بازدید 3872

صحنه عجیبی که داور برای بایرن پنالتی نگرفت

من می‌گویم قطعاً عناصری وجود دارد که نشان می‌دهد پنالتی نبوده و نمی‌توانیم از قصدِ هوملس صحبت کنیم. ما قطعاً می‌توانیم آن را تأیید کنیم
کد خبر: ۱۲۲۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ 31 March 2024

داور درکلاسیکر دیشب آلمان درباره صحنه جنجالی از تصمیم خود دفاع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هارم اوسمرز، داور بازی بایرن مونیخ و دورتموند، تاکید کرد که برخورد واضح توپ با دست متس هوملس خطای پنالتی نبود.

دورتموند شب گذشته با ارائه یک بازی دیدنی در ورزشگاه آلیانز آرنا موفق شد با نتیجه 2-0 بایرن مونیخ را شکست دهد. برتری دورتموند که بدون گل خورده به پایان رسید، مدیون یک حرکت استثنایی از سوی متس هوملس بود. این مدافع 35 ساله در اواخر نیمه اول دروازه تیمش را نجات داد.

پس از ارسال به فضای خالی محوطه جریمه در دقیقه 41، اریک دایر در محوطه شش قدم با ضربه سر قصد گلزنی داشت که هوملس با پای راست این ضربه را در آستانه ورود به دروازه مهار کرد و تیمش را نجات داد.

با وجود این واکنش استثنایی طرفداران بایرن اعتقاد داشتند که توپ پیش از دور شدن از هوملس به دست او برخوردی داشته و باید یک خطای پنالتی به سود تیم میزبان اعلام می‌شد.

در واقع هنگامی که توپ از پای هوملس فاصله می‌گیرد به دست چپ او برخوردی داشت اما هیچگونه تغییر جهت مسیری دیده نشد که تاثیری روی مقصد توپ داشته باشد.

پس از بازی هارم اوسمرز، داور بازی تاکید کرد چون برخورد توپ به دست هوملس عمدی نبوده او از اعلام ضربه پنالتی صرف نظر کرده است: "اگر سوال این است که آیا حداقل تماسی با دست وجود داشته یا خیر، من می‌گویم قطعاً عناصری وجود دارد که نشان می‌دهد پنالتی نبوده و نمی‌توانیم از قصدِ هوملس صحبت کنیم. ما قطعاً می‌توانیم آن را تأیید کنیم."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست