بازدید 6074

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

در آخرین روز تعطیلات طولانی مدت نوروزی و بر اساس پایش محورهای مواصلاتی سراسر کشور، جز چند محور که مسدود است، ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور روان است. همچنین بر اساس گزارش های هواشناسی، روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ 05 April 2024

در آخرین روز تعطیلات طولانی مدت نوروزی، اگر قصد بازگشت از سفر دارید، بهتر است از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوایی آگاه شوید، تا سفر راحت‌تر و کم‌خطرتری پیش رویتان قرار گیرد.

به گزارش «تابناک»؛ با این مقدمه با شماییم با چکیده اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری، تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با آگاهی از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته، پرهیز کرده و تعطیلات خوشی را پیش روی داشته باشید.

آخرین وضعیت ترافیک

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، در تمامی محورهای برون شهری از جمله محورهای منتهی به شمال کشور تردد روان است.

بر اساس این گزارش، تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و بدون مداخله جوی است.

گفتنی است محور هشتگرد – طالقان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب و هوا

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

یکشنبه نیز در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه، علاوه بر شمال غرب، غرب و جنوب غرب در مناطقی از شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و سه‌شنبه در نیمه غربی کشور بارش رخ خواهد داد.

بر اساس همین گزارش، آسمان تهران روز شنبه کمی ابری تا نیمه ابری گاهی افزایش باد و یکشنبه نیز، نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و در بعدازظهر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و روزهای آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار