بازدید 4070
تیم گواردیولا بعداز ۵۷بازی در اتحاد گل نزد!

غنیمت آرسنال از قلعه سیتی‌زن‌ها؛ تقدیم به لیورپول!

منچسترسیتی بعداز ۵۷ بازی که در خانه حداقل یک گل به رقبا زده بود، مقابل خط دفاع توپچی‌ها کم آورد و نوار گلزنی‌اش پاره شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲ 31 March 2024

بازی بزرگ لیگ جزیره، بین گواردیولا و آرتتا به نفع یورگن کلوپ تمام شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ آخرین و مهمترین بازی از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میان تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال برگزار شد که این بازی در نهایت بدون برنده و بدون گل به پایان رسید.

منچسترسیتی (1-4-1-4): اورتگا | آکانجی، دیاز، آکه، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، کواچیچ، فودن | هالند

نیمکت: کارسون، استونز، گریلیش، دوکو، آلوارز، گومز، نونس، باب، لوییس

آرسنال (3-3-4): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، کیویور | اودگارد، رایس، جورجینیو | ساکا، هاورتس، ژسوس

نیمکت: رمزدیل، تومیاسو، زینچنکو، پارتی، ویرا، اسمیت رو، تروسار، مارتینلی، انکتیا

غنیمت آرسنال از قلعه سیتی‌زن‌ها؛ تقدیم به لیورپول

منچسترسیتی بعداز ۵۷ بازی که در خانه حداقل یک گل به رقبا زده بود، مقابل خط دفاع توپچی‌ها کم آورد و نوار گلزنی‌اش پاره شد.

آخرین باری که یک تیم لیگ برتری در ورزشگاه اتحاد موفق به ثبت کلین شیت شده بود، به اکتبر 2021 باز می‌گشت؛ 882 روز پیش ویسنته گوایتا با پیراهن کریستال پالاس مقابل حملات منچسترسیتی مقاومت کرد و اکنون داوید رایا نیز چنین عملکرد به ثبت می‌رساند.

منچسترسیتی در حالی به تساوی برابر شاگردان میکل آرتتا رضایت داد که 12 مورد از 13 نبرد قبلی‌اش با آرسنال در لیگ برتر را برده بود (هرچند بازی قبلی‌اش در لیگ برتر - نیم فصل نخست در ورزشگاه امارات لندن را با نتیجه یک بر صفر باخت). به این ترتیب پپ گواردیولا در هیچ یک از تقابل‌های خود با دستیار سابقش در فصل جاری لیگ جزیره نتوانست مچ او را بخواباند.

مالکیت 70 درصدی شاگردان گواردیولا منجر به تنها چهار شوت شد، چرا که دفاع فشرده و چند لایه توپچی‌ها، ارلینگ هالند و سایر مهره‌های تهاجمی سیتیزن‌ها را مهار کرده بود.

تساوی آرسنال و سیتی اما بیشتر از همه به نفع لیورپولی تمامی شد که ساعاتی قبل با غلبه بر برایتون توانسته بود به صدر جدول صعود کند.

پیش از این مسابقه، در ورزشگاه آنفیلد تیم فوتبال لیورپول پذیرای برایتون بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد.

غنیمت آرسنال از قلعه سیتی‌زن‌ها؛ تقدیم به لیورپول

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد و در پایان هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول با 67 امتیاز، آرسنال با 65 امتیاز، منچسترسیتی با 64 امتیاز و استون‌ویلا با 59 امتیاز رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند و پس از آنها تاتنهام با 56 و منچستریونایتد با 48 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست