بازدید 3448

دیدار ولایتی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

مشاور مقام معظم رهبری با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه دیدار و در خصوص آخرین وضعیت منطقه و مقاومت ملت بزرگ فلسطین و غزه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 04 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی‌اکبر ولایتی در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمد گویی به اقای نخاله و هیئت همراه تاکید کرد: شما با وجود همه محدودیت ها و مشکلات کار بسیار بزرگی انجام دادید که در تاریخ مقاومت برای همیشه ثبت خواهد شد و فلسطین به عنوان مسئله اول و مهم جهان اسلام و با ملتی بزرگ، شجاع و مقتدر به زودی پیروز خواهد شد و از اشغال رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی رهایی خواهد یافت.

مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور بین الملل در ادامه با تجلیل از مقاومت و ایستادگی بی نظیر ملت بزرگ غزه و فلسطین تاکید کرد: غزه تمام پروژه های صهیونیست ها و غربی ها و به ویژه حامی اصلی این جنایت ها یعنی آمریکا که ده ها هزار نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را در برابر دیدگان جهانیان و سکوت مدعیان حقوق انسان ها و بشر شهید و مجروح کردند بر هم زد.
در ادامه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن ابراز خرسندی از این دیدار تاکید کرد: اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و مقاومت به راه خود با قوت ادامه خواهد داد.

زیاد نخاله در ادامه گفت: ما احترام خاصی برای ملت بزرگ ایران قائل هستیم و انقلاب اسلامی ایران تغییرات مثبت زیادی در دنیا ایجاد کرد و این انقلاب یک دستاورد بزرگ است و ما شاهد این تاثیرات مثبت به ویژه در مورد زنده نگهداشتن آرمانهای قدس و فلسطین هستیم.

وی تصریح کرد: امروز مقاومت با قدرت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن ایستاده و همه نقشه های آنها را بر باد داده است و این از برکات انقلاب اسلامی است و ما از همراهی و حمایت های شما و به ویژه مقام معظم رهبری تشکر می کنیم.

زیاد نخاله افزود: امروز شاهد این هستیم که قدرت هایی همچون یمن، فلسطین، عراق، سوریه با محوریت ایران شکل گرفته اند و هر روز پویا تر و منسجم تر می شوند و محور مقاومت هر روز قدرت مند تر می شود و این محور باقی خواهد ماند و پیروز خواهد شد و شاهد تغییرات خوبی در منطقه خواهیم بود.

بیر کل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به ضرورت همگرایی بیشتر در منطقه افزود: خوشبختانه شاهد حجم بزرگی از هم گرایی و هم سویی بین حزب الله لبنان، یمن و فلسطین هستیم و این موضوع بی نظیر است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار