بازدید 1115

آتش‌سوزی انبار مهمات در حومه جاکارتا مهار شد

آتش‌سوزی یک انبار مهمات نظامی در بوگور در حومه جاکارتا که ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی) روز شنبه آغاز و با انفجارهای شدید همراه بود، ساعاتی پیش با تلاش گسترده آتش‌نشانان مهار شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ 31 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، محمد حسن فرمانده نظامی جاکارتا در بیانیه‌ای اعلام کرد: آتش‌سوزی در این انبار نظامی با تلاش گسترده آتش‌نشانان حدود ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز یکشنبه (به وقت محلی) مهار شد.

در این بیانیه آمده است: در پی اطفای حریق در این انبار مهمات در نزدیکی پایتخت اندونزی، نیروهای ارتش در حال بازرسی مناطق مسکونی اطراف آن هستند تا برای جمع آوری موادی که بر اثر انفجارها در اطراف پراکنده شده‌اند، اقدام کنند.

در این بیانیه به ساکنان منطقه هشدار داده شده است که به هیچ‌وجه موادی که در اطراف این انبار مهمات پراکنده شده است را لمس نکنند، زیرا ممکن است خطرناک باشند.

بر اساس این بیانیه، در این حادثه آتش‌سوزی کسی کشته یا زخمی نشده است.

فرمانده نظامی جاکارتا در پاسخ به پرسشی درباره علت شروع این آتش‌سوزی نیز به خبرنگاران، گفت: با اطلاعاتی که در حال حاضر در اختیار داریم، آتش‌سوزی در بخشی از تاسیساتی که برای نگهداری مهمات تاریخ مصرف گذشته استفاده می‌شد، آغاز شده است.

وی افزود: مهمات تاریخ مصرف گذشته حاوی مواد شیمیایی است که می‌تواند ناپایدار باشد و ممکن است برخی اصطکاک‌ها باعث شروع آتش‌سوزی شده باشد اما تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات نمی‌توانم در این باره اظهارنظر صریحی ارائه کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست