بازدید 3003

بارش باران در کوهرنگ به ۱۱۰ میلیمتر رسید

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه کوهرنگ با ۱۱۰ میلیمتر باران و هفت سانتی‌متر برف بیشترین میزان بارش در این استان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴ 26 March 2024

به گزارش «تابناک»، معصومه نوروزی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی همین مدت میزان بارش باران در شهرکرد ۳۹.۸ میلیمتر، در بروجن ۴۵.۱ میلیمتر، در لردگان ۷۱.۳ میلیمتر، در اردل ۴۷ میلیمتر، در فارسان ۳۹.۲ میلیمتر، در سامان ۲۷.۱ میلیمتر، در بن ۲۳.۵ میلیمتر، در شلمزار ۶۳.۵ میلیمتر، در فرخشهر۲۹.۱ میلیمتر و در مالخلیفه ۹۱.۵ میلیمتر ثبت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در ایستگاه سورشجان ۳۰.۵ میلیمتر، در خانمیرزا ۵۱.۴ میلیمتر، در بلداجی ۶۵.۶ میلیمتر، در ایلبگی ۲۱.۷ میلیمتر، در دوآب صمصامی ۶۴.۸ میلیمتر، در بازفت ۷۰.۹ میلیمتر و در لیرابی ۵۳.۵ میلیمتر باران گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواخر وقت امشب به فعالیت خود ادامه می‌دهد و برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در پاره‌ای نقاط مه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد، افزایش ابر، کاهش دمای صبحگاهی و احتمال خسارت به محصولات باغی و زراعی پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای مناطق رگبار بهاری و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی