بازدید 1772

پلیس قاتل متواری در کرمانشاه را دستگیر کرد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که به اتهام قتل پسرعموی خود تحت تعقیب قرار داشت، پس از چند روز فرار نهایتا خود را تسلیم پلیس کرد.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ 04 April 2024

 به گزارش تابناک به نقل از موج، سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: پس از قتل جوانی ۳۲ ساله در تاریخ ۹ فروردین در کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی با بیان این که در همان ساعت اولیه وقوع قتل دو متهم که پدر و پسر بودند دستگیر شدند، افزود: متهم سوم و اصلی موفق به فرار از صحنه حادثه شد.

کرمی تصریح کرد: در حالی که جستجو و پیگیری های شبانه روزی کارآگاهان برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت، این فرد خود را به پلیس آگاهی تسلیم و صراحتا به قتل جوان ۳۲ ساله اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: این فرد در بازجویی ها عنوان کرد مقتول که پسرعموی وی و داماد خانواده بوده و به دنبال اختلافات خانوادگی میان آنها درگیری رخ داده که طی آن وی با اسلحه شکاری غیرمجاز چند تیر به سمت فرد مقتول شکلیک کرده و باعث مرگش شده است.

کرمی در پایان با بیان اینکه پیش از این پدر و برادر فرد قاتل نیز به عنوان مظنون دستگیر شده بودند، گفت: تحقیقات و بازجویی های تکمیلی از متهم به قتل ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل