بازدید 15872

لیست جدید تیم ملی فوتبال برای ۲ بازی رسمی

احمد نوراللهی هافبک و ستاره تیم ملی که قبل از جام ملت‌های آسیا از سوی کادرفنی کنار گذاشته شده بود، با وجود درخشش خیره‌کننده در ترکیب الوحده امارات، به تیم ملی دعوت نشد تا مشخص شود قلعه‌نویی دنبال شنیدن عذرخواهی این بازیکن با اخلاق است. کاری که به نظر می‌رسد نوراللهی انجام نخواهد داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 17 March 2024

لیست جدید تیم ملی فوتبال برای ۲ بازی رسمی

لیست تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران برای دو دیدار رسمی با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی اعلام شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امیر قلعه‌نویی بعداز پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، اسامی نفرات دعوت شده به دو بازی دد مقدماتی جام‌جهانی را اعلام کرد.

در این لیست دیگر اثری از سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، احسان حاج صفی، کریم انصاری‌فرد و امید ابراهیمی نیست و سرمربی تیم ملی نفرات جوانی را در کنار باتجربه ها به اردو فراخوانده است.

به نظر می‌رسد مهره‌های پا به سن گذاشته ای که در لیست نیستند، دیگر باید با پیراهن ملی وداع کنند.

همچنین احمد نوراللهی هافبک و ستاره تیم ملی که قبل از جام ملت‌های آسیا از سوی کادرفنی کنار گذاشته شده بود، با وجود درخشش خیره‌کننده در ترکیب الوحده امارات، به تیم ملی دعوت نشد تا مشخص شود قلعه‌نویی دنبال شنیدن عذرخواهی این بازیکن با اخلاق است. کاری که به نظر می‌رسد نوراللهی انجام نخواهد داد.

دروازه‌بانان:

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سیدحسین حسینی، آریا شکوری

 

مدافعان:

شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امین حزباوی، سامان فلاح، رامین رضاییان، صالح حردانی، میلاد محمدی، ابوالفضل جلالی، حسین گودرزی

 

بازیکنان میانی:

امید نورافکن، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، علی قلی‌زاده، الهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، محمد محبی، مهدی قائدی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش

 

مهاجمان:

مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، سردار آزمون، محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی