بازدید 78832
۱

نتایج مقدماتی جام‌جهانی در آسیا؛ توقف کره و فرار ژاپن

کد خبر: ۱۲۲۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ 22 March 2024

در روز سوم مقدماتی جام‌جهانی فوتبال در قاره آسیا دو شگفتی رقم خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی فوتبال چین با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در نخستین بازی در خانه سنگاپور بازی دو بر صفر برده را با نتیجه تساوی دو بر دو عوض کرد؛ تجربه ای تلخ برای پرفسور کروات در پست جدید.

نتیجه غافلگیر کننده بعدی تساوی خانگی کره‌جنوبی مقابل تایلند بود که نشان از ادامه تزلزل این قدرت پرستاره آسیا بعداز اخراج یورگن کلینزمن دارد.

ژاپن تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا تنها با یک گل زودهنگام دقیقه ۲ موفق شد از سد کره‌شمالی بگذرد. استرالیا هم در خانه فقط دو گل به لبنان زد.

عربستان دیگر قدرت فوتبال آسیا در ریاض تنها با یک گل تاجیکستان را شکست داد و عراق هم با گل دیرهنگام مهند علی،  فیلیپین را به هر زحمتی بود پشت سر گذاشت. 

امارات به زحمت دو بر یک یمن را شکست داد. قطر قهرمان آسیا ۳گل به کویت افول کرده زد و عمان ۲گل وارد دروازه مالزی کرد. سوریه در میانمار نتوانست به پیروزی برسد و یک بر یک متوقف شد! 

افغانستان هم در جدال با هند، به تساوی بدون گل دست یافت.

هنگ کنگ و ازبکستان همگروه های ایران در هنک‌کنگ به مصاف هم رفتند که ازبک‌ها با دو گل و درخشش شامورودوف و جلال‌الدین ماشاریپوف پیروز شدند.

اردن نایب قهرمان آسیا با سه گل پاکستان را در اسلام آباد شکست داد و فلسطین همگروه ایران در جام ملت‌های قبلی ، پنج گل به بنگلادش زد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
جونم فلسطین چه کرده انصافا روبه رشده تیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی