیل برای حمله به منافع تهران هم خبر نداشته است.

سابرینا سینگ در پاسخ به پرسشی درباره افزایش نگرانی‌ها از گسترش احتمالی حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه پس از تجاوز اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق مدعی شد ما به دقت بر اوضاع منطقه نظارت داریم تا مطمئن شویم که از نیروهایمان به خوبی محافظت می‌شود.

این مقام آمریکایی با رد آگاهی پنتاگون از تصمیم اسرائیل برای حمله به دمشق ادعا کرد که اسرائیلی‌ها، هیچ اطلاعی از زمان حمله یا هدف مورد نظرشان در دمشق به ما نداده بودند.

نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله تروریستی سیستان و بلوچستان

سفیر ایران در سازمان ملل در پی حمله تروریستی جیش العدل (جیش‌الظلم) در سیستان و بلوچستان ایران با محکوم کردن این «اقدام منفور و وحشیانه ترویستی» از شورای امنیت سازمان ملل خواست این اقدامات شنیع را به شدت محکوم و تدابیر مناسب در راستای تعهدات خود در مبارزه با تروریسم اتخاذ کند.

امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، روز جمعه به وقت محلی در نامه‌ای به شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل نوشت: مکاتبه حاضر متعاقب حمله تروریستی مذموم و بزدلانه اخیر در خاک جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. این حمله هولناک تنها دو روز پس از حمله تروریستی مذموم و نفرت انگیز رژیم اسرائیل به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در پایتخت جمهوری عربی سوریه رخ داد.

سفیر ایران در سازمان ملل، تصریح کرد: گروهک تروریستی جیش العدل که تحت حمایت بیگانگان است، در ساعات پایانی روز چهارشنبه ۳ آوریل ۲۰۲۴، مجموعه‌ای از حملات تروریستی هماهنگ را در شهرهای چابهار و راسک واقع در استان سیستان و بلوچستان انجام داد. مهاجمان در راستای برهم زدن صلح و ثبات، پنج مکان عمومی مهم، پایگاه‌های نظامی و مراکز کنترل امنیتی را هدف قرار دادند و تعداد زیادی غیرنظامی را به گروگان گرفتند.

ایروانی تاکید کرد: اما با وجود انگیزه شوم آنها، واکنش سریع و شجاعانه نیروهای امنیتی و انتظامی ایران، تلاش آنها برای به دست گرفتن کنترل مراکز نظامی و امنیتی در چابهار و راسک را ناکام گذاشت. در جریان عملیات ضد تروریستی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران، تمامی گروگان‌ها با موفقیت آزاد شدند.

سفیر ایران در سازمان ملل، اضافه کرد: متأسفانه، این اقدامات تروریستی نفرت انگیز، جان ۱۰ افسر پلیس و پرسنل امنیتی شجاع را گرفت که خود را در راه دفاع از ملت ما فدا کردند. چند تن دیگر در حین انجام وظیفه مجروح شدند. علاوه بر این، ۴۴ غیرنظامی در این حملات زخمی شدند. از این تعداد، ۲۹ تن تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شده‌اند و ۱۵ تن در بیمارستان چابهار تحت مراقبت‌های پزشکی هستند.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران این گونه اقدامات منفور و وحشیانه تروریستی را به شدت محکوم و بر تعهد تزلزل ناپذیر خود برای اطمینان از محاکمه و پاسخگو کردن مسئولان آن تاکید می‌کند.

وی افزود: با توجه به ید طولای اقدامات خشونت آمیز و تروریستی گروه جیش العدل که تحت حمایت برخی کشورهای خارجی است، علیه غیرنظامیان و کارکنان بیگناه ایرانی، جمهوری اسلامی ایران از شورای امنیت می‌خواهد که این اقدامات شنیع تروریستی را به شدت محکوم کرده و تدابیر مناسب در راستای تعهدات خود نسبت به مبارزه با تروریسم در تمامی اشکال و مظاهر آن که با وحدت قاطعانه و موضع شورای امنیت در بیانیه مطبوعاتی مورخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳ (SC/۱۵۵۳۴) نشان داده شده است، اتخاذ کند.

ایروانی گفت: جمهوری اسلامی ایران که خود مستقیم متحمل پیامدهای فاجعه بار تروریسم بوده بر تعهد تزلزل ناپذیر خود برای رهبری مبارزه با این بلای خانمان سوز ثابت قدم است. ما مصمم هستیم که از مردم سرافراز و نجیب ایران محافظت و امنیت کشورهای همسایه را از خطرات این گروه‌های تروریستی حفظ کنیم.

وی در پایان نامه خود از رئیس شورای امنیت خواست: موجب امتنان خواهد بود چنانچه مکاتبه حاضر را به عنوان سند شورای امنیت و مجمع عمومی ذیل بند ۱۰۹ دستور کار تحت عنوان «اقدامات برای از بین بردن تروریسم بین‌المللی» ثبت و توزیع کنید.

تایید تبادل پیام میان ایران و آمریکا

یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تبادل پیام میان تهران و واشنگتن را در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق تایید کرد.

همچنین شبکه خبری سی‌بی‌اس به نقل از یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تایید کرد که واشنگتن یک پیام مکتوب از تهران در رابطه با حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در پایتخت سوریه دریافت کرده است.

این سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا به سی‌بی‌اس گفت که واشنگتن نیز در پاسخ، پیامی مکتوب به تهران فرستاده و به ایران تاکید کرده است که از حملات اسرائیل به‌عنوان دلیلی برای حمله به پرسنل یا مواضع آمریکا در منطقه استفاده نکند.

پیش از این، «محمد جمشیدی» معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری ایران طی پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد.

وی در این پیام نوشت: «جمهوری اسلامی ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد که در دام نتانیاهو نیفتد: کنار بکش تا ضربه نخوری. در پاسخ، آمریکا از ایران خواست اهداف آمریکایی را نزند.»

شبکه سی‌بی‌اس همچنین گزارش داد: با این حال، مقامات آمریکایی می‌گویند که اسرائیل و آمریکا متقاعد شده‌اند تهران در آماده شدن برای یک اقدام تلافی‌جویانه است.

مقامات آمریکایی پیشتر به دلیل ترس از هر گونه اقدام تلافی‌جویانه ایران مدعی شدند که هیچ اطلاعی از قصد رژیم صهیونیستی برای انجام این حمله نداشته‌اند.

رزمایش مشترک فیلیپین، آمریکا، استرالیا و ژاپن در دریای چین جنوبی

مقام‌های دفاعی ارشد آمریکا، استرالیا، ژاپن و فیلیپین از برنامه این چهار کشور برای برگزاری یک رزمایش هوایی و دریایی مشترک در حوزه دریای چین جنوبی خبر دادند.

این رزمایش مشترک در حالی قرار است در دریای مورد مناقشه چین جنوبی برگزار شود که «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا چند روز دیگر اولین نشست سه‌جانبه خود را با رهبران فیلیپین و ژاپن برگزار می‌کند.

روسای نظامی ارشد آمریکا، استرالیا، ژاپن و فیلیپین در یک بیانیه مشترک که امروز شنبه منتشر کردند، نوشتند: «نیروی نظامی ترکیبی ما روز هفتم آوریل ۲۰۲۴ یک تمرین همکاری فعال دریایی را در منطقه اقتصادی انحصاری فیلیپین برگزار خواهند کرد.»

آنها تصریح کردند، هدف از این رزمایش، نشان دادن «تعهد دسته‌جمعی این کشورهای متحد به تقویت همکاری بین‌المللی و منطقه‌ای در حمایت از یک منطقه آزاد و باز اقیانوس هند-اقیانوس آرام» است.

به نوشته پایگاه اینترنتی «تی.آر.تی»، در بیانیه نوشته شد رزمایش مذکور تحت عنوان «همکاری فعال دریایی» شامل واحدهای نیروهای هوایی و دریایی ارتش‌های این چهار کشور می‌شود.

در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شد که این رزمایش قرار است «به تقویت قابلیت عملیات مشترک بر مبنای دکترین‌ها، تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و فرآیندهای ما» منجر شود.

سفارت ژاپن در مانیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رزمایش شامل «تمرین جنگ ضد زیردریایی» می‌شود.

چند روز پیش، کشتی جنگی استرالیایی «اچ.ام.ای.اس وارامانگا» وارد جزیره پالاوان فیلیپین در حوزه دریای چین جنوبی شد.

در ماه‌های اخیر کشتی‌های نظامی چین و فیلیپین تقابلات مکرری را در نزدیکی چند جزیره مورد مناقشه در این دریا داشته‌اند.

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا  در این بیانیه مشترک بیان داشت: «این عملیات‌ مشترک با متحدان ما، استرالیا، ژاپن و فیلیپین، باعث تاکید بر تعهد مشترک ما به تضمین آزادی تمامی کشورها برای تحرک هوایی و دریایی و اجرای عملیات در هر جایی که قوانین بین‌المللی اجازه دهند می‌شود. عملیات ‌های ما در کنار یکدیگر منجر به حمایت از صلح و ثبات در بطن دیدگاه مشترک ما درباره یک منطقه آزاد و باز می‌شود.»

یک سخنگوی وزارت امور خارجه فیلیپین نیز اظهار کرد، مذاکرات این کشور و ژاپن بر سر یک معاهده دفاعی که به این کشورها اجازه استقرار سربازانشان در خاک یکدیگر را بدهد، همچنان جاری است.

مانیل چنین معاهده‌ای را پیشتر با استرالیا و آمریکا منعقد کرده است.

«فومیو کیشیدا»، نخست وزیر ژاپن در مصاحبه‌  با روزنامه «نیکی بیزنس» اظهار کرد، کشورش باید یک حضور بزرگتر نظامی خود را نشان دهد، مسئولیتی بزرگتر را تقبل کند و  گزینه‌هایی برای فیلیپین و دیگر کشورهای حوزه جنوب شرق آسیا ارائه کند.

اتهام‌زنی متقابل ایروان و باکو درباره تنش های مرزی

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان در حالی یکدیگر را به گلوله باران مواضع نظامی در مناطق مرزی خود متهم کردند که وزارت خارجه روسیه با اشاره به نشست بروکسل از ایروان خواست فریب غرب را نخورد.
 
 خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به اتهامات متقابل دو کشور در روز جمعه افزود: وزارت دفاع ارمنستان گفت نیروهای آذربایجان مواضع این کشور در استان‌های تاووش و گغارکونیک (Gegharkunik) را گلوله باران کرده است.
 
این وزارت خانه اعلام کرد که روز جمعه (۵ آوریل) یگان‌های نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان با سلاح‌های سبک به سمت مواضع رزمی ارمنستان آتش گشودند.
 
در همین حال، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که نیروهای ارمنستان، به مواضعی در مسیر شهرک مونجغلو (Munjuglu) در منطقه تووز تیراندازی کرده است.
 
مقامات باکو گفته‌اند که نیروهای ارمنستان تلاش کرده اند «اقداماتی» را با هدف بهسازی مهندسی یک سنگر در مقابل مواضع ارتش آذربایجان انجام دهند». ایروان این اظهارات را ارائه «اطلاعات نادرست» دیگری از سوی باکو عنوان کرده است.
 
به نوشته اسپوتنیک تعدادی از رسانه‌های آذربایجان همچون تارنمای خبری آکسار گزارشی را که به گفته این رسانه حرکت نیروهای مسلح ارمنستان به سمت مرز آذربایجان بوده است، منتشر کرده و مدعی شدند که ارمنستان در حال انباشت تجهیزات نظامی در منطقه مرزی جنوب شرقی سیونیک (Syunik) بخشی از منطقه موسوم به زنگزور (Zangezur) کرده است.
 
اسپوتنیک نوشت: ایروان هنوز درباره این گزارش‌ها اظهار نظر نکرده است. چندین رسانه ارمنی مدعی اند فیلم، مربوط به این گزارش قدیمی است.
 
پیشتر نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در بروکسل دیدار کرده بود.
 
پاشینیان در این دیدار بر تعهد ارمنستان به عادی‌سازی روابط با آذربایجان بر اساس به رسمیت شناختن متقابل حاکمیت و تمامیت ارضی تاکید کرد.
 
در همین حال، الهام علی اف گفت که این نشست سه جانبه علیه هرگونه همکاری در منطقه قفقاز جنوبی است. رئیس‌جمهوری آذربایجان افزود که طرح آماده شده برای قفقاز جنوبی می‌تواند «به یک فاجعه بزرگ در آینده منجر شود.»
 
ایروان و باکو بارها همدیگر را به نقض آتش‌بس شکننده در مرزهای خود متهم کرده‌اند.
 
اکتبر ۲۰۲۲، اتحادیه اروپا اولین ماموریت خود را برای نظارت بر وضعیت در مرز با آذربایجان در ارمنستان مستقر کرد. دو کشور به اقدام روی تحدید حدود و تعیین مرزها ادامه می‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۴۷
اصلا نگران آمریکا نباشید. ما بی صبرانه در انتظار انتقا سخت هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
گوگولی.... اینو خودت گفتی عمممممو جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بهترین کار اینه که حسرت انتقام سخت رو به دل اسرائیل بذاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
یاد کشته شدن دیپلماتهامون تو افغانستان افتادم عجب انتقام سختی گرفتم و مملکت را تحویل افغانیها دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
سکه چنده؟دلار چنده؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
چقدر خبرگزاری های اصلاح‌طلب پیگیر،این موضوع هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
کسانی که خیال انتقام دارن چرا نشستن برید دیگه ما همینطوریش جنگ زده هستیم
اینقدر بر طبل جنگ نکوبید. مواظب نقشه پوتین برای درگیری جنگی جدید در منطقه باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دیوان بین المللی کیفری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
حالت خوبه عزیزم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
سوراخ دعا را گم کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
لابد وحشیگری اسراییل و حمایت آمریکا هم کار پوتینه
مواظب باشید حمله لو نره و قبل حمله اسراییل پیش دستی کنه که میشه قوز بالا قوز
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اگر ایران تل‌آویو را بزند یورو و دلار لااقل ده تا بیست هزار تومان ریزش می کند تو در آلمان سر این موضوع ناراحتی ؟
آمریکا میخواد بازدارندگی ایجاد کنه که ایران جایی رو نزنه .
حالا سوال اینه که آیا میزنیم یا نه ؟ من که میگم نمیزنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بزرگترین اشتباه زدن هست
ممکنه اشتباه آخر باشه
باید نرمش قهرمانانه کنیم
درسته داره تعداد نرمش ها زیاد میشه ولی نباید اشتباه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دیگه دیر شد برای زدن ، همون چند ساعت بعدش باید پاسخ میدادن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
این همه تدارک دیدن نزنیم زشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
همین حالا داریم میزنیم ، شما کجایی ؟ مگه این چیزهای که به اسراییل میخوره از کجا میآد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
14.00
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اتفاقا آمریکا وروسیه میخان ما وارد جنگ بشیم
خب نابود کنید اسرائیل رو دیگه مشکل چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اگه کل جهان هم باهم متحد شن نمیتونن حریف قوم یهود شن ، هیتلر که هیتلر بود نتوانست
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
زیاد برنامه تلویزیونی می‌بینی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مشکل: نداشتن اقتصاد قوی,نداشتن پایگاه و مقبولیت مردمی،نداشتن بنیه نظامی و اطلاعاتی قوی،نداشتن ارتباطات بین المللی موثر و نهایتن نداشتن جرات کافی
11:46
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اشتباه نکن اگه رضاپالانی به هیتلر سوخت میداد الان هیتلر نسل هرچی جهوده ریشه کن میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
قرار نیست از تایمری که برای نابودی اسراییل ساختیم اسراییل رو نابود کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
مشکل وضعیت داغون کشورمونه اگه تو مرفه هستی ونمی فهمی مردم بدون جنگ در کشور داغون هستیم
بزنید دیگه خسته شدیم! شده قضیه اعزام ده میلیون نفر به غزه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
ادم و یاد حاجی گرینف اخراجی ها میندازه اون.ده میلیون نفر . خدا قسمت نکرده وگرنه میرفتن خط مقدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
رسایی رائفی پور پناهیان. اماده باش اماده باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
شماها که زود جو گیر میشین وفکر نکرده حرف میزنید یاد جنگ عراق وایران بیفت ببینی چه کشیدیم وهنوز مردم شهر های خوزستان وغیره در شهر های دیگه هستن وچقدر جوان جانشون را از دست دادن چی شد الان عراقی شد برادر وافغانی هم که تمام کشور را گرفتن
آقا ما نوشتیم اگر به اسرائیل حمله کنیم اسرائیل موشک هارو دفع میکنه و بعد به زیرساخت های ما حمله مکینه و ما بیشتر آسیب میبنیم نظر تایید نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
کلا نزنیم بهتره
بنظرم ایران باید حمله ای چند برابر قوی تر کند. همانگونه که اسرائیل وقتی که فلسطین بهش حمله کرد ، حمله ای سخت را در جواب کرده است.
بنظرم با هر کسی باید مثل خودش رفتار شود.
هر چند که من هیچوقت از جنگ هیچ کشوری با کشور دیگری خوشم نمی آید ولی الان آنها واقعا حمله کردند و خودشان هم منتظر پاسخ هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
نظرت رو برای خودت نگه داره
اسرائیل توان و قدرتش رو داشت
دیدی که وقتی اف 35 میاد مثل شبه میاد. تو هیچ راداری دیده نمیشه
فردا روز بیان با خیال راحت هرجارو میخوان بزنن برن ما چیکار کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
می تونستیم می کردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
نه خوشکله اف35 شبه نیست بلکه از دور میزنه تا تو رادار نیاد
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
ناشناس |۱۲:۴۲

بزنن کجا برن؟ ما براشون فرودگاه و جاده خیابونی باقی نمی گذاریم که ”برن” مجبور میشن برن در پایگاه های آمریکا فرود. بیاد.از اولش هم این هواپیماهای اف ۳۵ توسط خلیان های آمریکایی اداره و خلبانی میشه و اسکادرانش کاملا تحت کنترل اونهاست.
برای اولین بار در راهپیمایی روز قدس شرکت کردم بخصوص وقتی جشن پوریم یا همون ایرانی کشون رو تو اسراییل از این قوم وحشی و نژادپرست تو رسانه ها دیدم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دروغ نگو تو هر سال شرکت میکنی از نوع تفکر و کامنتت مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
ای عرزشی الکی نگو کلک همیشه شرکت میکردی،حتی روزایه تعطیل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ایرانیها رو یهودیان نکشتند هخامنشایان کشتند
مردخای بکمک استر خشاریاشا رو ترغیب کرد تا مردم ایران رو قتل عام کنه هخامنشیان بعد از قتل عام ایرانیان بسرزمین خود در قفقاز برگشتند
علت اینکه نامی از سلاطین هخامنشی در اوستا نیست
خونخواری و منفور بودن انها در چشم مردم مردم این مملکت بود
اسراییل بدون مشورت و پشتیبانی امریکا هیچ کاری خصوصا در مورد ایران نمیکنه . مطمئن باشین قبل از حمله به کنسولگری همه جوانب و عواقب رو با کدخدا بررسی کردن و الان هم اصلا ترس و واهمه ای از هیچی ندارن . باید قبول کنیم با اون پایگا های به شدت قوی و مجهز امریکا و البته ناوهای جنگی کنترل منطقه و خاور میانه بشدت دست امریکاست
یک تیر از فشنگ در نمیرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
تیر از تفنگ در میره اخوی نه از فشنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
در رفته شما چشماتو باز کن ببین 6 ماهه این تیر در رفته چکار داره میکنه .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اولش از فشنگ در میره دقت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
افرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
تیر فشنگی نیست موشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اتفاقا دقت نکردید راست میگه فشنگ دو قسمت داره پوکه و سرتیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
حالا تیر از فشنگ یه تیر از تفنگ.مسئله اینه که چیزی در نمیره،هییییییچ.
جمهوری اسلامی باید از این تله و دام و فریب اسراییل و ... دوری کند و خودش هیچ اقدامی نکند و درعوض از طریق نیروهای نیابتی اش مثل حزب اله و حماس و... اقدام کند و سیاستمدارانه بگوید ما دنبال صلح هستیم و جنگ نمیخواهیم این طوری دهن اسراییل نابود میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
به شرط اینکه نیروهای نیابتی بتوانند کاری کنند....
به نظر مشکل اشراف اطلاعاتی هست وگرنه تا حالا پدرشون را درآورده بودند...

ضمنا اونها با اف 35 از نزدیک هدف را میزنند که زمان واکنش به آن نیست اما اگر ایران از خاک خود موشک شلیک کند همه رادارها آن را رصد میکند و آنها تا رسیدن موشک به فرض عدم رهگیری، زمان کافی برای مخفی شدن پیدا میکنند و تلفات مورد نظر را نخواهیم داشت... مگر اینکه موشکهای ایران هم رادار گریز باشند....
این شعار جنگی برای افزایش قیمت سکه و دلار برای جبران بخشی از کسری بودجه خوبه!!
یهودیان و مسلمانان سال های ساله که با هم مشکل دارن ، خب این به ما چه ربطی داره ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
البته به شما که نه یهودی هستی نه مسلمان و نه مسیحی ربطی نداره ولی به ما انسان ها ربط داره..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
کلا خیلی از کشورها با هم مشکل دارن چرا ما باید همیشه بیایم وسط کم بد بختی ومشکلات اقتصادی داریم
تا ده سال پیش دفاع از آرمان قدس برای ایران قدرت آفرین بود ملت‌های عرب که از شکست‌های پی‌درپی از اسرائیل سر خوده بودند به ایران به عنوان پرچمدار مبارزه نگاه می کردند و برای ما قدرت فزاینده و عمق استراتژیک ایجاد می کرد اما اکنون آن نسل سرخورده عرب از بین رفته است و علایق جوان منطقه چیزهای دیگریست الان هزینه پرچمداری روز به روز بیشتر می شود
این اتفاقات نتیجه سال ها سیاست تنش زایی به جای تنش زدایی از طرف ماست. الان هم نرمش قهرمانانه بهترین راه حل هست. از ماست که برماست!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
نگران نباش، نرمش قهرمانانه و نوشیدن جام زهر بزودی محقق خواهد شد
های و هوی بیخود . هیچ چی نمیشه
در انتهای درگیری کنونی حمله هوایی امریکا به تاسیسات نظامی وهسته ای داخل ایران حتمی است وتمام کارهایشان برای توجیه این حمله حتمی است در دام ناتانیاهو جنایتکار نیفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بدون شک هدف همینه
ما 10 تا موشک میندازیم ک هیچ کدوم به زمین نمیرسه
اونا هم میان مارو میفرستن به 20 سال قبل
اگر اقتصاد قوی داشتیم الان اینقدر دست عقب رو نداشتیم و میتونستیم با تکیه بر همین اقتصاد یه سری ضربات رو تحمل کنیم ولی در شرایط فعلی نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
۱۲:۳۸
داداش اگر مارو بفرستن 20 سال قبل ک بهمون لطف کردن.. شرایط اقتصادی و سیاسی و اجتماعی ما 20 سال قبل به مراتب از الان بهتر بود. دوران درخشان خاتمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
12:38
20 سال قبل نه 20 سال بعد.. یعنی هیچی دیگه وجود خارجی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
۱۵:۵۰
گل گفتی
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
12:38
اگر ما رو بفرستن به ۲۰سال قبل که عالی میشه چون خیلی وقته ما عقبگرد میریم
قطعا هر چی عقب‌تر بریم اوضاع مردم بهتر بوده
به امید خدا اعاده حیثیت خواهیم کرد و حتی برای بعد از آن هم آماده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
خوبه شماها کم نمیارید
اینم میگذره و باز شماهم روتون کم نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دشمنت اعاده حیثیت کنه. ما که تا حالا همیشه پیروز بودیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
یه نوار مغز بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
شتر در خواب بیند پنبه دانه عمرا جنگ بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
کی جنگ خواست... جواب سلام هم علیک سلام هست.... اما به هر حال واقعا باید خدا یاری نماید و راه ضربه زدن موثر را به سربازان راه خود نمایان سازد...
اگر می خواهید بزنید بزنید
اگر هم نمی خواهید یا نمی تونید بگید نه
وضع اقتصاد و معیشت مردگ بد بود بدتر شده
دلار و اجناس روزانه داره بالا می ره این وضعیت نه جنگ و نه صلح بدترش کرده
تو دام روسیه و اسرائیل نباید بیتین، اونا خیلی واضح دارن تلاش میکنم بین ایران و آمریکا جنگ درست کنن که بتونمبتون تمرکز آمریکا و ناتو رپ از غزه و اوکراین بردارن
«تایید تبادل پیام میان ایران و آمریکا»

بابا، فهمیدیم. آمریکا خواهش و التماس کرده. اصلاً هم هشدار نداده. دیگه چند دفعه میگین؟
کمر امریکا شکست بسه ، دلارش رو نمی تونه کنترل کنه هر روز گرون تره دیروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
به امید حق دلارش آنقدر می ره بالا که با سر بخوره زمین
دلار ۱۰۰ هزارتومنی و سکه ۱۰۰ میلیونی دور از ذهن نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خیلی توفیری ندارد. اجناس هم گران می شوند و حقوق ها هم افزایش پیدا می کنند. فقط جمع و ضرب اعداد یه کم مشکل می شه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خیلی توفیری ندارد؟ وقتی افزایش حقوق 20 درصد هست و تورم حداقل 50 درصد چطور توفیری ندارد؟ 20 درصد یعنی توی 5 سال، حقوقت 2.5 برابر میشه. 50 درصد تورم سالانه یعی یک جنس در 5 سال، 7.5 برابر میشه! توفیری ندارد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
چرا توفیر نداره .مثلا اجناس روزانه می‌ره بالا آیا حقوق هم روزانه می‌ره بالا واجناس چقدر می‌ره بالا حقوق چقدر فکر کن بعد حرف بزن
بزنید ببینیم چطوری میزنید فقط مستقیم بزنید
اگر توان دشمنی نظامی ندارید تنش‌ها را کم کنید . یک صلح نصف و نیمه
بزارید فعالین اقتصادی کارشون رو بکنند.
به خدا از اول فروردین نصف داراییم رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اگر تو ایران امثل تو نبودن هیچ دشمنی جرات عرض اندام نداشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
خطاب به ۱۴:۰۹
عزیز من اگه امثال من وجود نداشت که تولید می‌خوابید. شما خودت شغلت چیه؟
خوب بسم الله پس چرا نمیزنید؟
از اون روز کل سر و صداتون فقط گرونی رو زیاد کرده.

نگران نباش امثال من رفتن تتمش دارن میرن.
ببینم شما چه می‌کنید با این دشمنان نامریی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دقیقا دست از ایدوئولوژی مبارزه بردارید . منطقی صلح برقرار کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مطمئنا ١۴:٠٩ حقوق بگیره، حقوق خوبیم میگیره، حقوقشم از پول نفت و مالیاته که امثال من و شما تولید کننده و فعال اقتصادی پرداخت میشه، یا کارمند دولته یاجزو ارگانای خاص با بدوجه نامحدوده
فرستادن اینگونه نامه های عجز و لابه به سازمان ملل، فقط ضعف و زبونی ایران را به ارمغان خواهد آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
نامه عجز و لابه نیست. برای ثبت در. تاریخه که بدونند اگر مثلا ایران اتاق جنگ سران صهیونیستی را زد. در. پاسخ به حمله به کنسولگری ایران بوده. فردا میرن در. فیلم هاشون مظلوم نمایی می کنند. که ایران بدون دلیل و به قول خودشون unprovoked به صهیونیست ها حمله کرد. ولی اسناد. شورای امنیت به هر حال تا زمانی که بساطش جنع بشه در. یک کتابخونه ای جایی نگهداری میشه.
حمله باید مستقیم و قاطع و آنی و گسترده باشد که فکر تلافی و یا جنگ را از بین ببرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اگر خواهان جنگ نباشیم باید درست و موثر پاسخ داد...

الآن آنها در هفت سوراخ پنهان شده اند و هر حمله فقط میشه گفت از افراد سطح پایین تلفات خواهد گرفت و بهانه جنگ میشود اما اگر اوضاع کمی فروکش کند و بتونیم از بلندپایه ها بزنیم کار درستی خواهد بود....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
حمله باید مستقیم و قاطع و آنی و گسترده و بحدی مهیب و ویرانگر باشد که فکر تلافی و یا جنگ را از طرف مقابل سلب نماید.
خوب یا بد ' در صورت حمله شک نکنید امریکا با انچه در توان دارد از اسرائیل حمایت خوهد کرد
مصاحبه اخیر مهدی مطهرنیا با عبدالله عبدی بسیار روشنگر است
تابناک لطفا یک مقاله تحلیلی منتشر کن ببینم واقعا چه خبر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
هیچ خبری نیست.شتر دیدی ندیدی،همین!!!
غاقمندان برای جنگ بروند وشهید شوند شاید راهی برای مردم ایران بازشود ختما برید بجنگید فعلا دروازه بهشت باز است
اخه با این اقتصاد ضعیف که هنوز اتفاقی نیافتی همینجوری دلار داره میره بالا و کالاهای مورد نیاز مردم بالا میره البته وقتی موشکی شلیک بشه این کار توسط انها تلافی خواد شد باید عواقب کار را هم دید
نیروی های مقاومت عراق پالایشگاه نفت حیفا را منفجر کردن.
تازه بخش خیلی کوچولویی از عذاب اسرائیل بود.
برعنداز چه بخوای چه نخوای ایران کابوس اسرائیله.
خود نتانياهو ازش پرسیدن کابوست چیه 3 بار تکرار کرد ایران.
خودش گفت ایران سال هاس خودش با نیروی های نیابتی نذاشته یه شب درست بخوابیم از BBC هم پخش شد
از اربیل یه خاطره ای ذکر کن
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
همه اینا بهونه ای برای بالا بردن قیمت دلار و طلا برای جبران کسری بودجه هستش جنگی درکار نیست
اسرائیل قدرتمنده هم اقتصادی هم نطامی. ما باید بار خود را به دوش بکشیم وگرنه زمینه برای درگیری زیاده
شما که جرات و عرضه حمله نداری برای چی تهدید میکنی تشییع جنازت رو میکردی و میگفتی خدا با صابران هست چرا قیمت دلار و همه چیز میبری بالا
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
همه اینا بهونه ای برای بالا بردن قیمت دلار و طلا برای جبران کسری بودجه هستش جنگی درکار نیست
هفت تا موشک به تلاویو بزنید الکی چند تا موشک به آذربایجان یا عراق نزنید
مردم همه منتظرند تا انتقام خون شهید سردار زاهدی گرفته شود در مراسم تشییع سردار در اصفهان من بودم همه مردم آرزوی شهادت و انتقام سخت را داشتند
والا من حاظرم هیچ انتقامی صورت نگیره. تحمل بدبختی های اقتصادیشو ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اتفاقا باید ثابت بشه کسانی که دهها ساله همه سرنوشت کشور و مردم را به دشمنی با اسراییل گره زده اند جرات و شهامت درگیری با اسراییل را دارند یا نه
فعلا اوضاع خیلی جدی شده و بنظر میرسد خیلیها درن دوباره فکر می کنند .
ایرانیها همه طالب شهادتن با هر چه که در توان دارید به میدان بیایید یکبار برای همیشه و آنهم نابودی اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
به ما ایرانی ها ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
تو که ایرانی نیستی از طرف ایرانی ها هم حرف نزن
ایرانی جماعت شعار نده نمیشه فقط شعااار
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اتفاقا اینایی که شعار می دن اصلا ایرانی نیستن شاید روس باشن !!!!!
جنگ با آمریکا واسرائیل چه مستقیم وچه غیر مستقیم خواست پوتین است وتماما به نفع پوتین وبه ضرر ملت ایران است .
راستش دیگه از پیام محترمانه گذشتم بر پدر آمریکا واسرائیل دربه‌در لعنت دوستان پیام بی خودی ننویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
سپیده ،نرو تو تاریکی!!!
اگر ایران‌ جواب ندهد در وضعیت بسیار بد سیاسی و اقتصادی و منطقه ای قرار خواهد گرفت و بسیار منزوی خواهد شد. البته‌ پاسخ هم موجب ورود ناتو میشه. باید ایران‌ در یک روز از همه نقاط نیروهای مقاومت به مدت‌ یک ساعت تا می تواند موشک به اسراعیل بزند. این حجم و در وسعت منطقه ای زیاد موجب رعب و وحشت خواهد شد.
اگه نزنیم اسرائیل گستاخ تر میشه و دفعه بعدی سرداران بالاتری رو میزنه
ایران حق قانونی زدن داره
خلاصه دوستان جنگ سرد تموم شد و جنگهای نظامی داره شروع میشه
ما اینو نمیدونستیم ولی مسئولان دو دهه هست با شهر های زیرزمینی موشکی خودشون رو دارن آماده هر گونه درگیری میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
دقیقا. باید جوری جوابشو نو بدیم که بفهمند شیرهای ایرانی از هیچ کفتاری ترسی ندارند
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خب شهامت داشته باشید بزنید شما اگر مرد پاسخ دادن بودید هر روز شعار نمی دادید
یه کم فکر کنین زمان پیامبر همه اتفاقا میفتاد الانم میفته اصلا نگران نباشین ب لطف خدا امریکا انگلیسم میگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
زمان پيامبر شعب هم سه سال بود اكي؟؟؟؟
هر کی یکی زد باید ده تا بخوره . این هیچ ربطی به هیچی نداره. زدی باید بخوری. ما درسته تو داخل کشور مشکل داریم ولی هیشکی نباید به خاک ایران ‌‌‌بد نگاه کنه که بد میبینه. الان جوابشو ندید اینا بازم گستاخ تر میشن. پس همین الان جوابشو نو بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
باشه عباس اقا
رضا
| Canada |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اون مال وقتیه که بتونی بزنی
ایران دلار نداره الان که خرج جنگ کنه.
این مثل جنگ های تن به تن قرن نوزدهم نیست که فقط نفرات کافی باشه بفرستن روی میدون مین ...
جنگ موشک با موشکه که ایران الان نداره
ایرانی ها باهوشتر از این حرفان :)
مسئولان داره خرید سلاح زیاو میشه
مواطب باشید از فقر و بدبختی ملت بترسید
حقوق زیر ۵۰میلیون فقر مطلق محسوب میشه
من می گویم یا نزنید و یا اگر زدید مقتدرانه و وحشت ناک برای اسرائیل باشد چون اگر سست باشد اسرائیل به خودش اجازه می دهد تا تلافی کند
اسرائیل باید بفهمد که این حمله به معنای جنگ نیست که بخواهد تلافی کند چون اگر تلافی و تبدیل به جنگ کند نابودی او حتمی است
باید بفهمد که یک خطای بزرگ و استراتزیک انجام داده است و باید چوبش را بخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
مثل قضیه پاکستان نشه که نتوانستیم چندتا کاتیوشا را رهگیری و منهدم کنیم
ما ایرانیا همیشه پشت مملکت و کشورمون هستیم
به کوری چشم دشمنان وطن زمان وعده صادق فرا خواهد رسید
آماده باش برای پاسخ دادن کوبنده و ویرانگر هست نه چیز دیگه
ایران هم مثل خودشون هم شخصیت‌هایی ترور کند وهم سفارتهاشون بزنه وهم در کشورهایشان توسط عواملشون ناامنی بوجود بیاره
جنگ جهانی سوم راژاپنیها ازخاورمیانه شروع میکند ایران باید مواظب حرکتهایی که میزندباشد
اقا به اسراییل حمله کنید مرگ یکبار شیون هم یکبار کار یکسره بشود تکلیف معلوم بشود اقلا از این وضعیت خلاص بشویم
الان داشتن سلاح بازدارنده هسته ای احساس میشه، تا کشوری مثل اسراییل برایت شاخ وشونه نکشد،
هیچ کاری نمیخواد بکنین فعلا.
آمریکا نگران حضور منطقه ای ایران نیست بلکه برعکس از حضور ایران نهایت بهره را می برد .
اگر آمریکا نگران حضور نظامی منطقه ای ایران بود همه می دانند که بکمک انگلیس و فرانسه در عرض چند روز تمام نیروی نظامی و نیروهای نیابتی ایران را در یک محدوده ای چنان محدود می کرد که نفس کشیدن برایشان نعمت باشد ولی نمی خواهند اینکار را بکنند چون به نفعشان نیست.
با حضور منطقه ای ایران آمریکا و جهان غرب تا حد امکان در حال بهره کشی از کشورهای خاورمیانه و گاها" خارج از خاورمیانه است.
قبل از انتقام باید موضوع را از مجامع بین المللی پیگیری کرد و اگر جواب نداد با دست پر انتقام گرفت
با اینکار حداقل به مجامع بین المللی احترام گذاشته و هر چقدر مجامع بین المللی معتبر تر شوند جنگ ها کمتر می شود
جنگ جهانی چهارم کی شروع می شه
سلام
نیاز است که کشورهای همسایه یک رای شوند هنوز کشورهای دور و اطراف اسرائیل به یقین نرسیدند و تا شک آنها پا برجا باشد اسرائیل هم فعلا پا برجاست هنوز به درک حق و حقیقت دسته جمعی نرسیده اند برای همین است که هنوز نفس ها و جانها پایدار است تا جامعه ایی تغییر فکری و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی نکند ضعیف نمی شود یا قوی نمی شود پس باید ساختار تغییر کند تا مغلوب یا پییروز شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اسراییل وجودش به امثال تو چه ربطی داره؟ خیلی مخالف موجودیت اسراییل هستی برو باهاش بجنگ
من فکر کنم ذخیره دلار در ایران حتی از آمریکا هم بیشتره
چون اکثر مردم نه به بورس اعتقاد دارند و نه به تولید و نه هیچ چیز دیگر و فقط دنبال ذخیره دلار و سکه هستند
و از آنجا که یک حساب ذخیره ارزی و طلای معتبر هم در کشور وجود ندارد همه دلار ذخیره و انباشته کرده اند که حتی در شهروندان آمریکایی هم چنین چیزی وجود ندارد

بنازم به این قدرت پولی ریال که مسئولین ما با درایت و هوشمندی که دارند بوجود آورده اند و حقیقتا جای تقدیر دارد و همچنین این اعتماد بالای مردمی که نسبت به مسئولین اقتصادی بوجود آمده است
بزودی خاورمیانه تجزیه می شود کشورهایی مثل سوریه وعراق وجود نخواهد داشت
کلا با جماعتی نزدیک به ۵ دهه روبرو هستیم که بحران زا و بحران زی هستند یادم نمیاد در این ۴۵ ساله بحرانی ساخته نشده باشه و به بهانه بحران مردم را یا وادار به تحمل یا توصیه به تحمل نکرده باشند اما در عوض زندگی خودشون و خانواده هاشون را ببینید چطور شده حتی پسراشون سربازی هم نمی روند همه هم دستشون در زمین خواری و دلار خواری و .... است.همه هم مدعی محو اسراییل اما یک فرزندشون نمی ره با اسراییل بجنگه یکیشون بدون محافظ شهامت قدم زدن در خیابان های تهران را نداره ولی ببینید چه بلایی بر سر یک کشور پهناور با منابع عظیم انسانی و خدادادی آوردن
این همه موشیک و پیهپاد و زرادخانه که سالها به خاطرش ازسفره مردم مگیرید واینجور همه به فلاکت رسیدن اگه الان ازش استفاده نکننید پس به چه درد میخوره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست