بازدید 11426
صد و شصت و پنجمین روز از جنگ غزه

آغاز عملیات نابودی رفح توسط ارتش اسرائیل/ آمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۸۱۹ تن افزایش یافت/آغاز مذاکرات اسرائیل با مصر و قطر برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و شصت و پنجمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 19 March 2024

آغاز عملیات نابودی رفح توسط ارتش اسرائیل

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و شصت و پنجمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

هنیه: دشمن درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۸

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: «حملات دشمن صهیونیست در بیمارستان شفا نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مخالف بازگشت زندگی به نوار غزه است.»

 «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز سه شنبه در سخنانی عنوان کرد: «آنچه دشمن صهیونیستی در بیمارستان شفا در غزه انجام می‌دهد، ثابت می‌کند که این رژیم مخالف بازگشت زندگی به نوار غزه است و در تلاش برای نابودی تمامی مولفه‌‎های زندگی انسانی در این باریکه است.»

وی افزود: «هدف قرار دادن افسران و نیروهای پلیس و اعضای سازمان‌های دولتی در نوار غزه نشان دهنده تلاش این رژیم برای انتشار هرج و مرج و ناامنی و ادامه کشتار فلسطینیان در غزه است؛ کما اینکه این جنایات بیانگر تلاش سران این رژیم برای تخریب روند مذاکرات جاری در دوحه است.»

هنیه خاطرنشان کرد: «ما تاکید می‌کنیم که این اقدامات منجر به تحقق طرح و نقشه جنایتکارانه دشمن نخواهد شد و جنبش حماس همچنان به حقوق ملت فلسطین پایبند است و خواسته آن مبنی بر توقف جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود کاملا واضح و روشن است.»

زخمی شدن ۳ نظامی صهیونیست در عملیاتی مقاومتی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷

منابع عبری‌زبان از وقوع عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک «گوش تعصیون» در شمال الخلیل در کرانه باختری و زخمی شدن سه نظامی صهیونیست خبر دادند.

 در عملیات تیراندازی عصر امروز (سه شنبه) در نزدیکی شهرک «گوش عتصیون» در شمال الخلیل، سه نظامی صهیونیست زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند وضعیت جسمانی یکی از مجروحان وخیم است.

منابع صهیونیستی تأکید کردند یکی از رزمندگان مقاومت فلسطین، 3 نفر از عناصر شاباک اسرائیل را به تله خود کشاند و با شلیک گلوله، آنان را زخمی کرده است.

مجری عملیات هم به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیده است.

واشنگتن: یک هیئت اسرائیلی هفته آینده به آمریکا سفر می‌کند
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۳

وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد بر اساس آنچه در تماس بایدن و نتانیاهو مورد بحث قرار گرفت، یک هیئت اسرائیلی هفته آینده به واشنگتن سفر خواهد کرد.

 وزارت خارجه آمریکا امشب در بیانیه‌ای با اعلام این خبر افزود این سفر در راستای آنچه که در تماس رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، صورت می‌گیرد.
در ادامه بیانیه آمده است: «ما نگران گزارش سازمان ملل هستیم که هشدار می دهد قحطی در غزه قریب‌الوقوع است.»
وزارت امور خارجه آمریکا درادامه مدعی شد: «ما هنوز شواهد قطعی دال بر استفاده اسرائیل از قحطی به عنوان سلاح در جنگ غزه ندیده‌ایم».
وزارتخانه یادشده اضافه کرد: «کمیسر آنروا و کارمندان آژانس باید بتوانند از مناطق عملیاتی آژانس از جمله غزه بازدید کنند.»
وزارت امور خارجه آمریکا تأکید کرد: «ما با اسرائیل در مورد مناسب ترین راه برای هدف قرار دادن بقایای حماس در رفح اختلاف نظر داریم.»

پنتاگون منتظر «طرح عملی» رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۴

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا می‌گوید ایالات متحده از هیچ عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در رفح بدون «طرح عملی و قابل اجرا» حمایت نمی‌کند.

 وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا (پنتاگون) که ژست مخالفت با عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در رفح را به خود گرفته است، مدعی شد واشنگتن از هیچ گونه عملیات زمینی در رفح بدون داشتن طرح عملی و قابل اجرا حمایت نخواهد کرد.

سخنگوی پنتاگون روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با الجزیره گفت: «ما به اسرائیلی‌ها اعلام کردیم که از هیچ عملیات زمینی در رفح بدون برنامه عملی و داشتن یک طرح قابل اجرا حمایت نمی‌کنیم.»

او تصریح کرد: «تاکنون طرحی برای عملیات زمینی در رفح که امنیت غیرنظامیان و ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه را تضمین کند، ندیده‌ایم.»

دوحه: به مذاکرات آتش‌بس غزه خوشبین هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۸

سخنگوی وزارت خارجه قطر می‌گوید صحبت درباره پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس زود بسیار زود است اما «به آن خوشبین هستیم».

 «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر روز سه‌شنبه و در یک کنفرانس خبری در دوحه اعلام کرد که بیستمین گروه از فلسطینیانی که در جریان جنگ غزه زخمی شده‌اند به منظور درمان و معالجه وارد پایتخت قطر شده‌اند.

براساس گزارش الجزیره، سخنگوی وزارت خارجه قطر همچنین درباره مذاکرات جاری آتش‌بس در دوحه تصریح کرد: «خیلی زود است که در مورد پیشرفت در مذاکرات صحبت کنیم اما ما به آن خوشبین هستیم».

او در ادامه هشدار داد هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح که میزبان بیش از یک میلیون آواره فلسطین است، بر دستیابی به توافق تاثیر منفی خواهد گذاشت و منجر به فاجعه انسانی خواهد شد

سخنگوی وزارت خارجه قطر در ادامه گفت محور مذاکرات دوحه بر کمک‌های بشردوستانه و برقراری فوری آتش‌بس موقت متمرکز است.

او با اشاره به بازداشت خبرنگار الجزیره در غزه، افزود اشغالگران باید در قبال امنیت غیرنظامیان و تاسیسات مطبوعاتی و مراکز پزشکی مسئولیت‌پذیر باشند.

سخنگوی وزارت خارجه قطر همچنین خاطرنشان کرد حمله به خبرنگاران در مجتمع پزشکی شفا در غزه هیچ توضیحی ندارد و این اقدام تنها تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است.

الانصاری عنوان کرد: «ما به همراه شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی خود در تلاش هستیم تا از ورود کمک‌ها به نوار غزه اطمینان حاصل کنیم. مذاکرات ادامه دارد و ما خوشبین هستیم و تیم‌های فنی در حال بررسی برخی جزئیات هستند.»

یونیسف: کودکان در شمال غزه از گرسنگی و تشنگی می‌میرند
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶

مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) تاکید کرد که کودکان فلسطینی در شمال نوار غزه در حال مردن به خاطر گرسنگی و تشنگی هستند.

 کاترین راسل مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در یادداشتی در شبکه ایکس عنوان کرد که گزارش طبقه بندی مرحله‌ای امنیت غذایی که نهادهای وابسته به سازمان ملل آماده کردند، از ترس و نگرانی شدید آنها نسبت به وضعیت جاری در غزه حکایت دارد.


راسل اظهار داشت که اوضاع جاری در غزه مستلزم تحرک فوری همه جهانیان است.

آغاز مذاکرات اسرائیل با مصر و قطر برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶

 رسانه های رژیم صیهونیستی از آغاز مذاکرات نمایندگان این رژیم با نمایندگان مصر و قطر برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه و مبادله اسیران بین تل آویو و جنبش حماس خبر دادند.

 منابع خبری رژیم اسرائیل اعلام کردند که مذاکرات برای دستیابی به توافق مبادله اسیران بین تل‌آویو و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به طور رسمی با ورود هیات اسرائیلی به قطر آغاز شده است.

بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، نمایندگان این رژیم به سرپرستی «دیوید بارنیا» رئیس سرویس اطلاعات خارجی و عملیات رژیم اسرائیل (موساد) عصر دوشنبه وارد قطر شدند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در این باره نوشت که رئیس موساد بامداد سه‌شنبه به تل آویو بازخواهد گشت اما یک تیم کاری بلندپایه این رژیم متشکل از مقامات موساد، اطلاعات نظامی (امان) و سرویس امنیت داخلی (شاباک) چند روز در قطر می مانند.

این روزنامه به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی که نامش فاش نشده است، افزود: مذاکرات آغاز شده است اما طولانی، دشوار و پیچیده خواهد بود و صبر زیادی نیاز است.

وی افزود: این مهم است که خانواده اسیران صهیونیست بدانند که کارهای سخت شبانه روزی در حال انجام است اما زمان بر می باشد و سخت و پیچیده خواهد بود.

در عین حال، شبکه ۱۲ رژیم اسرائیل با بیان اینکه مذاکرات در یک مجتمع خصوصی در یکی از هتل های دوحه در حال انجام است، افزود: راهرویی وجود دارد که اتاق نمایندگان اسرائیل را از اتاق نمایندگان حماس جدا می کند.

این شبکه صهیونیستی افزود: انتظار نمی رود نمایندگان اسرائیل و حماس با یکدیگر دیدار کنند و میانجی های قطری و مصری بین دو اتاق در رفت و آمد هستند.

این شبکه اسرائیلی نیز به نقل از یک مقام این رژیم که نامش فاش نشده است، افزود که مذاکرات ممکن است حدود ۲ هفته بطول انجامد.

این مقام اسرائیلی گفت که نمایندگان حماس در قطر تصمیم گیر نیستند و تصمیم نهایی از سوی «یحیی السنوار» رهبر حماس در نوار غزه اتخاذ خواهد شد و هر موضوعی که می خواهیم پیش ببریم بین ۲۴ تا ۳۶ ساعت طول می کشد تا جوابش بیاید.

به گفته وی، اختلاف های زیادی بین حماس و تل آویو وجود دارد. از جمله درخواست حماس برای بازگشت همه فلسطینیان ساکن در شمال نوار غزه به خانه های خود، که رژیم اسرائیل آن را رد کرده است و تنها بر بازگشت زنان، کودکان و مردان مسن اصرار دارد.

به گفته این منبع، حماس همچنین خواستار توقف همه جانبه جنگ در مرحله دوم توافق است که رژیم اسرائیل آن را رد می کند و می گوید فقط برای آتش بس موقت آماده است.

حماس همچنین خواستار آن است که فهرست اسامی اسیران فلسطینی که از سوی رژیم اسرائیل به کشتن صهیونیست ها متهم و با محکومیت سنگین مواجه شده‌اند و قرار است به عنوان بخشی از این معامله آزاد شوند، مشخص شود اما موضع رژیم اسرائیل تاکنون روشن نشده است.

نتانیاهو برای هیات مذاکره کننده خط قرمز تعیین کرد

بر اساس آنچه روزنامه «جروزالم پست» روز سه شنبه نوشت، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به هیات مذاکره کننده این رژیم اشغالگر ماموریتی بسیار کمتر از آنچه فرماندهان امنیتی درخواست کرده بودند، داده است.

این روزنامه به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی نوشت که نتانیاهو خط قرمزهای سختی را در مورد لیست اسرای فلسطینی که احتمالاً در این معامله گنجانده شده اند، تعیین کرده است.

«جروزالم پست» اشاره کرد که برخی از اعضای هیات رژیم اسرائیل بیم آن دارند که خط قرمزهای تعیین شده توسط نتانیاهو، دستیابی به توافق را دشوار کند اما برخی دیگر از اعضا معتقدند که ماموریت اعطا شده از سوی کابینه رژیم صهیونیستی برای انجام مذاکرات و دستیابی به توافق، کافی است.

پیشتر دوشنبه شب، شبکه ۱۳ رژیم اسرائیل گزارش داد که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی این رژیم تهدید کرده‌اند که اگر توافق احتمالی با حماس، آزادی ده‌ها زندانی فلسطینی که به کشتن صهیونیست ها محکوم شده اند را شامل شود، از کابینه رژیم اسرائیل خارج خواهند شد.

حمله اسراییل به بیمارستان‌های غزه هیچ توجیهی ندارد
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۴

 سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گفت: به علت اقدامات رژیم صهیونیستی کودکان غزه در آستانه مرگ بر اثر گرسنگی قرار دارند. 

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان‌های غزه را مورد انتقاد قرار داد.

«مارگارت هریس» سخنگوی سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه درباره تحولات غزه اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء هیچ توجیهی ندارد و بیمارستان‌ها نباید از سوی هیچ طرفی برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار بگیرند.

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد که همه طرف‌ها باید به قوانین انسانی بین المللی پایبند باشند و اجازه دهند بیمارستان الشفاء غزه به فعالیت خود ادامه دهد.

هریس افزود: کمک‌هایی که تا کنون وارد نوار غزه شده است، پاسخگوی نیازهای ساکنان آن نیست.

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح باعث ایجاد فاجعه واقعی خواهد شد.

هریس گفت: ما خواهان آتش بس در نوار غزه هستیم. نوار غزه در آستانه قحطی قرار دارد و ما شاهد جان باختن کودکان به علت گرسنگی هستیم.

فرانسه: جنگ غزه باید متوقف شود
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۴

نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل درباره پیامدهای انسانی فاجعه فعلی در غزه هشدار داد.  

به گزارش رویترز، نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل نسبت به فاجعه انسانی در غزه هشدار داد.

«نیکلاس دی ریویر» نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد که وضعیت انسانی در نوار غزه کاملاً فاجعه بار است.

نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل تاکید کرد: ما به یک آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه نیاز داریم. ما از نوامبر این درخواست را داده ایم. چنین آتش بسی امکان ارسال گسترده کمک های بشردوستانه را فراهم می کند و از غیرنظامیان محافظت می کند.

دی ریویر افزود که وضعیت انسانی در نوار غزه کاملاً فاجعه بار است. همانطور که دبیرکل امروز گفتبسیاری از غیرنظامیان فلسطینی از گرسنگی و بیماری رنج می برند. این یک بلای طبیعی نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. این یک جنگ است و اکنون باید متوقف شود.

آمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۸۱۹ نفر افزایش یافت
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۲

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت ۹۳ فلسطینی دیگر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه در اطلاعیه ای افزود: ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در ۲۴ ساعت گذشته ۹ عملیات نظامی علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۹۳ فلسطینی و زحمی شدن ۱۴۵ نفر دیگر از آنها شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین با گذشت ۱۶۵ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون آمار شهدای فلسطینی به ۳۱ هزار و ۸۱۹ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود: همچنین در طی این مدت ۷۳ هزار و ۹۳۴ فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

آغاز عملیات نابودی رفح توسط ارتش اسرائیل

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان در بیانیه امروز خود اشاره کرد که اسرائیل، سحرگاه امروز، خانه‌ تعدادی از شهروندان فلسطینی را در رفح بر سرشان ویران کرده و در پی این اقدام، ده‌ها تن شهید و زخمی و زیر آوارها مفقود شده‌اند؛ رفح منطقه‌ای در جنوب نوار غزه است که حدود 1.5 میلیون فلسطینی بخصوص آوارگان در آن اسکان دارند و کشورهای جهان درباره تبعات هرگونه حمله به این منطقه هشدار داده‌اند.
 
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در بیانیه خود، بمباران‌ «وحشیانه و خونبار» مردم غزه را که روزانه و به صورت دیوانه‌وار از روز گذشته در حال افزایش است و سحرگاه امروز نیز در منطقه رفح متمرکز بوده، به‌ شدت محکوم کرد. این وزارتخانه تشدید بمباران‌ خونبار در رفح را «آغازی جدی برای گسترش جنایات‌ اشغالگران» در این منطقه دانست و اشاره کرد، به رغم حضور بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در این منطقه، اسرائیل بدون هیچ گونه توجهی به زندگی آن‌ها و با به سخره گرفتن مطالبات بین‌المللی در خصوص محافظت از غیرنظامیان و تأمین نیازهای انسانی آن‌ها این اقدام را انجام داده است.
 
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل به تازگی اعلام کرد که نتانیاهو طرح‌هایی را برای حمله به رفح تایید کرده است؛ اما در این بیانیه‌ای اشاره‌ای به جزئیات بیشتر این طرح‌ها نشده بود.
 
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در ادامه اشاره کرد که تشدید اقدامات تنش‌زای اسرائیل ـ که اکنون منطقه رفح را نیز شامل شده ـ با سفر دوره‌ای «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا همزمان شده است که خود او نیز به تازگی در اظهاراتی تاکید کرد، اسرائیل نقشه جدی برای محافظت از غیرنظامیان ندارد و باید این کار را انجام دهد.
 
این وزارتخانه در پایان افزود: ارتش اسرائیل نابودی روزانه و برنامه‌ریزی‌شده رفح را با حملات مکرر به خانه‌ها، بمباران آن‌ها و به شهادت رساندن شهروندان فلسطینی و مجروح کردن آن‌ها آغاز کرده و برای این کار منتظر اجازه کسی نمانده و به منظور جلوگیری از واکنش‌های بین‌المللی آن را علنی اعلام نکرده است.

آمریکا مدعی شهادت مرد شماره سه حماس شد

 مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شهادت "مروان عیسی" مرد شماره سه جنبش حماس در حمله هوایی هفته گذشته رژیم اسرائیل  شد.

 جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا، روز دوشنبه به وقت محلی مدعی شد: اسرائیل در برابر حماس پیشرفت چشمگیری داشته است. آنها تعداد قابل توجهی از گردان های حماس را شکستند و هزاران جنگجوی حماس از جمله فرماندهان ارشد را کشتند.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد: «مروان عیسی مرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد.»

سالیوان ادعا کرد: «بقیه رهبران ارشد حماس احتمالاً در اعماق شبکه تونل حماس پنهان شده اند و عدالت برای آنها نیز اجرا خواهد شد و ما به تضمین آن کمک می کنیم.»

یک مقام ارتش رژیم اسرائیل پیش از این با طرح ادعای به شهادت رسیدن عیسی، گفته بود که وی معاون «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های عزالدین قسام و از طراحان اصلی عملیات هفتم اکتبر بود.

رویترز نیز گفته بود مروان عیسی که به دلیل توانایی‌ در دور ماندن به «مرد سایه» معروف بود، یکی از سه رهبر ارشد حماس بود که حمله هفت اکتبر سال ۲۰۲۳ به اسرائیل را طراحی کردند و پس از آن نیز هدایت عملیات نظامی حماس را بر عهده داشته‌اند.

شهادت ۱۴ فلسطینی در بمباران جنوب غزه

منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم‌ صهیونیستی در جنوب غزه، ۱۴ فلسطینی شهید شدند.

 جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی در شهر رفح واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به رفح، تاکنون ۱۴ فلسطینی از جمله دست کم یک کودک شهید و شماری نیز زخمی شدند.

مقام حماس: اسرای اسرائیلی را مجانی تحویل نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، محمد نزال، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که این جنبش اسرای صهیونیستی را به رایگان آزاد نخواهد کرد.

وی درباره مذاکرات آتش بس با رژیم صهیونیستی گفت: مذاکرات روز دوشنبه غیرمستقیم آغاز شد، اما هنوز زود است که بگوییم به نتیجه می رسیم یا خیر.

این عضو ارشد حماس درباره یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان الشفا در غزه گفت که رژیم اشغالگر هیچ مدرکی دال بر حضور نیروهای نظامی در بیمارستان الشفا ارائه نکرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۱
مردم غزه چه گناهی کرده اند گرفتار حماس شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
حماس یعنی تمام مردم غزه اینو خودشون هم میگن
باز هم اسراییلیا شکست خوردند و عقب نشینی کردند، یک ابروریزی شد براشون. حرکت هفت اکتبر حرکتی فوق العاده حساب شده از سوی جبهه مقاومت بود، پیروزی های پی در پی رقم خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بله . این پیروزی را ادامه دهید و بیخیال آتش بس شوید
ادعای جک سالیوان مبنی بر کشته شدن هزاران جنگجوی حماس و فرماندهان ارشد آنها یک هوچیگری تبلیغاتی است تونلهای حماس مستحکم تر از این حرفهاست
10 میلیون داوطلب نجات غزه و آزادی فلسطین کجایید؟! از میدان فلسطین اونورتر نرفتید؟
هنیه کجاست پس؟
دیگه شیرینی پخش نمیکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
علی کریمی کجاست؟ چرا دیگه با مقامات یانکی ها دست نمیده؟
یورش به رفح اجتناب ناپذیر بود وقتی گروگانها آزاد نشدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
پس فردا تو قبر ۴۰ سانتی چطور قراره ننگ حمایت از نسل کشی و کودک کشی قوم لوطی هارو بدی مشخص نیست
با دلیل یا بدون دلیل دو گروه با هم درگیر جنگی خانمانسوز شده اند چه حقی دارند از بیگناهان برای رسیدن به اهدافشان سوء استفاده کنند . دنیا باید هر دوطرف را محکوم کند .
رژیم صهیونیستی با حمله به رفح فقط تاریخ نابودی خود را جلو خواهد انداخت
حماس ضربه فنی شد
آتشی برافروخته شده متاسفانه چون نسنجیده بود عواقب جبران ناپذیری را بر مردم غزه تحمیل کرد
وقتی زیر شهر تونل میزنند و از بیمارستانها و مدارس برای ورودی برای درب ورود استفاده میکردند، مردمی که دیدند و چیزی نگفتند، الان دارن تاوان میدن
مشعل کجاست؟
عکس کشته شده ها رو که می بینیم دنیا جلوی چشممنون تاریک وسیاه میشه جنگ رو تموم کنید
نمایندهای مجلس و ان چند میلیون که اسم نوشته بودن دقیقا کجایید اسرائیل رفت سراغ رفح
اگر مروان عیسی کشته نشده است، پس چرا حماس زنده بودن وی را بطور رسمی اعلام نمی کند تا موجب خفت اسراییل گردد؟
حقیقتا که سران حماس و حزب الله بصورت زنجیره ای در حال تار و مار شدن هستند
تابناک محترم، این دیگه چجور تیتر زدنی است؟ آغاز عملیات اخیر ارتش اسراییل، برای نابودی حماس است ، نه شهر رفح
شب عيد براي شكست إسرائيل شيريني نمي دهيد؟ حداقل سانديس عيدي بديد.
آغاز عملیات نابودی رفح توسط ارتش اسرائیل

ای بابا دوباره باید شیرینی پخش کنیم که
حماس باید به خاطر جان مردم هم شده تسلیم بشه، مسئول جان مردم حاکمان هستند.
تازه اژدها بیدار شده
حالا یه عده غزه نرو،ولی مدعی رفتن،میگن حماس پیروزه و اسرائیل نابود شده،
هنیه چی کار میکنه تو قطر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
علی کریمی تو بقل یانکی ها چیکار میکنه؟
یک سنگ آدم نادان می اندازد توی چاه که صد تا عاقل نمی توانند درش بیاورند.
حمله حماس فقط باعث نابودی غزه و خود حماس شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
مثل اینکه خبر نداری چه بلایی سر اسرائیل اومده آبرو و اعتباری براشون نمونده کل مردم جهان مارک های اسرائیلی رو تحریم خودجوش کردن حماس هم نابود نمیشه بلکه هزاران عضو جدید از خانواده شهدا پیدا خواهد کرد
باهمه جورحیوانی میشودکنارامد الاصهیونهای ملعون پلیدیها آتش درزیرخاکسنرساختند وحالاهم جزباهمان تدبیراسلامی وهمت همه مسلمینبایدریشه طلمراخشکاند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی