بازدید 5331
۴

هلاکت ۸ تروریست در حمله تروریستی به راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: تا کنون هشت تروریستی که به مقر نظامی در ۲شهرستان چابهار و راسک در جنوب سیستان و بلوچستان حمله کرده بودند به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 04 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید مجید میراحمدی روز پنجشنبه درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروهک تروریستی جیش الظلم شامگاه گذشته همزمان به مقرهای سپاه و دریابانی در شهرستان‌های چابهار و کنارک با هدف تصرف، شهادت و یا اسارت تمامی نیروهای مستقر در این مکان‌ها حمله کرد که به لطف خدا و در سایه رشادت، شهامت و شهادت طلبی نیروهای جان بر کف سپاه، مرزبانی، انتظامی و دریابانی عملیات آنها با شکست صددرصدی مواجه شد.

وی افزود: تمامی نیروهای دشمن در این عملیات به هلاکت رسیدند، در ۲ شهر چابهار و راسک تعدادی از تروریست‌های باقی‌مانده در محاصره کامل نیروهای امنیتی هستند که تا ساعتی دیگر که پیش‌بینی می‌شود حدود ۶ نفر هستند آنها نیز دستگیر یا به هلاکت خواهند رسید.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: با حضور نیروهای امنیتی، نیروهای پشتیبانی و عملیاتی این گروهک تروریستی پا به فرار گذاشتند که به فضل الهی این عملیات با شکست صددرصدی همراه بود، در حال حاضر تعداد به هلاکت رسیدگان هشت نفر هستند و به احتمال زیاد این آمار افزایش پیدا کند و به بیش از ۲۰ نفر برسد البته آمار کامل پس از پایان عملیات توسط فرماندهان اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
انقدر انفعال نشون دادید تا اینها هم پر رو شدند، اینها رو شناسایی هویت بکنید و برید مستقیم سراغ افراد و فامیلاشون و از بزرگ تا به کوچک همه رو تار و مار کنید تا بعد از این هیچ کسی به ذهنش هم خطور نکنه که به نیروهای نظامی و انتظامی ما نگاه چپ کنه...
ما خوستار اختصاص بودجه و توجه بیشتری برای امنیت مناطق مرزی ایران مثل سیستان و بلوچستان هستیم ، عدم توجه نا کافی به این مناطق میتونه اونجا رو به خطر بزرگی برای آینده کشور تبدیل بکنه .
پس پهباد ها کجا هستن؟؟؟
تخصیص بودجه به علت گرانی ارز مشکل شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست