بازدید 3070

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب غرب

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت زمینی و هوایی از نقاط مرزی جنوب غرب کشور در استان خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ 30 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه فرمانده قرارگاه کربلا در دیدار عیدانه ای با حضور در منطقه مأموریتی قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مرزهای مشترک ایران و عراق، آخرین وضعیت مناطق مرزی و یگان‌های مختلف مستقر در جنوب غرب کشور، آمادگی‌های رزمی و دفاعی پاسداران انقلاب را از نزدیک ارزیابی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگوی چهره به چهره ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان و تبریک سال نو به رزمندگان اسلام از هوشیاری، روحیه و انگیزه بالا و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

سردار پاکپور اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که آمادگی کنونی یگان‌های نیروی زمینی سپاه از حیث تجهیزاتی و نیروی انسانی بسیار مطلوب است و رزمندگان غیور اسلام در اوج هوشیاری در حال مرزبانی از کیان اسلام و انقلاب هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمندگان نیروی زمینی سپاه در ایام تعطیلات نوروزی مثل روزهای غیر تعطیل با تمام توان برای حفظ امنیت و دفاع از مرزوبوم کشورمان به صورت شبانه روزی تلاش و به این خدمت رسانی به مردم عزیزمان افتخار می‌کنند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز در سخنانی تصریح کرد: پاسداران و سربازان قرارگاه کربلا با درک کامل توفیق الهی میزبانی زائران راهیان نور در کربلای ایران زمین و مرزبانی از ناموس و شرف و مرزهای جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تا آخرین نفس و قطره خون در میدان هستند.

وی گفت: پاسداری، خدمتی صادقانه و مدال افتخار ارزشمندی است که تا ابد بر تارک حافظان انقلاب اسلامی می‌درخشد و بنا بر وصیت شهید مجید بقایی پاسدار تن به سازش با دشمن نمی‌دهد و تا جان در بدن دارد مقاوم، خستگی‌ناپذیر و دارای روحیه شهادت طلبی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار