بازدید 3196
۷

انگشت اتهام حادثه تروریستی مسکو به سوی آمریکاست

دارابی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مسکو با اشاره به اینکه یکی از مهاجمان مسلح در حادثه کروکاس اکسپو دستگیر شده است گفت: انگشت اتهام این حادثه به سوی آمریکاست.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ 23 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دارابی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مسکو جمعه شب در ارتباط تصویری با برنامه جهان امروز شبکه خبر از جزئیات حادثه کروکاس اکسپو گفت.

سوال: آقای دارابی می‌شنویم خبر‌های جدیدی را که از دقایقی پیش به دست آوردید.

دارابی: من همین الان که با شما دارم صحبت می‌کنم در حال عزیمت هستم به محل حادثه یک مقدار فاصله دارد با مرکز شهر خیلی جو سنگین امنیتی بر کل شهر مسکو حکم فرما شده من الان از جلوی یکی از ایستگاه‌های مترو که داشتم رد می‌شدم تک به تک همه افراد را بازرسی بدنی می‌کنند قطار‌های بین شهری حرکتشان متوقف شده، فرودگاه‌ها بسیار امنیتی است هشدار‌های امنیتی صادر شده هم یک رویداد‌های فرهنگی برای روز‌های شنبه و یکشنبه هم به حالت تعلیق در آمده.

دارابی:  اعلام شد که در پودلز قرار بود امشب مراسم باشد آن مراسم هم بلافاصله لغو شد و شمار مجروحان هم که در حال افزایش است.
ما سعی می‌کنیم خودمان را برسانیم به منطقه کروکاس اکسپو جایی که این حادثه اتفاق افتاده . با توجه به فاصله حدود ۴۰ کیلومتری هرچند که اطراف آنجا به طور کامل بسته شده و امیدوارم بتوانیم با کارت ویژه خبرنگاری وارد آن منطقه بشویم ببینیم که اوضاع از چه قرار است، آخرین خبری که من داشتم شمار کشته‌ها از ۴۰ نفر عبور کرده و شمار مجروحان هم به حدود ۱۲۰ نفر رسیده است سخنگوی اورژانس اعلام کرده که به این تعداد قطعاً افزوده خواهد شد و شمار کشته‌ها و مجروحان افزایش پیدا می‌کند.

دارابی:  یکی از مهاجمان مسلح دستگیر شدند تلاش برای دستگیری بقیه افراد هم ادامه دارد اعلام شده بود که در ابتدا سه نفر هستند، اما الان ظاهرا گفته شده این افراد ۵ نفر بودند که فعلاً یک نفر آنها دستگیر شده و تلاش برای دستگیری بقیه افراد مسلح ناشناس هم ادامه دارد.

کروکاس اکسپو یک مجموعه‌ای است که مراکز خرید در آنجا است، تالار‌های کنسرت و موسیقی آنجا است و بسیار محل پر ترددی است. فعلاً انگشت اتهام به سوی آمریکا است چرا که از حدود دو هفته پیش آمریکا هشدار‌هایی داده بود سفارت آمریکا در مسکو و الان هم خانم زاخاروا گفته بود که آمریکایی‌ها باید پاسخگو باشند که اگر اطلاعاتی در اختیار داشتند چرا در اختیار روسیه قرار ندادند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
جالب است. آمریکا می گوید هم به صورت پنهان به مقام های روسیه و هم به صورت علنی به اتباع خود در روسیه در باره چنین حمله ای هشدار داده بود. مقامات روسیه هم اذعان می کنند که «از حدود دو هفته پیش آمریکا هشدار‌هایی داده بود» با این حال خبرنگار صدا و سیما می فرماید فعلاً انگشت اتهام به سوی آمریکا است.
تروریست های آمریکایی و صهیونی از اینکه روسیه قطعنامه آمریکایی که از رژیم آپارتایدی تمجید و تعریف و آدمکشی و نسل کشی اونها را توجیه می کرد را وتو کرد عصبانی هستند. آمریکایی ها فرزند نامشروع خود داعش را جلو انداختند تا مثل سگ هار پاچه مخالفانشان در دنیا را بگیرد و کشورهایشان را ناامن کند.
خوب مسلم است که انگشت اتهام به سوی آمریکا است ،، وقتی آمریکا از دو هفته پیش هشدار داده بوده که حمله تروریستی در راه است ، این یعنی چه!؟ یعنی که ما می‌خواهیم به شما ضربه بزنیم و هم‌زمان خود را در افکار عمومی جهان اینقدر انسانی و با معرفت جلوه دهیم که ببینید ما چقدر مهربان هستیم و همین که قدرت اشراف اطلاعاتی خود را بر روی گروهای تروریستی به رخ دنیا بکشیم ،، خوب آخه شارلاتان پدر سوخته شما اگر خبر داشتید چرا دستگیرشون نکردید ؟
خبرنگار رسالتش خبررسانی حقیقت هستش اما آقای دارایی از کجا سریع تشخیص داده کار آمریکاست جای سوال داره مگر اینکه مزدور باشه
شک نکنید این حمله به وتوی روسیه و چین ربط دارد و آمریکا طراح آن است.امریکا مثل شطرنج بازی است که یا میبرد یا زیر میز میزند
این نشانه ای از یک جنگ بزرگ است.خدا بخیر کنه.
همیشه مردم بی گناه تو هر کشوری قربانی سیاست میشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست