بازدید 4337

فرصت دانشجویان برای ثبت‌نام دیدار با رهبر انقلاب

فرصت ثبت‌نام دانشجویان برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب فراهم شد.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ 23 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از دانشجویان خواست برای ثبت‌نام حضور در دیدار رمضانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی به پایگاه اطلاع رسانی didar.nahad.ir مراجعه کرده و در آن نام‌نویسی کنند.

نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه همچنین با طرح این پرسش که اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟ از آنها خواسته است پیشنهادات خود را برای صحبت در حضور ایشان اعلام کنند.

بر اساس این اطلاعیه دانشجویان می‌توانند با ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی فوق و پاسخ به پرسش یادشده به قید قرعه در دیدار رمضانی با رهبر انقلاب حضور داشته‌ باشند. دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت دارند در این پایگاه نام‌نویسی کنند.

دیدارهای رمضانی رهبر معظم انقلاب با دانشجویان همه‌ساله فرصتی برای بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های قشر فرهیخته جامعه با ایشان است. این دیدار سال گذشته روز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۲۷ رمضان ۱۴۴۴ و در فرصتی دو و نیم ساعته با بیش از هزار نفر از اعضای تشکل‌ها و فعالان مختلف دانشجویی برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب در آن دیدار دانشجو و فعالیت‌ها و مطالبات دانشجویی را یک فرصت و ارزش برای کشور خواندند و با اشاره به راهبرد دشمن برای بدبین‌کردن ملت ایران به خود و توانایی‌های خود، گفتند: برخلاف خواست دشمن، جامعه دانشجویی باید ایجاد تحول در ذهن و واقعیت جامعه ایران و سپس ایجاد تحول در ذهن و واقعیت جهان را در افق بلندمدت نگاه و تلاش‌های خود قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست