بازدید 6464
۶

خط و نشان سردار تنگسیری: اگر نفت ما را بدزدند یا نفتکش را در هر جای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران مطرح کرد: انگلیسی‌ها سال‌های سال، نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون تن از مردم ما کشته شدند، در صورتی که ما بی طرف بودیم.
کد خبر: ۱۲۲۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 19 March 2024

خط و نشان سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم

تابناک _ سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی به مناسبت ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار کرد: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند تا به ارزش داشته‌هایمان پی ببرند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ظلم و جنایات انگلیس به مردم ایران، تأکید کرد: انگلیسی‌ها سال‌های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون تن از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

سردار تنگسیری با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت: زمانی که نفت ملی شد انگلیسی‌ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق رفتند و کارگر‌های هندی را به هندوستان فرستادند، دولت وقت متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما، ایرانی‌ها، کارگر‌های ساده و پایین‌ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک‌ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند. به همین دلیل، وقتی انگلیسی‌ها رفتتد، هیچ کس حتی ایتالیایی‌ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد، مجبور می‌شود سه نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. بعد از بارگیری نفتکش‌ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند، انگلیسی‌ها هر سه را توقیف می‌کنند. خبر به شاه ایران می‌رسد. شاه از روی وادادگی می‌گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بردارد و دو تای دیگر را آزاد کند و انگلستان قبول نمی‌کند و شاه ایران می‌گوید پس بگویید دو تا نفتکش را به انگلیسی‌ها بدهند؛ اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرات و روحیه خودباوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده اند. الان با رهبری فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می‌شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای این دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم. دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه‌ای گردن‌کشی کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۶
خب حالا هم چین مفت داره میبره.
ملت که از نفت و معادن و .......هیچ نفعی ندارند...........
احسنت سردار دلاور
دست همه سربازان وطن درد نکنه. غربگداها و براندازانی که هی میگن دیروز خوب بود. و فلان و بهمان، هیچ چیز در مورد تاریخ خود ما نمی دونند. نمی دونند ارتش انگلیس از جنوب و شوروی از شمال وارد. ایران شدند و در عرض دو روز به تهران رسیدند و اینجا را حیات خلوت خودشون کرده بودند و با دزدیدن اذوغه مردم برای سربازهاشون باعث قحطی و مرگ مردم ایران شدند.
کار بسیار درستی است. اما پشتیبانی قوه قضاییه را بطور شش دانگ باید داشته باشید. دقیقاً همان کاری که رژیم آمریکا در قبال داراییها و کشتی ها و نفت ایران از طریق حکم قضایی انجام می دهد/.
احسن سردار با کمال قوت پشتیبانتان هستیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی