بازدید 3409

فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان

انگلستان با گل دقیقه ۹۵ جود بلینگام از شکست مقابل بلژیک گریخت و برابر این تیم به نتیجه تساوی ۲-۲ رسید تا در این فیفادی انگلیس بعداز باخت به برزیل، دومین شکست را هم تجربه نکند.
کد خبر: ۱۲۲۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۱ 27 March 2024

فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان

تیم ملی فوتبال برزیل در جذاب‌ترین بازی فیفادی ماه مارس در مسابقه تدارکاتی برابر اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوی مادرید به تساوی پرگل ۳-۳ رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برزیل در این مسابقه ابتدا دو گل عقب‌افتادگی را جبران کرد و در ادامه پاکتا در دقیقه ۹۶ از روی نقطه پنالتی گل سوم را وارد دروازه سیمون کرد تا سلسائو از شکست فرار کند.

در روزی که اندریک و یامال چشم‌هایی از درخشش نسل جدید را به نمایش گذاشته بودند، سریال پنالتی‌ها نیز نتوانست زمینه‌ساز پیروزی یکی از طرفین شود. در کنار پنالتی‌های رودری و پاکتا، اشتباه اونای سیمون روی گل رودیگر و البته حرکت استثنایی دنی اولمو روی گل دوم اسپانیا، از جمله حوادث مهم بازی بودند. 

نکته مهم این بازی گلزنی مجدد اندریک بازیکن ۱۶ساله رئال است که اولین گلش در برنابئو را قبل از پوشیدن پیراهن مادرید، به اسپانیا زد. او بازی قبلی به عنوان یار تعویضی به انگلیس هم گل زده بود.

پرتغال اوج گرفته، پس از یازده پیروزی متوالی با روبرتو مارتینز و در شب بازگشت رونالدو به ترکیب، در یک شکست غیرمنتظره با دو گل دیرهنگام برابر اسلوونی مغلوب شد. 

انگلستان با گل دقیقه ۹۵ جود بلینگام از شکست مقابل بلژیک گریخت و برابر این تیم به نتیجه تساوی ۲-۲ رسید تا در این فیفادی انگلیس بعداز باخت به برزیل، دومین شکست را هم تجربه نکند. انگلیس هم دو بازیکن سرشناس منچسترسیتی کایل واکر و جان استونز را به عنوان مصدوم داد.

فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان

در دیگر بازی‌ها، آلمان که در بازی قبلی فرانسه را شکست داده بود، این بار برابر هلند به برتری رسید و با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم پیروز شد. ژرمن ابتدا گل دریافت کرد و سپس توپخانه ناگلسمن دو بار دروازه نارنجی ها را گشود. بازگشت تونی کروس، بازی آلمان را مثل ساعت دقیق کرده است.

اروگوئه با نتیجه ۱-۲ مقابل ساحل عاج، قهرمان قاره آفریقا، شکست خورد.

تیم فرانسه در شب مصدوم شدن کاماوینگا و کلاس با نتیجه ۲-۳ شیلی را شکست داد.

کرواسی در مصر با نتیجه ۲-۴ برابر این تیم به پیروزی رسید. مودریچ دو پاس گل داد. 

نتایج دیگر بازی‌های دوستانه مهم بامداد امروز

نروژ یک - اسلواکی یک

جمهوری چک 2 - ارمنستان یک

دانمارک 2 - جزایر فارو صفر

سنگال یک - بنین صفر

رومانی 2 - کلمبیا 3

اروگوئه یک - ساحل عاج 2

اتریش 6 - ترکیه یک

ایرلند صفر - سوئیس یک

اسکاتلند صفر - ایرلند شمالی یک

اسلوونی 2 - پرتغال صفر

مصر یک - کرواسی 4

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی