بازدید 2401

پمپئو به ترامپ چراغ سبز نشان داد

مایک پمپئو وزیر امور خارجه دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در پاسخ به سؤالی درباره احتمال معرفی‌ شدنش به‌عنوان معاون ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری گفت که قطعاً از این گزینه استقبال خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲ 29 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، با قطعی شدن نامزدی دونالد ترامپ به‌عنوان نماینده جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری آمریکا و همچنین با امتناع مایک پنس معاون سابق او از تمجید و حمایت رئیس‌جمهور سابق، گمانه‌زنی‌ها پیرامون معاون انتخابی او شروع شده است.

مایک پمپئو روز چهارشنبه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره معاونت دولت ترامپ چیست گفت: اگر این فرصت به من داده شود یا رئیس‌جمهور این را از من بخواهد و بدانم که می‌توانم کار مؤثری انجام دهم، قطعاً با چنین پیشنهادی موافقت خواهم کرد.

  در فهرست نام افرادی که ترامپ در مصاحبه ماه فوریه (اسفند) با فاکس نیوز به‌عنوان گزینه‌های احتمالی این سمت عنوان کرد، نام پمپئو به‌چشم نمی‌خورد. او معیار گزینش خود برای سمت معاونت را قابلیت او برای احراز سمت ریاست‌جمهوری در صورت جانشینی خود ذکر کرد.

پمپئو پیش از ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ از منتقدین او بود اما در انتخابات سال ۲۰۱۶ به توصیه مایک پنس به سمت ریاست آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) در دولت ترامپ منصوب شد و اکنون از حامیان وفادار ترامپ محسوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی