بازدید 2893
۲

اتحادیه اروپا حمله به کنسولگری ایران را محکوم کرد

اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) و بدون نام بردن از تل‌آویو، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و از بازیگران منطقه خواست خویشتن‌داری نشان دهند.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰ 03 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «پیتر استانو» سخنگوی سرویس خارجی اتحادیه اروپا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در این وضعیت بسیار پرتنش منطقه، ضروری است که حداکثر خویشتن‌داری نشان داده شود. تشدید مضاعف تنش‌ها در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست.»

این سخنگو در ادامه اظهار کرد: «اصل مصونیت اماکن و کارمندان دیپلماتیک و کنسولی باید در همه موارد و در هر شرایطی مطابق با قوانین بین‌المللی مورد احترام واقع شود.»

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد که در نتیجه آن، بخشی از ساختمان کنسولی سفارت و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

در جریان این حمله هوایی هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سردار سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
الان بهترین موقع برای فشار دیپلوماتیک هست اگر ما تلافی کنیم فشار برداشته میشه. به جای هیجانی رفتار کردن باید کاری که صهیونیست ها میخواهند رو انجام ندیم. حمله و جنگ خواسته اسرائیل است
ما که واژه محکوم میکنیم ندیدیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست