بازدید 7181
پسر کله‌پز بودم ولی فقط شب عید سبزی‌پلو ماهی می‌خوردیم

علی پروین: خط موبایلم را ۷ میلیارد می‌خرند!

ما قهرمان جام آسیایی پکن شدیم، آقای غفوری فرد رییس سازمان ورزش بود، ایشان مارا دعوت کردند و من در آنجا هم به ایشان گفتم، ما قهرمان شدیم اما شانسی قهرمان شدیم! کشور های دیگر با جت می روند
کد خبر: ۱۲۲۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ 18 March 2024

علی پروین در برنامه نوروزی تلویزیون در شبکه سه شرکت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشکسوت و سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: فوتبال ایران از آسیا عقب مانده و نباید به قطر ببازیم.

او با ادعای برخی بازیکنان مبنی بر بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران بودن، مخالفت کرد و گفت: نتیجه نشان می دهد کدام نسل بهتر بوده است.

 زمانی که ما قهرمان جام آسیایی پکن شدیم، آقای غفوری فرد رییس سازمان ورزش بود، ایشان مارا دعوت کردند و من در آنجا هم به ایشان گفتم، ما قهرمان شدیم اما شانسی قهرمان شدیم! کشور های دیگر با جت می روند و ما با موتور گازی؛ بعد از ۳۰ سال دوباره به حرف من رسیدند.

پروین گفت: خطم را هفت میلیارد می‌خرند ولی قیمت گوشی موبایلم 300 هزار تومن است! 

او با یادآوری خاطرات کودکی گفت: من پسر کله پز بودم و در دوره خودمان خانواده پولداری بودیم اما سال تا سال فقط یکبار شب عید سبزی پلو با ماهی می‌خوردیم. الان هم گرانی هست و مردم نمی توانند ماهی بخرند چون ماهی غذای گرانی است.

یکی از پرافتخارترین چهره های تاریخ فوتبال ایران در این برنامه گفت: تیم ملی با باشگاه فرق می کند، تیم ملی جایی نیست که بحث پول وجود داشته باشد، هرکس که فوتبال بازی می کند، عشقش این است که در تیم ملی بازی کند.

علی پروین گفت: قدیم ها بازیکنان بیشتر از مربی حساب می بردند و به دلیل اینکه پول زیادی در فوتبال نبود، بیشتر به مربی احترام می‌گذاشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی