بازدید 5897
۱

خرید پرسپولیس توسط بانک ملی تکذیب شد!

جالب اینکه بانک ملی ایران هم اکنون اسپانسر تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر ایران است!
کد خبر: ۱۲۲۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 17 March 2024

فوری: پرسپولیس به بانک ملی واگذار شد

در خبری فوری و رسمی اعلام شد که عمده سهام مالکیتی باشگاه پرسپولیس به بانک ملی ایران واگذار شده است اما دقایقی بعد این موضوع تکذیب و رد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در اطلاعیه ای رسمی که دقایقی پیش فرابورس ایران روی خروجی وبسایت خود منتشر کرد، وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی مالکیت باشگاه پرسپولیس را به بانک ملی ایران واگذار خواهد کرد!

پیش از این گفته می‌شد پرسپولیس به وزارت کار و رفاه و سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود اما در آخرین گام، هیات واگذاری با آن مخالفت کرد. سپس حرف از انتقال سهام پرسپولیس و استقلال به دو بانک خصوصی شده بود اما امشب خبر رسید که در آخرین روز کاری سال ۴۰۲ ، پرسپولیس به بزرگترین بانک ایران - که دولتی است - واگذار شده است!

جالب اینکه بانک ملی ایران هم اکنون اسپانسر تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر ایران است!

در صورتی که اینبار خبر واگذاری مالکیت پرسپولیس صحت می‌داشت و بانک ملی این خبر را تکذیب نمی‌کرد، می‌گفتیم مشکل مالکیت مشترک دو تیم سرخابی توسط وزارت ورزش و جوانان ، رفع شده و مجوز حرفه‌ای هر دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با این مانع مواجه نخواهد بود اما خوشحالی هواداران سرخ‌ها چند دقیقه بعد رنگ باخت.

 با انتشار آگهی فروش سهام مالکیت 51 درصدی باشگاه پرسپولیس؛ مشخص شد این باشگاه از طریق کارگزاری متعلق به بانک ملی در تاریخ 11 فروردین‌ماه 1403 به خریداران جدید واگذار خواهد شد.

بنابراین برخلاف اخبار منتشر شده، بانک ملی مالک جدید پرسپولیس نیست و طبق آگهی منتشر شده فقط مالکیت این باشگاه از طریق کارگزاری این بانک به فروش خواهد رسید!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یا میشه گفت بانک ملی به پیروزی واگذار شد تا کارشون راحت تر بشه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی