بازدید 9125
با تحولات منطقه و جهان

افزایش آمار جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۵۲ تن/ حمله سنگین مقاومت عراق به وزارت جنگ اسراییل/ پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات درون حزبی ایالت لوئیزیانا/ حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق

افزایش آمار جان‌باختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۵۲ تن، حمله سنگین مقاومت عراق به وزارت جنگ اسراییل، پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات درون حزبی ایالت لوئیزیانا، حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق و پیام تسلیت کیم به پوتین از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ 24 March 2024

افزایش آمار جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۵۲ نفر/ حمله سنگین مقاومت عراق به وزارت جنگ اسراییل/ پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات درون حزبی ایالت لوئیزیانا/ حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق

بین الملل تابناک: افزایش آمار جان‌باختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۵۲ تن، حمله سنگین مقاومت عراق به وزارت جنگ اسراییل، پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات درون حزبی ایالت لوئیزیانا، حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق و پیام تسلیت کیم به پوتین از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

افزایش آمار جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۵۲ تن

وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد: بنا بر اطلاعات به روز شده، شمار جانباختگان حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس مسکو به ۱۵۲ تن افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تاس، پیش از این، وزارت بهداشت روسیه آمار جانباختگان این حادثه را ۱۴۷ تن اعلام کرده بود؛ آخرین آمار اعلامی کمیسیون تحقیقات روسیه از جانباختگان نیز ۱۳۳ تن بوده است.

وزارت شرایط اضطراری روسیه در ادامه اعلام کرد: در نتیجه حمله تروریستی به تالار کروکوس همچنین ۲۸۵ تن از جمله هشت کودک زخمی شدند؛ از میان مجروحان، ۱۳۳ تن از جمله سه کودک جان خود را از دست دادند.

حمله سنگین مقاومت عراق به وزارت جنگ اسراییل

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای خبر داد، بامداد یکشنبه مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق با اشاره به انجام این حمله در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که این عملیات‌ در حمایت از مردم فلسطین استمرار خواهد داشت.

در بیانیه صادره از مقاومت اسلامی عراق آمده است: «این عملیات منحصر بفرد در این شب‌های مبارک، تأییدی است بر ادامه عملیات‌ ما در انهدام مقرهای دشمن.»

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های مقاومت اسلامی عراق گزارش داد که ابوآلاء الولائی، دبیرکل کتائب سیدالشهدا عراق در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: مقاومت اسلامی در عراق رکن اساسی محور مقاومت و مفهوم «وحدت میادین» است و برای خود دشوارترین هدف را در چهارچوب تعهدات خود در قبال نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه مشخص کرده است و به اذن خداوند به آن دست خواهد یافت.

دبیرکل کتائب سیدالشهدا افزود: «این هدف حمله به بنادر و تأسیسات رژیم در دریای مدیترانه، از جمله پالایشگاه‌ها، پایگاه‌ها و فرودگاه‌هاست؛ زمان به نفع مقاومت است، بلکه اکنون زمان مقاومت است

پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات درون حزبی ایالت لوئیزیانا

 آسوشیتدپرس یکشنبه گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق و جو بایدن رئیس جمهوری فعلی آمریکا در انتخابات مقدماتی احزاب خود در ایالت لوئیزیانا پیروز شدند.

ترامپ و بایدن پیشتر توانسته بودند در انتخابات درون حزبی «سه شنبه بزرگ» در اکثر رقابت‌ها به پیروزی رسیدند و برای آنکه سرانجام به عنوان نامزد نهایی احزاب متبوع خود معرفی شوند، آرای کافی هیات‌های انتخاباتی را کسب کرده بودند؛ هر چند نامزدی نهایی آنها تضمین‌ شده است، انتخابات درون حزبی در ایالات‌ باقیمانده همچنان مورد توجه ناظران است.

ترامپ از سال ۲۰۱۶ که برای اولین بار به ریاست جمهوری رسید، یکی از چهره‌های برجسته حزب جمهوری‌خواه است که در انتخابات سال ۲۰۲۰ از رقیب دموکرات خود جو بایدن شکست خورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجم نوامبر (۱۵ آبان ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.

حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق

منابع رسمی سوریه بامداد یکشنبه گزارش دادند که پدافند هوایی ارتش این کشور، حملات رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کرده است.

 خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا با تأیید این خبر اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های صهیونیستی در اطراف دمشق مقابله و بیشتر آنها را منهدم کرده است.

سانا پیش از این از شنیده شدن چندین انفجار در اطراف دمشق خبر داده بود.

پیام تسلیت کیم به پوتین

رهبر کره شمالی ضمن محکومیت حمله تروریستی در مسکو، به رئیس‌جمهور روسیه تسلیت گفت.

در پی حمله تروریستی در مسکو که منجر به فوت بیش از ۱۳۰ تن شده و ۱۵۲ تن مجروح بر جای گذاشته، امروز پنجم فروردین در روسیه عزای عمومی اعلام شد.

طبق آنچه خبرگزاری مرکزی کره شمالی (کی‌سی‌ان‌ای) گزارش کرده است، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی این حمله تروریستی در مسکو را محکوم کرد و به «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه پیام تسلیت فرستاد.

کیم جونگ اون هم‌چنین بر موضع کشورش درخصوص مبارزه با هرگونه تروریسم تاکید کرد و گفت که روسیه به زودی قادر خواهد بود، ثبات و امنیت را در کشور احیا کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید از زمانی که کیم در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ برای حضور در نشستی با پوتین به روسیه سفر کرد، کره شمالی و روسیه همکاری‌های خود را به طرز چشمگیری افزایش داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۰
«حمله سنگین مقاومت عراق به وزارت جنگ اسراییل»

در دنیاهای موازی چه اتفاقات جالبی می افتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
منظورتان از دنیای موازی همان عالم هپروت هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
اگر شما خبر داری که اتفاقی نیافتاده،،، خب خودت یک خبرگزاری بزن و خبر داغ بده دست مردم
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
من یک حماسی هستم تشنه و گرسنه کنار دریا ...مگر قبل از ۷اکتبر نگفتید تو برو جلو ما کمک می کنیم ....از شمال و از عراق و از ....چه شد ؟!!! چرا کمک نکردید و مرا تنها گذاشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
کشته شدن بهتر از زندگی زیر مشت و لگد صهیونیست ها
درود بر مقاومت عراق که بعد از این که کار «بنادر و تأسیسات رژیم در دریای مدیترانه، از جمله پالایشگاه‌ها، پایگاه‌ها و فرودگاه‌ها» را تمام کرد این بار مستقیم به سراغ خود وزارت جنگ اسرائیل رفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
عراق خودش در اشغال امریکاست و غنیمت جنگی دولت امریکاست

تادیروز صدام سرویسشون کرده بود تا امریکا انها را از چنگ صدام دراورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
یه جور بنویس بشه فهمید نظرت است یا داری طعنه می زنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
سلام مخاطبینی که منفی می دهند چه منظوری دارند....
مقاومت باید همانطور که صهیونیست ها همه جای غزه را بمباران می کنند دست کم تمام مراکز تصمیم گیری سران رژیم آپارتایدی مثل وزارت جنگ، اتاق جنگ، پارلمان و دفتر نخست وزیری و مراکزی از این دست را منهدم کنه. خواهید دید امثال نتانیابو و بقیه سران تروریستی این رژیم به آمریکا و جاهای دیگه متواری میشن. اونوقت دیگه اون آدم بیکار هم نمیاد هی از آلبانی کامنت بگذاره هنیه کجاست! باید همه جای سرزمین های اشغالی را برای تصمیم گیران و آمران نسل کشی در غزه ناامن ساخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
شبها میخوای بخوابی زیاد نخور که مجبور شی کابوس ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
آرزو بر جوانان عیب نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
خواستم بگم خدا شفات بده ولی دیدم کار از کار گذشته و بنابراین از حالا میگم خدا بیامرزدت
امیدوارم نتانیابو یا دست کم چندتا از سران رژیم تروریستی آپارتایدی صهیونیست ها در اون ساختمان بوده باشن و به درک واصل شده باشن. تعداد حملات به مراکز تصمیم گیری این رژیم آپارتایدی باید به شدت افزایش پیدا کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
چرا موقع خرید از داروخانه، دقت نکردی؟ انگار بجای پماد سوزش، به تو پماد زخم فروختند
می خواهند قانون نحوه آب خوردن ملت ها را بنویسند مقاومت بهتر از دنیایی است که فقط باید شنونده باشی.
مردم روسیه توی انتخابات نشون دادن اینقدر فهمیده هستن که از پوتین که کشورشون رو مقابل آمریکا حفظ کرده حمایت کنن برعکس نادان ها

این عملیات هم انتقام از مردم روسیه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
مردم روسیه هزاران نفرازسربازان بی گناه اکراین را در داخل خاکشون قتل عام کرده اند
حالا که چهارتا روس ودکا خور در شب ماه خدا در مجلس سرتاسر گناه مسکو کشته شده اند تو مثلا مسلمون داری براشون مرثیه میخونی ؟؟؟
وجدان میدونی به جی میگن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
تهاجم به اوکراین مقابل آمریکا بودنه؟!!!!
کار ترکیبی علیه روسیه همان کاری که در ایران می کردند و انجام می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
منظورت چه ترکیبیه؟!!کسی که وارد جکگ میشه باید تبعات آن را بپذیرد!! اینجا هیچ ترکیبی جز جنگ کیست.
کشورهای هایی که اینگونه تحت حمله امریکا قرار می گیرند اگر تجربیات شان را به اشتراک بگذارند آسیب کمتری می بینند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
با هرکسی میخواهید اشتراک بزارید‌ بزارید ولی با پوتین یارگیری نکنید که دهنتون بکلی اسفالته
دیکتاتور روسیه نتوانست امنیت برای روسیه بباورد
مقاومت مونده؟؟؟
چند روز دیگه اگر اسرائیل به بغداد حمله کرد دلیلش رو میدونیم!
به پوتین بگید
عوضششششششامنیت دارید هاهاهاها
ولادیمیر پوتین باعث ناامنی خاورمیانه است
جنگ فلسطینیان با اسرائیل تا ابد ادامه دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار