بازدید 4074

نتانیاهو: در برابر حمله ایران از خود دفاع می‌کنیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ایران را تهدید کرد.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ 05 April 2024


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: بنیامین نتانیاهو مدعی شد: اسرائیل به هرکسی که به ما آسیب برساند یا قصد آسیب رساندن به ما را داشته باشد آسیب خواهد رساند.

اسرائیل هفته گذشته با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق چند نظامی ایران را به شهادت رساند.

تهدیدهای نتانیاهو درحالی انجام می‌شود که ارتش اسرائیل اعلام کرده مرخصی تمام واحدهای رزمی را به حالت تعلیق درآورده و نیروهای بیشتری را برای واحدهای پدافند هوایی بسیج می کند.

رویترز در ادامه این گزارش نوشت: احتمال تلافی ایران از حمله هوایی احتمالی روز دوشنبه اسرائیل به محوطه سفارت ایران در دمشق، شبح یک جنگ گسترده تر را به وجود آورده است، اگرچه دو منبع ایرانی گفتند که پاسخ تهران برای جلوگیری از تشدید تنش تنظیم می شود.

نتانیاهو اواخر روز پنجشنبه در آغاز جلسه کابینه امنیتی گفت: «سال‌ها است که ایران مستقیماً و از طریق نیابت‌هایش علیه ما عمل می‌کند؛ بنابراین اسرائیل علیه ایران و گروه‌های نیابتی آن، دفاعی و تهاجمی عمل می‌کند».

وی گفت: ما می دانیم چگونه از خود دفاع کنیم و بر اساس این اصل ساده عمل می کنیم که هرکس به ما آسیب برساند یا قصد آسیب رساندن به ما را داشته باشد، به او آسیب خواهیم رساند.

در همین حال کاخ سفید گفت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با نتانیاهو صحبت کرده و آنها درباره تهدیدات ایران گفتگو کردند. واشنگتن گفت، بایدن تصریح کرد که ایالات متحده قویاً از اسرائیل در مواجهه با این تهدید حمایت می کند.

در ادامه آماده باش اسرائیل برای حمله احتمالی ایران روزنامه نگاران رویترز و ساکنان یک مرکز تجاری در تل آویو گفتند که در اقدامی آشکار برای کمک به دفع موشک های هدایت شونده، خدمات GPS مختل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم