نبض خبر

رقص ایمان صفا و هادی کاظمی با شماعی زاده!

کد خبر: ۱۲۲۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ 23 March 2024
تعداد بازدید : 7437
بازدید 29084
۸
در بخشی از سریال اکازیون که با مجوز ساترای صداوسیما پخش شده، ایمان صفا و هادی کاظمی با آهنگ زبون زرگری حسن شماعی زاده پای سفره هفت سین می‌رقصند. این سکانس از سریال که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
اگر راست میگید خأنه که ارث خانوادگی این هنرمند هست بهش بدید.ما همه دور روز در این دنیا هستیم نباید یک عده هموطن دور از کشور خود در رنج عذاب باشند.بیاید حالا که قدرت دست شماها هست با هم مهربان باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
این گونه اخبار در شآن سایت تابناک ؟!!!!نیست. کجا داری میری تابناک
یاد ایام بخیر
خونه شو بخاطر خوندش مصادره کردن نه؟ حالا زنده است لااقل خونه بنده خدا رو پس بدین .آهنگش که مجاز شده!
همون بازیگرای فسیل رو اوردن ، با همون فضای دهه 60 ، بعد از فیلم نهنگ عنبر دیگه همه همینو بلدن فقط ! سوراخ دعا رو پیدا کردن ، میارن اینهارو مثلا 2 تا رقص هم نشون میدن که مردم بیان پول بدن. والا مردم هم که خوب پول میدن برا این چیزا ایناهم هی بیشتر میسازن

نه خلاقیتی نه نوآوری ، هیچی در سینما نیست. همه سوژه های تکراری و تقلیدی.
داریم از خواب بیدار می‌شویم بعداز چند صد سال
خوب، کارگردانان و فیلم سازان دقیقا به این امر واقف اند که در ایران ، خوانندگان قدیمی از ارزش و اعتبار خاصی برخوردارند، پس برای فروش فیلم خود سعی می کنند از این حربه استفاده کنند..
البته با دیدن این صحنه ها به ایرانیان بیشتر باید افتخار کرد که بعد از دهه ها بمباران فکری که با زور میگفتند، رقص و خوندن حرامه، حالا دیگر تسلیم شدند. دیدید که نمی‌شود هنر و هنرمند و رقص و آواز و شادی را از ایرانیان گرفت ؟