بازدید 2005

هوای گیلان بهاری شد

گیلان نوروز را با هوای سرد و بارانی آغاز کرد و گردشگران نوروزی پس از هشدار های هواشناسی و گذر از وضعیت های جوی متعدد چون باران های شدید، رعد و برق و وزش بادهای به نسبت شدید جنوبی از امروز پنجشنبه هوای بهاری را تجربه می کنند.
کد خبر: ۱۲۲۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ 28 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جوی آرام و غالبا پایدار از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در این استان حاکم خواهد بود.

علاءالدین حسینی اظهار کرد: بر این اساس در این مدت آسمانی غالبا صاف تا نیمه ابری و افزایش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه سلسیوس برای استان گیلان پیش‌بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: در مدت گفته شده گاهی به دلیل شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست ضمن اینکه شب‌ها در برخی مناطق شرایط برای پدیده مه فراهم است.

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: از اواخر وقت یکشنبه هفته آینده شاهد وضعیت جوی ناپایدار در این استان خواهیم بود که بر اساس آخرین اطلاعات نقشه‌های هواشناسی طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: صبح امروز دیلمان با نیم درجه سلسیوس کمترین و صومعه‌سرا در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۷ درجه بیشترین دما را به خود اختصاص داده‌اند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۱۲ درجه و رطوبت ۷۰ درصد است.

حسینی اظهار کرد: دریا نیز در این مدت با ارتفاع موج بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب پیش‌بینی شده‌است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی